I.   Nazwa i adres jednostki:

        Urząd Gminy Kleszczewo, ul. Poznańska 4, 63-005 Kleszczewo.

II.   Stanowisko:

        Stanowisko ds. inwestycji w Referacie Infrastruktury Komunalnej i Inwestycji.

III.  Wymagania niezbędne:

1.          Obywatelstwo polskie.

2.          Pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych.

3.          Wykształcenie wyższe budowlane.

4.          Dobra znajomość obsługi komputera.

5.       Brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.

6.       Stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na stanowisku.

7.          Nieposzlakowana opinia.

IV.   Wymagania dodatkowe:

1.      Znajomość zagadnień wynikających z pracy na stanowisku objętym naborem m.in.:

- ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. – Prawo budowlane,

- ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym,

- ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego.

2.     Doświadczenie zawodowe związane z budownictwem, inwestycjami, remontami oraz umiejętności związane z kosztorysowaniem i prowadzeniem spraw administracyjnych.

3.      Zaangażowanie, odpowiedzialność, rzetelność, komunikatywność, umiejętność pracy
w zespole, dyspozycyjność.

4.      Prawo jazdy kat. B.

V.Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:

1.      Prowadzenie spraw  związanych  przygotowaniem, realizacją i rozliczaniem  inwestycji
i remontów.

2.      Prowadzenie spraw związanych z przygotowaniem decyzji dotyczących lokalizacji urządzeń
w pasie drogowym.

3.      Współdziałanie w przygotowaniu materiałów do dokumentacji planistycznej gminy.

VI.     Informacja o warunkach pracy na stanowisku:

1.      Miejsce wykonywania pracy: Urząd Gminy Kleszczewo, ul. Poznańska 4, 63-005 Kleszczewo (praca w budynku oraz wyjazdy w teren).

2.      Wymiar czasu pracy: cały etat.

3.      Pierwsza umowa zostanie zawarta na czas określony.

4.      Oferujemy:

- stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę,

- dodatkowe wynagrodzenie roczne (13 pensja), dodatek stażowy, dodatki specjalne,      

  nagrody jubileuszowe, nagrody uznaniowe,

- pakiet świadczeń socjalnych (dofinansowanie wypoczynku),

- nieoprocentowane pożyczki,

- możliwość dofinansowania do zakupu okularów korekcyjnych,

- możliwość  przystąpienia do grupowego ubezpieczenia na życie i PPK.

VII.     Wskaźnik niepełnosprawności:

Wójt Gminy Kleszczewo informuje, że w miesiącu grudniu 2024 r. wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Gminy Kleszczewo w rozumieniu ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych nie przekraczał 6%.

 

 

VIII.   Wymagane dokumenty:

1.      CV ze zdjęciem, uwzględniające przebieg dotychczasowego wykształcenia i pracy zawodowej.

2.      List motywacyjny wraz z numerem telefonu kontaktowego oraz adresem e-mail.

3.      Kwestionariusz osobowy według załączonego wzoru.

4.      Kserokopie dokumentów potwierdzające wykształcenie,

5.      Kserokopie dokumentów potwierdzające posiadanie dodatkowych kwalifikacji.

6.      Kserokopie dokumentów potwierdzające staż pracy (świadectwa pracy).

7.      Oświadczenie kandydata o posiadaniu obywatelstwa polskiego.

8.      Oświadczenia kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych, o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych, o niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.

9.      Oświadczenie kandydata o braku przeciwwskazań zdrowotnych do zatrudnienia na stanowisku.

10.    Kserokopie składanych dokumentów winny być poświadczone za zgodność z oryginałem przez kandydata.

IX.       Miejsce i termin złożenia dokumentów.

1) Wymagane dokumenty należy złożyć w zamkniętej kopercie, opatrzonej imieniem
i nazwiskiem kandydata:

- w sekretariacie Urzędu Gminy Kleszczewo, ul. Poznańska 4, 63-005 Kleszczewo,

- umieścić w skrzynce na korespondencję, znajdującej się przy wejściu do budynku Urzędu Gminy, ul. Poznańska 4, 63-005 Kleszczewo,

- przesłać na adres: Urząd Gminy Kleszczewo, ul. Poznańska 4, 63-005 Kleszczewo,

z dopiskiem:

 

Nabór na wolne stanowisko urzędnicze – stanowisko ds. inwestycji
w Referacie Infrastruktury Komunalnej i Inwestycji w Urzędzie Gminy Kleszczewo

do dnia 31 stycznia 2025 r. (piątek) do godz. 1500.

 

2) Dopuszcza się możliwość przesłania dokumentów aplikacyjnych za pomocą środków komunikacji elektronicznej poprzez platformę ePUAP, w postaci skanów wymaganych dokumentów, opatrzonych kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub profilem zaufanym, z dopiskiem jak powyżej, umieszczonym w temacie wiadomości.

3) O zachowaniu terminu decyduje data wpływu do Urzędu Gminy Kleszczewo, a nie data nadania. Dokumenty, które wpłyną niekompletne, niezgodne z wymogami wskazanymi
w ogłoszeniu o naborze lub po terminie nie będą rozpatrywane.

X.      Uwagi końcowe:

1.   Nabór przeprowadzony zostanie zgodnie z Zarządzeniem Nr 11/2025 Wójta Gminy Kleszczewo z dnia 17 stycznia 2025 r. w sprawie przeprowadzenia naboru na wolne stanowisko urzędnicze – stanowisko ds. inwestycji w Referacie Infrastruktury Komunalnej i Inwestycji w Urzędzie Gminy Kleszczewo.

2.   Nabór zostanie przeprowadzony w trzech (III) etapach:

I etap - weryfikacja dokumentów;

II etap - test znajomości zagadnień na stanowisku, którego dotyczy nabór;

III etap - rozmowa kwalifikacyjna.

3.   Kandydaci zakwalifikowani do II i III etapu naboru zostaną powiadomieni telefonicznie lub
e-mailem o terminie i miejscu przeprowadzenia testu oraz rozmowy kwalifikacyjnej.

4.   Informacja o wynikach naboru zostanie zamieszczona w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Gminy Kleszczewo oraz na tablicy ogłoszeń w Urzędzie Gminy Kleszczewo (bip.kleszczewo.pl).

 

Kleszczewo, dnia 17 stycznia 2025 r.