Ewidencję ludności z obszaru Gminy Kleszczewo prowadzi Referat Spraw Obywatelskich (OS) na podstawie ustawy o ewidencji ludności i dowodach osobistych z dnia 10 kwietnia 1974 z późniejszymi zmianami (Dz.U. 84.32.174 art. 46).
Zaświadczenia o zameldowaniu na podstawie ustawy o ewidencji ludności i dowodach osobistych z dnia 10 kwietnia 1974 z późniejszymi zmianami (Dz.U. 84.32.174 art. 46) wydaje na wniosek Referat Spraw Obywatelskich.
Dane osobowe na wniosek na podstawie ustawy o ewidencji ludności i dowodach osobistych z dnia 10 kwietnia 1974 z późniejszymi zmianami (Dz.U. 84.32.174 art. 46) udostępnia Sekretarz Gminy we współpracy z Referatem Spraw Obywatelskich.
W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.