Na podstawie art. 30 ust. 2 pkt 4 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (tekst jednolity Dz. U. z 2024 r. poz. 1465 z późn. zm.), art. 53 i art. 55 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2024 r. poz. 1320), zarządzam co następuje:

 

§ 1

 

Ulega zmianie § 1 Zarządzenia Nr 55/2024 Wójta Gminy Kleszczewo z dnia 9 września 2024 r. w sprawie powołania komisji do przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego pn. Dostawa wozu strażackiego, który otrzymuje brzmienie:

 

„1. Powołuję komisję przetargową do przeprowadzenia postępowania o udzielenie

 zamówienia publicznego pn. Dostawa wozu strażackiego, w składzie:

Przewodniczący:     Monika Niemier

Sekretarz:              Marzena Kaczmarek

Członkowie:            Mariusz Siwczak.

1.   W razie nieobecności Marzeny Kaczmarek funkcję sekretarza komisji pełni Mariusz Siwczak.”

 

§ 2

 

Pozostała treść Zarządzenia Nr 55/2024 z dnia 9 września 2024 r. pozostaje bez zmian.

 

§ 3

 

Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.