OGŁOSZENIE

WÓJTA GMINY KLESZCZEWO

o naborze na wolne stanowisko urzędnicze - stanowisko ds. infrastruktury i dróg

w Referacie Infrastruktury Komunalnej i Inwestycji w Urzędzie Gminy Kleszczewo

 

I.             Nazwa i adres jednostki:

Urząd Gminy Kleszczewo, ul. Poznańska 4, 63-005 Kleszczewo.

II.           Stanowisko:

Stanowisko ds. infrastruktury i dróg w Referacie Infrastruktury Komunalnej i Inwestycji.

III.         Wymagania niezbędne:

1)        obywatelstwo polskie,

2)        pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,

3)        wykształcenie techniczne

4)         dobra znajomość obsługi komputera,

5)        brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,

6)        stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na stanowisku,

7)        nieposzlakowana opinia.

IV.          Wymagania dodatkowe:

1.            Znajomość zagadnień wynikających z pracy na stanowisku objętym naborem, w szczególności:

-               ustawy z dnia 21 marca 1985 r. o drogach publicznych

-              ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego

-               ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym.

2.            Doświadczenie zawodowe związane z inwestycjami i utrzymaniem dróg.

3.            Zaangażowanie, odpowiedzialność, odporność na stres, dyspozycyjność, umiejętność pracy w zespole.

4.            Prawo jazdy kat. B.

V.            Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:

1)       prowadzenie spraw związanych z budową, remontem, modernizacją, utrzymaniem i oznakowaniem dróg i ulic,

2)       prowadzenie spraw związanych z oświetleniem ulicznym,

3)       wykonywanie zadań w zakresie zarządzania drogami gminnymi – prowadzenie spraw związanych z ewidencją dróg i oznakowaniem,

4)       prowadzenie spraw związanych z dbałością o stan sieci drogowej na terenie gminy – współpraca z innymi zarządcami dróg oraz z zarządcami ruchu,

5)       prowadzenie spraw związanych z wydawaniem decyzji na zajęcie pasa drogowego na cele niezwiązane z budową, przebudową, remontem utrzymaniem i ochroną dróg gminnych oraz naliczanie z tego tytułu opłat,

6)       prowadzenie spraw związanych przygotowaniem, realizacją i rozliczaniem inwestycji.

VI. Informacja o warunkach pracy na stanowisku:

1.        Miejsce wykonywania pracy: Urząd Gminy Kleszczewo, ul. Poznańska 4,

63-005 Kleszczewo, praca w budynku, jak również wyjazdy w teren.

2.        Praca w pełnym wymiarze czasu pracy na podstawie umowy o pracę, jednozmianowa, przy komputerze

3.        Wynagrodzenie według obowiązującego Regulaminu wynagradzania pracowników zatrudnionych w Urzędzie Gminy Kleszczewo.

4.        Pierwsza umowa zostanie zawarta na czas określony nie dłuższy niż 6 miesięcy.

5.        Pracownik podejmujący po raz pierwszy pracę na stanowisku urzędniczym, w tym na kierowniczym stanowisku urzędniczym, w rozumieniu przepisów art. 16 ust. 3 ustawy o pracownikach samorządowych obowiązany jest odbyć służbę przygotowawczą, o której mowa w art. 19 ww. ustawy.

6.        Oferujemy:

-              stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę,

-              dodatkowe wynagrodzenie roczne (13 pensja), dodatek stażowy, dodatki specjalne, nagrody jubileuszowe, nagrody uznaniowe,

-              pakiet świadczeń socjalnych (dofinansowanie wypoczynku),

-              nieoprocentowane pożyczki,

-              możliwość dofinansowania do zakupu okularów korekcyjnych,

-              możliwość przystąpienia do grupowego ubezpieczenia na życie i PPK.

VII.        Wskaźnik niepełnosprawności:

Wójt Gminy Kleszczewo informuje, że w miesiącu wrześniu 2024 r. wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Gminy Kleszczewo w rozumieniu ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych nie przekraczał 6%.

VIII.      Wymagane dokumenty:

1.         CV ze zdjęciem uwzględniające przebieg dotychczasowego wykształcenia i pracy zawodowej.

2.         List motywacyjny.

3.         Kwestionariusz osobowy według załączonego wzoru.

4.         Kserokopie dokumentów potwierdzające wykształcenie i staż pracy.

5.         Kserokopie dokumentów potwierdzające posiadanie dodatkowych kwalifikacji.

6.         Oświadczenie kandydata o posiadaniu obywatelstwa polskiego.

7.         Oświadczenia kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych, o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych, o niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.

8.         Oświadczenie kandydata o braku przeciwwskazań zdrowotnych do zatrudnienia na stanowisku.

Kserokopie składanych dokumentów winny być poświadczone „za zgodność z oryginałem” przez kandydata.

Kandydaci proszeni są o podanie numeru telefonu kontaktowego oraz adresu e-mail.

 

IX.          Miejsce i termin złożenia dokumentów:

1.         Wymagane dokumenty należy złożyć w zamkniętej kopercie, opatrzonej imieniem i nazwiskiem kandydata:

×                  w sekretariacie Urzędu Gminy Kleszczewo, ul. Poznańska 4, 63-005 Kleszczewo,

×                  umieścić w skrzynce na korespondencję, znajdującej się przy wejściu do budynku Urzędu Gminy, ul. Poznańska 4, 63-005 Kleszczewo,

×                  przesłać na adres: Urząd Gminy Kleszczewo, ul. Poznańska 4, 63-005 Kleszczewo, z dopiskiem:

 

Nabór na wolne stanowisko urzędnicze - stanowisko ds. infrastruktury i dróg w Referacie Infrastruktury Komunalnej i Inwestycji w Urzędzie Gminy Kleszczewo”

do dnia 15 listopada 2024 r. (piątek) do godz. 1500

 

2.         Dopuszcza się możliwość przesłania dokumentów aplikacyjnych za pomocą środków komunikacji elektronicznej poprzez platformę ePUAP, w postaci skanów wymaganych dokumentów, opatrzonych kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub profilem zaufanym, z dopiskiem jak powyżej, umieszczonym w temacie wiadomości.

3.         O zachowaniu terminu decyduje data wpływu do Urzędu Gminy Kleszczewo, a nie data nadania.

4.         Dokumenty, które wpłyną niekompletne, niezgodne z wymogami wskazanymi w ogłoszeniu o naborze lub po terminie nie będą rozpatrywane.

X.         Uwagi końcowe:

1.         Nabór przeprowadzony zostanie zgodnie z Zarządzeniem Nr 81/2024 Wójta Gminy Kleszczewo z dnia 30 października 2024 r. w sprawie przeprowadzenia naboru na wolne stanowisko urzędnicze - stanowisko ds. infrastruktury i dróg w Referacie Infrastruktury Komunalnej i Inwestycji w Urzędzie Gminy Kleszczewo.

2.         Nabór zostanie przeprowadzony w trzech (III) etapach:

I.          etap - weryfikacja dokumentów,

II.        etap - test znajomości zagadnień na stanowisku, którego dotyczy nabór,

III.       etap - rozmowa kwalifikacyjna.

3.         Kandydaci zakwalifikowani do II i III etapu naboru zostaną powiadomieni telefonicznie lub e-mailem o terminie i miejscu przeprowadzenia testu oraz rozmowy kwalifikacyjnej.

4.         Informacja o wynikach naboru zostanie zamieszczona w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Gminy Kleszczewo (bip.kleszczewo.pl) oraz na tablicy ogłoszeń w Urzędzie Gminy Kleszczewo ul. Poznańska 4, 63-005 Kleszczewo.

 

            Kleszczewo 2024-10-30                                                    Wójt

                                                                                         Bogdan Kemnitz