I. Nazwa i adres jednostki:
Urząd Gminy Kleszczewo, ul. Poznańska 4, 63-005 Kleszczewo.
II. Stanowisko:
Stanowisko ds. inwestycji w Referacie Infrastruktury Komunalnej i Inwestycji.
III. Wymagania niezbędne:
1. Obywatelstwo polskie.
2. Pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych.
3. Wykształcenie wyższe budowlane.
4. Dobra znajomość obsługi komputera.
5. Brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
6. Stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na stanowisku.
7. Nieposzlakowana opinia.
IV. Wymagania dodatkowe:
1. Znajomość zagadnień wynikających z pracy na stanowisku objętym naborem m.in.:
- ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. – Prawo budowlane,
- ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym,
- ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego.
2. Doświadczenie zawodowe związane z budownictwem, inwestycjami, remontami oraz umiejętności związane z kosztorysowaniem i prowadzeniem spraw administracyjnych.
3. Zaangażowanie, odpowiedzialność, rzetelność, komunikatywność, umiejętność pracy
w zespole, dyspozycyjność.
4. Prawo jazdy kat. B.
V.Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:
1. Prowadzenie spraw związanych przygotowaniem, realizacją i rozliczaniem inwestycji
i remontów.
2. Prowadzenie spraw związanych z przygotowaniem decyzji dotyczących lokalizacji urządzeń
w pasie drogowym.
3. Współdziałanie w przygotowaniu materiałów do dokumentacji planistycznej gminy.
VI. Informacja o warunkach pracy na stanowisku:
1. Miejsce wykonywania pracy: Urząd Gminy Kleszczewo, ul. Poznańska 4, 63-005 Kleszczewo (praca w budynku oraz wyjazdy w teren).
2. Wymiar czasu pracy: cały etat.
3. Pierwsza umowa zostanie zawarta na czas określony.
4. Oferujemy:
- stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę,
- dodatkowe wynagrodzenie roczne (13 pensja), dodatek stażowy, dodatki specjalne,
nagrody jubileuszowe, nagrody uznaniowe,
- pakiet świadczeń socjalnych (dofinansowanie wypoczynku),
- nieoprocentowane pożyczki,
- możliwość dofinansowania do zakupu okularów korekcyjnych,
- możliwość przystąpienia do grupowego ubezpieczenia na życie i PPK.
VII. Wskaźnik niepełnosprawności:
Wójt Gminy Kleszczewo informuje, że w miesiącu grudniu 2024 r. wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Gminy Kleszczewo w rozumieniu ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych nie przekraczał 6%.
VIII. Wymagane dokumenty:
1. CV ze zdjęciem, uwzględniające przebieg dotychczasowego wykształcenia i pracy zawodowej.
2. List motywacyjny wraz z numerem telefonu kontaktowego oraz adresem e-mail.
3. Kwestionariusz osobowy według załączonego wzoru.
4. Kserokopie dokumentów potwierdzające wykształcenie,
5. Kserokopie dokumentów potwierdzające posiadanie dodatkowych kwalifikacji.
6. Kserokopie dokumentów potwierdzające staż pracy (świadectwa pracy).
7. Oświadczenie kandydata o posiadaniu obywatelstwa polskiego.
8. Oświadczenia kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych, o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych, o niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
9. Oświadczenie kandydata o braku przeciwwskazań zdrowotnych do zatrudnienia na stanowisku.
10. Kserokopie składanych dokumentów winny być poświadczone za zgodność z oryginałem przez kandydata.
IX. Miejsce i termin złożenia dokumentów.
1) Wymagane dokumenty należy złożyć w zamkniętej kopercie, opatrzonej imieniem
i nazwiskiem kandydata:
- w sekretariacie Urzędu Gminy Kleszczewo, ul. Poznańska 4, 63-005 Kleszczewo,
- umieścić w skrzynce na korespondencję, znajdującej się przy wejściu do budynku Urzędu Gminy, ul. Poznańska 4, 63-005 Kleszczewo,
- przesłać na adres: Urząd Gminy Kleszczewo, ul. Poznańska 4, 63-005 Kleszczewo,
z dopiskiem:
„Nabór na wolne stanowisko urzędnicze – stanowisko ds. inwestycji
w Referacie Infrastruktury Komunalnej i Inwestycji w Urzędzie Gminy Kleszczewo”
do dnia 31 stycznia 2025 r. (piątek) do godz. 1500.
2) Dopuszcza się możliwość przesłania dokumentów aplikacyjnych za pomocą środków komunikacji elektronicznej poprzez platformę ePUAP, w postaci skanów wymaganych dokumentów, opatrzonych kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub profilem zaufanym, z dopiskiem jak powyżej, umieszczonym w temacie wiadomości.
3) O zachowaniu terminu decyduje data wpływu do Urzędu Gminy Kleszczewo, a nie data nadania. Dokumenty, które wpłyną niekompletne, niezgodne z wymogami wskazanymi
w ogłoszeniu o naborze lub po terminie nie będą rozpatrywane.
X. Uwagi końcowe:
1. Nabór przeprowadzony zostanie zgodnie z Zarządzeniem Nr 11/2025 Wójta Gminy Kleszczewo z dnia 17 stycznia 2025 r. w sprawie przeprowadzenia naboru na wolne stanowisko urzędnicze – stanowisko ds. inwestycji w Referacie Infrastruktury Komunalnej i Inwestycji w Urzędzie Gminy Kleszczewo.
2. Nabór zostanie przeprowadzony w trzech (III) etapach:
I etap - weryfikacja dokumentów;
II etap - test znajomości zagadnień na stanowisku, którego dotyczy nabór;
III etap - rozmowa kwalifikacyjna.
3. Kandydaci zakwalifikowani do II i III etapu naboru zostaną powiadomieni telefonicznie lub
e-mailem o terminie i miejscu przeprowadzenia testu oraz rozmowy kwalifikacyjnej.
4. Informacja o wynikach naboru zostanie zamieszczona w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Gminy Kleszczewo oraz na tablicy ogłoszeń w Urzędzie Gminy Kleszczewo (bip.kleszczewo.pl).
Kleszczewo, dnia 17 stycznia 2025 r.