I. Nazwa i adres jednostki:
Urząd Gminy Kleszczewo, ul. Poznańska 4, 63-005 Kleszczewo.
II. Stanowisko:
stanowisko ds. gospodarki komunalnej w Referacie Infrastruktury Komunalnej i Inwestycji.
III. Wymagania niezbędne:
1. Obywatelstwo polskie.
2. Pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych.
3. Wykształcenie wyższe (preferowane budowlane).
4. Dobra znajomość obsługi komputera.
5. Brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
6. Stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na stanowisku.
7. Nieposzlakowana opinia.
IV. Wymagania dodatkowe:
1. Znajomość zagadnień wynikających z pracy na stanowisku objętym naborem w szczególności:
- ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych
- ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. – Prawo budowlane
- ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym.
2. Doświadczenie zawodowe związane z procedurą zamówień publicznych oraz z budownictwem i inwestycjami.
3. Zaangażowanie, odpowiedzialność, rzetelność, umiejętność pracy w zespole, samodzielność, kreatywność, dobra organizacja czasu pracy, dyspozycyjność.
4. Prawo jazdy kat. B.
V. Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:
1. Realizacja zadań wynikających z ustawy Prawo zamówień publicznych.
2. Prowadzenie spraw związanych z przygotowaniem, realizacją i rozliczaniem inwestycji.
VI. Informacja o warunkach pracy na stanowisku:
1. Miejsce wykonywania pracy: Urząd Gminy Kleszczewo, ul. Poznańska 4, 63-005 Kleszczewo, praca w budynku.
2. Wymiar czasu pracy: cały etat.
3. Pierwsza umowa zostanie zawarta na czas określony.
4. Oferujemy:
- stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę,
- dodatkowe wynagrodzenie roczne (13 pensja), dodatek stażowy, dodatki specjalne, nagrody jubileuszowe, nagrody uznaniowe,
- pakiet świadczeń socjalnych (dofinansowanie wypoczynku),
- nieoprocentowane pożyczki,
- możliwość dofinansowania do zakupu okularów korekcyjnych,
- możliwość przystąpienia do grupowego ubezpieczenia na życie i PPK.
VII. Wskaźnik niepełnosprawności:
Wójt Gminy Kleszczewo informuje, że w miesiącu sierpniu 2024 r. wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Gminy Kleszczewo w rozumieniu ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych nie przekraczał 6%.
VIII. Wymagane dokumenty:
1. CV ze zdjęciem, uwzględniające przebieg dotychczasowego wykształcenia i pracy zawodowej.
2. List motywacyjny.
3. Kwestionariusz osobowy według załączonego wzoru.
4. Kserokopie dokumentów potwierdzające wykształcenie,
5. Kserokopie dokumentów potwierdzające posiadanie dodatkowych kwalifikacji.
6. Oświadczenie kandydata o posiadaniu obywatelstwa polskiego.
7. Oświadczenia kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych, o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych, o niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
8. Oświadczenie kandydata o braku przeciwwskazań zdrowotnych do zatrudnienia na stanowisku.
Kserokopie składanych dokumentów winny być poświadczone za zgodność
z oryginałem przez kandydata.
Kandydaci proszeni są o podanie numeru telefonu kontaktowego oraz adresu e-mail.
IX. Miejsce i termin złożenia dokumentów.
1) Oferty i wszystkie wymagane dokumenty należy złożyć w sekretariacie Urzędu Gminy Kleszczewo lub włożyć do skrzynki na korespondencję umieszczonej przy wejściu do budynku Urzędu Gminy albo przesłać na adres Urzędu Gminy Kleszczewo, ul. Poznańska 4, 63-005 Kleszczewo, w zamkniętej kopercie z dopiskiem:
„Nabór na wolne stanowisko urzędnicze – stanowisko ds. gospodarki komunalnej
w Referacie Infrastruktury Komunalnej i Inwestycji
w Urzędzie Gminy Kleszczewo”,
do dnia 10 października 2024 r. (czwartek) do godz. 1500.
2) Terminem wiążącym jest data wpływu do Urzędu Gminy (nie data nadania).
3) Koperty z ofertami złożone po terminie nie będą rozpatrywane.
X. Uwagi końcowe:
1. Nabór przeprowadzony zostanie zgodnie z Zarządzeniem Nr 61/2024 Wójta Gminy Kleszczewo z dnia 24 września 2024 r. w sprawie przeprowadzenia naboru na wolne stanowisko urzędnicze – stanowisko ds. gospodarki komunalnej w Referacie Infrastruktury Komunalnej i Inwestycji w Urzędzie Gminy Kleszczewo.
2. Nabór zostanie przeprowadzony w trzech (III) etapach:
I etap - weryfikacja dokumentów;
II etap - test znajomości zagadnień na stanowisku, którego dotyczy nabór;
III etap - rozmowa kwalifikacyjna.
3. Kandydaci zakwalifikowani do II i III etapu naboru zostaną powiadomieni telefonicznie lub e- mailem o terminie i miejscu przeprowadzenia testu oraz rozmowy kwalifikacyjnej.
4. Informacja o wynikach naboru zostanie zamieszczona w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Gminy Kleszczewo oraz na tablicy ogłoszeń w Urzędzie Gminy Kleszczewo (bip.kleszczewo.pl).
Kleszczewo 2024-09-24