WÓJT GMINY KLESZCZEWO
o g ł a s z a
NABÓR NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE
w
URZĘDZIE GMINY
W KLESZCZEWIE
UL. POZNAŃSKA 4
63-005 KLESZCZEWO
Wolne stanowisko urzędnicze :
Samodzielne stanowisko ds. obsługi rady i promocji gminy.
Wymagania niezbędne wobec kandydata na stanowisko urzędnicze:
1) posiadanie obywatelstwa polskiego,
2) posiadanie pełnej zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
3) posiadanie kwalifikacji zawodowych wymaganych do wykonywania pracy na określonym stanowisku tj. wykształcenie co najmniej średnie ( preferowane wyższe),
4) niekaralność za przestępstwa popełnione umyślnie ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwa skarbowe,
5) nieposzlakowana opinia,
6) biegła znajomość obsługi komputera oraz Internetu.
Wymagania dodatkowe kandydata na stanowisko urzędnicze:
1) dobra znajomość języka angielskiego lub niemieckiego,
2) umiejętność sporządzania pism, protokołów, notatek.
Zakres wykonywanych zadań na stanowisku :
1) przygotowanie we współpracy z właściwymi merytorycznie stanowiskami pracy materiałów dotyczących projektów uchwał Rady, jej komisji oraz innych materiałów na posiedzenia i obrady tych organów,
2) przekazywanie korespondencji do i od Rady, jej Komisji oraz poszczególnych radnych,
3) załatwianie spraw związanych z korespondencją kierowaną do Rady Gminy i przygotowywanie w uzgodnieniu z Przewodniczącym Rady Gminy odpowiedzi na wpływającą korespondencję,
4) uzgadnianie proponowanych terminów posiedzeń komisji i sesji rady z przewodniczącymi komisji Rady Gminy oraz Przewodniczącym Rady Gminy,
5) wysyłanie zawiadomień i zaproszeń na posiedzenia komisji i sesje rady gminy,
6) kompletowanie i przechowywanie uchwał podejmowanych przez organy gminy,
7) podejmowanie czynności organizacyjnych związanych z przeprowadzeniem sesji, posiedzeń i spotkań Rady i jej komisji,
8) protokołowanie, posiedzeń, zebrań i spotkań Rady i jej komisji,
9) prowadzenie rejestru uchwał, stanowisk, opinii i innych postanowień Rady,
10) prowadzenie rejestru wniosków, zapytań i interpelacji składanych przez radnych,
11) zapewnienie wdrożenia uchwał Rady Gminy,
12) sporządzanie informacji o gminie i przygotowywanie materiałów i opracowań promujących Gminę,
13) przygotowywanie wszelkich materiałów promocyjnych i reklamowych Gminy w celu ich publikacji,
14) prowadzenie promocji gospodarczej i turystycznej gminy,
15) przygotowywanie ofert inwestycyjnych gminy oraz prowadzenie spraw z tym związanych,
16) prowadzenie spraw z zakresu współpracy ze społecznościami lokalnymi i regionalnymi innych państw,
17) wykonywanie zadań koordynatora ds. Aglomeracji Poznańskiej w Urzędzie Gminy w Kleszczewie.
Wymagane dokumenty :
1) wypełniony kwestionariusz osobowy wraz z fotografią,
2) CV,
3) kopie dokumentów potwierdzające kwalifikacje zawodowe, wymagane do wykonywania oferowanej pracy,
4) oświadczenia kandydata o :
- posiadanie pełnej zdolność do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych,
- niekaralności za przestępstwa popełnione umyślnie ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwa skarbowe,
- posiadaniu obywatelstwa polskiego.
5) kopie świadectw pracy z poprzednich miejsc pracy lub innych dokumentów potwierdzających okresy zatrudnienia.
Termin i miejsce składania dokumentów :
Oferty należy składać lub przesyłać w terminie do dnia 30 września 2009r. godz. 15.00 pod adresem :
Urząd Gminy w Kleszczewie
ul. Poznańska 4
63-005 Kleszczewo
w zamkniętych kopertach z dopiskiem : „Nabór na wolne stanowisko urzędnicze – stanowisko ds. obsługi rady i promocji gminy„
Bliższe informacje można uzyskać pod nr telefonu 061/ 8176017, 8176020, 8176033.
Wójt Gminy Kleszczewo
mgr inż. Bogdan Kemnitz