I. Nazwa i adres jednostki:
Urząd Gminy Kleszczewo, ul. Poznańska 4, 63-005 Kleszczewo.
II. Stanowisko:
Stanowisko ds. infrastruktury i dróg w Referacie Infrastruktury Komunalnej i Inwestycji.
III. Wymagania niezbędne:
1) obywatelstwo polskie,
2) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
3) wykształcenie wyższe techniczne
4) dobra znajomość obsługi komputera,
5) brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
6) stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na stanowisku,
7) nieposzlakowana opinia.
IV. Wymagania dodatkowe:
1. Znajomość zagadnień wynikających z pracy na stanowisku objętym naborem, w szczególności:
- ustawy z dnia 21 marca 1985 r. o drogach publicznych
- ustawa z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami
- ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego
- ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym.
2. Doświadczenie zawodowe związane z inwestycjami, remontami, gospodarką nieruchomościami.
3. Zaangażowanie, odpowiedzialność, rzetelność, komunikatywność, dyspozycyjność, umiejętność pracy w zespole,
4. Prawo jazdy kat. B.
V. Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:
1) prowadzenie spraw związanych z budową, remontem, modernizacją, utrzymaniem i oznakowaniem dróg i ulic,
2) prowadzenie spraw związanych z oświetleniem ulicznym,
3) wykonywanie zadań w zakresie zarządzania drogami gminnymi – prowadzenie spraw związanych z ewidencją dróg i oznakowaniem,
4) prowadzenie spraw związanych z dbałością o stan sieci drogowej na terenie gminy – współpraca z innymi zarządcami dróg oraz z zarządcami ruchu,
5) prowadzenie spraw związanych z wydawaniem decyzji na zajęcie pasa drogowego na cele niezwiązane z budową, przebudową, remontem utrzymaniem i ochroną dróg gminnych oraz naliczanie z tego tytułu opłat,
6) prowadzenie spraw związanych przygotowaniem, realizacją i rozliczaniem inwestycji,
7) prowadzenie spraw związanych z gospodarką nieruchomościami.
VI. Informacja o warunkach pracy na stanowisku:
1. Miejsce wykonywania pracy: Urząd Gminy Kleszczewo, ul. Poznańska 4, 63-005 Kleszczewo, praca w budynku, jak również wyjazdy w teren.
2. Wymiar czasu pracy: cały etat.
3. Pierwsza umowa zostanie zawarta na czas określony.
4. Oferujemy:
- stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę,
- dodatkowe wynagrodzenie roczne (13 pensja), dodatek stażowy, dodatki specjalne, nagrody jubileuszowe, nagrody uznaniowe,
- pakiet świadczeń socjalnych (dofinansowanie wypoczynku),
- nieoprocentowane pożyczki,
- możliwość dofinansowania do zakupu okularów korekcyjnych,
- możliwość przystąpienia do grupowego ubezpieczenia na życie i PPK.
VII. Wskaźnik niepełnosprawności:
Wójt Gminy Kleszczewo informuje, że w miesiącu lipcu 2024 r. wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Gminy Kleszczewo w rozumieniu ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych nie przekraczał 6%.
VIII. Wymagane dokumenty:
1. CV ze zdjęciem uwzględniające przebieg dotychczasowego wykształcenia i pracy zawodowej,
2. List motywacyjny,
3. Kwestionariusz osobowy według załączonego wzoru,
4. Kserokopie dokumentów potwierdzające wykształcenie.
5. Kserokopie dokumentów potwierdzające posiadanie dodatkowych kwalifikacji.
6. Oświadczenie kandydata o posiadaniu obywatelstwa polskiego.
7. Oświadczenia kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych, o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych, o niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
8. Oświadczenie kandydata o braku przeciwwskazań zdrowotnych do zatrudnienia na stanowisku.
Kserokopie składanych dokumentów winny być poświadczone za zgodność z oryginałem
przez kandydata.
Kandydaci proszeni są o podanie numeru telefonu kontaktowego oraz adresu e-mail.
IX. Miejsce i termin złożenia dokumentów.
1. Oferty i wszystkie wymagane dokumenty należy złożyć w sekretariacie Urzędu Gminy Kleszczewo lub włożyć do skrzynki na korespondencję umieszczonej przy wejściu do budynku Urzędu Gminy albo przesłać na adres Urzędu Gminy Kleszczewo, ul. Poznańska 4, 63-005 Kleszczewo, w zamkniętej kopercie z dopiskiem:
„Nabór na wolne stanowisko urzędnicze - stanowisko ds. infrastruktury i dróg
w Referacie Infrastruktury Komunalnej i Inwestycji
w Urzędzie Gminy Kleszczewo”
do dnia 9 września 2024 r. (poniedziałek) do godz. 1600.
2. Terminem wiążącym jest data wpływu do Urzędu Gminy Kleszczewo, a nie data nadania.
3. Koperty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.
X. Uwagi końcowe:
1. Nabór przeprowadzony zostanie zgodnie z Zarządzeniem Nr 52/2024 Wójta Gminy Kleszczewo z dnia 22 sierpnia 2024 r. w sprawie przeprowadzenia naboru na wolne stanowisko urzędnicze - stanowisko ds. infrastruktury i dróg w Referacie Infrastruktury Komunalnej i Inwestycji w Urzędzie Gminy Kleszczewo.
2. Nabór zostanie przeprowadzony w trzech (III) etapach:
I etap - weryfikacja dokumentów,
II etap - test znajomości zagadnień na stanowisku, którego dotyczy nabór,
III etap - rozmowa kwalifikacyjna.
3. Kandydaci zakwalifikowani do II i III etapu naboru zostaną powiadomieni telefonicznie lub e-mailem o terminie i miejscu przeprowadzenia testu oraz rozmowy kwalifikacyjnej.
4. Informacja o wynikach naboru zostanie zamieszczona w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Gminy Kleszczewo (bip.kleszczewo.pl) oraz na tablicy ogłoszeń w Urzędzie Gminy Kleszczewo ul. Poznańska 4, 63-005 Kleszczewo.
Kleszczewo 2024-08-23