Na podstawie art. 30 ust. 2 pkt 4 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (tekst jednolity Dz. U. z 2024 r. poz. 1465 z późn. zm.), art. 53 i art. 55 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2024 r. poz. 1320), zarządzam co następuje:
§ 1
1. Powołuję komisję przetargową do przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na zadanie obejmujące naprawę dróg i ulic na terenie Gminy Kleszczewo w składzie:
Przewodniczący: Monika Niemier
Sekretarz: Marzena Kaczmarek
Członkowie: Mariusz Siwczak
2. W razie nieobecności Marzeny Kaczmarek funkcję sekretarza komisji pełni Mariusz Siwczak.
§ 2
1. Do obowiązków osób wchodzących w skład komisji należy w szczególności:
1) ocena spełnienia przez wykonawców warunków udziału w postępowaniu,
2) badanie i ocena ofert złożonych przez wykonawców,
3) wnioskowanie o odrzucenie oferty lub wykluczenie wykonawców, w przypadkach określonych w ustawie,
4) wybór najkorzystniejszej oferty.
2. Za przeprowadzenie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego pod względem formalno-prawnym oraz prowadzenie dokumentacji i protokołów postępowania odpowiada Marzena Kaczmarek.
§ 3
Pracami komisji kieruje przewodniczący, do którego zadań należy w szczególności:
1) wyznaczenie terminów posiedzeń komisji oraz ich prowadzenie,
2) odebranie oświadczeń od członków komisji, o których mowa w art. 56 ust. 4 ustawy,
3) informowanie kierownika zamawiającego o problemach związanych z pracą komisji oraz istnieniu okoliczności wyłączających poszczególne osoby z udziału w postępowaniu.
§ 4
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.