Na podstawie art. 11 ust. 1 i art. 13 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 1135) oraz art. 30 ust. 2 pkt. 5 i art. 33 ust. 3 ustawy z dnia
8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 1465 z późn. zm.), zarządzam co następuje:

 

§ 1

 

Ogłaszam nabór na wolne stanowisko urzędnicze – stanowisko ds. księgowości budżetowej
w Referacie Gospodarki Finansowej w Urzędzie Gminy Kleszczewo.

 

§ 2

 

1.   Postępowanie w sprawie naboru na wolne stanowisko urzędnicze, o którym mowa w § 1 przeprowadzi Komisja Rekrutacyjna powołana przez Wójta Gminy Kleszczewo.

2.   Postępowanie w sprawie naboru na wolne stanowisko urzędnicze, o którym mowa w § 1 zostanie przeprowadzone zgodnie z Regulaminem przeprowadzenia naboru, stanowiącym załącznik nr 1 do niniejszego zarządzenia.

 

§ 3

 

Ogłoszenie o naborze na wolne stanowisko urzędnicze - stanowisko ds. księgowości budżetowej
w Referacie Gospodarki Finansowej w Urzędzie Gminy Kleszczewo stanowi załącznik nr 2 do niniejszego zarządzenia.

 

§ 4

 

Wykonanie zarządzenia powierza się Sekretarzowi Gminy

 

§ 5

 

Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.

 

 

 

  

 

 

 

Załącznik Nr 1

do Zarządzenia Nr 25/2025

Wójta Gminy Kleszczewo

z dnia 11 marca 2025 r.

 

REGULAMIN PRZEPROWADZENIA NABORU

na wolne stanowisko urzędnicze - stanowisko ds. księgowości budżetowej

w Referacie Gospodarki Finansowej w Urzędzie Gminy Kleszczewo

 

 

1.            Postępowanie w sprawie naboru na wolne stanowisko urzędnicze - stanowisko ds. księgowości budżetowej w Referacie Gospodarki Finansowej w Urzędzie Gminy Kleszczewo, przeprowadza Komisja Rekrutacyjna (zwana dalej Komisją) w składzie określonym zarządzeniem Wójta Gminy.

2.            Warunkiem prawomocności obrad Komisji jest udział co najmniej 2 członków.

3.            Posiedzeniem Komisji kieruje Przewodniczący posiadający prawo interpretacji postanowień niniejszego regulaminu.

4.            Nabór przeprowadzony zostanie w trzech (III) etapach.

5.            W etapie I naboru:

1)       komisja na posiedzeniu otwiera koperty z dokumentami złożonymi przez kandydatów, zapoznaje się z dokumentami złożonymi przez kandydatów i stwierdza ich kompletność. Oferty nie spełniające warunków określonych w załączniku Nr 2 do niniejszego zarządzenia Komisja odrzuca;

2)       Sekretarz komisji informuje kandydatów telefonicznie lub e-mailem o:

a)     niedopuszczeniu do dalszego etapu naboru,

b)     dopuszczeniu do II etapu naboru i terminie przeprowadzenia testu kwalifikacyjnego.

6.            W etapie II naboru przeprowadzany jest pisemny test znajomości zagadnień, w celu sprawdzenia wiedzy i umiejętności niezbędnych do wykonywania pracy na stanowisku, na które ogłoszono nabór. Każde pytanie w teście kwalifikacyjnym jest punktowane w skali 0 - 5 pkt.

7.            W etapie III naboru – rozmowy kwalifikacyjnej bierze udział nie więcej niż 5 kandydatów, którzy otrzymali kolejno największą liczbę punktów podczas etapu II.

Rozmowa kwalifikacyjna służy do nawiązania bezpośredniego kontaktu z kandydatem, sprawdzenia jego wiedzy oraz predyspozycji i umiejętności niezbędnych do wykonywania przyszłych obowiązków. Komisja przydziela kandydatowi punkty w skali od  0 do 100.

W przypadku jeśli do naboru zgłosi się mniej niż 5 kandydatów etap II i etap III  naboru może odbyć  się w tym samym dniu.

8.            Nie stawienie się kandydata bez usprawiedliwienia na II lub III etap naboru traktowane jest jako rezygnacja z ubiegania się o stanowisko.

9.            Po zakończeniu wszystkich etapów postępowania kwalifikacyjnego Komisja wybiera kandydata, który w selekcji końcowej uzyskał największą liczbę punktów.

10.         Po zakończeniu procedury naboru sekretarz komisji sporządza protokół, który zawiera następujące informacje:

1)       stanowisko, na które był prowadzony nabór,

2)       liczbę nadesłanych ofert na stanowisko, w tym liczbę ofert spełniających wymagania formalne;

3)       imiona, nazwiska i miejsca zamieszkania kandydatów w rozumieniu przepisów Kodeksu cywilnego uszeregowanych według poziomu spełniania przez nich wymagań określonych
w ogłoszeniu o naborze;

4)       o zastosowanych metodach i technikach naboru;

5)       dokonanym wyborze wraz z uzasadnieniem;

6)       składzie komisji przeprowadzającej nabór.

11.         Po przeprowadzonym naborze informacja o wyniku naboru jest upowszechniana przez umieszczenie na tablicy informacyjnej Urzędu Gminy Kleszczewo oraz opublikowanie w Biuletynie Informacji Publicznej przez okres 3 miesięcy.

12.          Informacja, o której mowa w pkt 11, zawiera:

1)    nazwę i adres jednostki;

2)    określenie stanowiska;

3)    imię i nazwisko wybranego kandydata oraz jego miejsce zamieszkania w rozumieniu przepisów Kodeksu cywilnego

4)    uzasadnienie dokonanego wyboru albo uzasadnienie nierozstrzygnięcia naboru na stanowisko.

13.         W przypadku stwierdzenia przez Komisję niedostatecznego spełniania przez wszystkich kandydatów naboru poziomu wymagań określonych w ogłoszeniu o naborze, Komisja uznaje, że nabór nie doprowadził do wybrania kandydata.

14.         Dokumenty kandydata, który zostanie zatrudniony są dołączone do jego akt osobowych.

15.         Dokumenty aplikacyjne pozostałych osób, które zakwalifikowały się do dalszego etapu i zostały umieszczone w protokole są przechowywane przez okres 3 miesięcy, po tym okresie zostają zniszczone.

 

 

Załącznik Nr 2

do Zarządzenia Nr 25/2025

Wójta Gminy Kleszczewo

z dnia 11 marca 2025 r.

 

 

OGŁOSZENIE

WÓJTA GMINY KLESZCZEWO

o naborze na wolne stanowisko urzędnicze

-  stanowisko ds. księgowości budżetowej w Referacie Gospodarki Finansowej

w Urzędzie Gminy Kleszczewo

 

I.   Nazwa i adres jednostki:

        Urząd Gminy Kleszczewo, ul. Poznańska 4, 63-005 Kleszczewo.

II.   Stanowisko:

        stanowisko ds. księgowości budżetowej w Referacie Gospodarki Finansowej.

III.  Wymagania niezbędne:

1.     Obywatelstwo polskie.

2.     Pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych.

3.     Wykształcenie: średnie ekonomiczne (preferowane wyższe).

4.     Dobra znajomość obsługi komputera.

5.     Brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.

6.    Stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na stanowisku.

7.     Nieposzlakowana opinia.

IV.   Wymagania dodatkowe:

1.      Znajomość zagadnień wynikających z pracy na stanowisku objętym naborem m.in.:

- ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym,

- ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości,

- ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych.

2.     Doświadczenie zawodowe związane z pracą w księgowości budżetowej.

3.      Zaangażowanie, odpowiedzialność, rzetelność, umiejętność pracy w zespole, dokładność.

V.Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:

1.     prowadzenie rachunkowości zgodnie z obowiązującymi przepisami

a)    sprawdzanie dokumentów pod względem formalnym i rachunkowym,

b)    opisywanie dokumentów księgowych,

c)     przekazywanie zaakceptowanych do wypłaty dokumentów do kasy, sporządzanie przelewów bankowych,

d)    księgowanie operacji gospodarczych Urzędu Gminy,

2.     prowadzenie ewidencji ilościowo-wartościowej składników majątku, zapasów   materiałowych, zapasów towarów i środków trwałych,

3.     rozliczanie inwentaryzacji,

4.     dbanie o prawidłowe egzekwowanie należności gminy,

5.     prowadzenie spraw związanych z rozliczaniem  podatku VAT,

6.     podejmowanie czynności zmierzających  do egzekucji administracyjnej świadczeń pieniężnych oraz postępowania zabezpieczającego,

7.     przygotowanie materiałów niezbędnych  do uchwalenia budżetu gminy,

8.     przygotowywanie materiałów niezbędnych do wykonywania obowiązków z zakresu sprawozdawczości,

9.     sporządzanie Jednolitego Pliku Kontrolnego i deklaracji z podatku VAT dla Urzędu Gminy.

VI.     Informacja o warunkach pracy na stanowisku:

1.      Miejsce wykonywania pracy: Urząd Gminy Kleszczewo,

       ul. Poznańska 4, 63-005 Kleszczewo (praca w budynku).

2.      Wymiar czasu pracy: cały etat.

3.      Pierwsza umowa zostanie zawarta na czas określony.

4.      Oferujemy:

- stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę,

- dodatkowe wynagrodzenie roczne (13 pensja), dodatek stażowy, dodatki specjalne,

   nagrody jubileuszowe, nagrody uznaniowe,

- pakiet świadczeń socjalnych (dofinansowanie wypoczynku),

- nieoprocentowane pożyczki,

- możliwość dofinansowania do zakupu okularów korekcyjnych,

- możliwość  przystąpienia do grupowego ubezpieczenia na życie i PPK.

VII.     Wskaźnik niepełnosprawności:

Wójt Gminy Kleszczewo informuje, że w miesiącu lutym 2025 r. wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Gminy Kleszczewo w rozumieniu ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych nie przekraczał 6%.

VIII.   Wymagane dokumenty:

1.      CV ze zdjęciem, uwzględniające przebieg dotychczasowego wykształcenia i pracy zawodowej.

2.      List motywacyjny.

3.      Kwestionariusz osobowy według załączonego wzoru.

4.      Kserokopie dokumentów potwierdzające wykształcenie,

5.      Kserokopie dokumentów potwierdzające posiadanie dodatkowych kwalifikacji.

6.      Kserokopie dokumentów potwierdzające staż pracy (świadectwa pracy).

7.      Oświadczenie kandydata o posiadaniu obywatelstwa polskiego.

8.      Oświadczenia kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych, o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych, o niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.

9.      Oświadczenie kandydata o braku przeciwwskazań zdrowotnych do zatrudnienia na stanowisku.

Kserokopie składanych dokumentów winny być poświadczone za zgodność z oryginałem przez kandydata. Kandydaci proszeni są o podanie numeru telefonu kontaktowego oraz adresu e-mail.

IX.       Miejsce i termin złożenia dokumentów.

1) Wymagane dokumenty należy złożyć w zamkniętej kopercie, opatrzonej imieniem
i nazwiskiem kandydata:

- w sekretariacie Urzędu Gminy Kleszczewo, ul. Poznańska 4, 63-005 Kleszczewo,

- umieścić w skrzynce na korespondencję, znajdującej się przy wejściu do budynku Urzędu Gminy, ul. Poznańska 4, 63-005 Kleszczewo,

- przesłać na adres: Urząd Gminy Kleszczewo, ul. Poznańska 4, 63-005 Kleszczewo,

z dopiskiem:

 

Nabór na wolne stanowisko urzędnicze – stanowisko ds. księgowości budżetowej

w Referacie Gospodarki Finansowej w Urzędzie Gminy Kleszczewo”,

do dnia 24 marca 2025 r. (poniedziałek) do godz. 1500.

 

2) Dopuszcza się możliwość przesłania dokumentów aplikacyjnych za pomocą środków komunikacji elektronicznej poprzez platformę ePUAP, w postaci skanów wymaganych dokumentów, opatrzonych kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub profilem zaufanym,
z dopiskiem jak powyżej, umieszczonym w temacie wiadomości.

3)    O zachowaniu terminu decyduje data wpływu do Urzędu Gminy Kleszczewo,
a nie data nadania. Dokumenty, które wpłyną niekompletne, niezgodne z wymogami wskazanymi w ogłoszeniu o naborze lub po terminie nie będą rozpatrywane.

 

 

 

X.      Uwagi końcowe:

1.   Nabór przeprowadzony zostanie zgodnie z Zarządzeniem Nr 25/2025 Wójta Gminy Kleszczewo z dnia 11 marca 2025 r. w sprawie przeprowadzenia naboru na wolne stanowisko urzędnicze – stanowisko ds. księgowości budżetowej w Referacie Gospodarki Finansowej w Urzędzie Gminy Kleszczewo.

2.   Nabór zostanie przeprowadzony w trzech (III) etapach:

I etap - weryfikacja dokumentów;

II etap - test znajomości zagadnień na stanowisku, którego dotyczy nabór;

III etap - rozmowa kwalifikacyjna.

3.   Kandydaci zakwalifikowani do II i III etapu naboru zostaną powiadomieni telefonicznie lub
e-mailem o terminie i miejscu przeprowadzenia testu oraz rozmowy kwalifikacyjnej.

4.   Informacja o wynikach naboru zostanie zamieszczona w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Gminy Kleszczewo oraz na tablicy ogłoszeń w Urzędzie Gminy Kleszczewo (bip.kleszczewo.pl).