Zamawiający:
Gmina Kleszczewo

Tytuł przetargu:
Zagospodarowanie terenu parku w Kleszczewie dla celów rekreacyjnych

CPV:
45.00.00.00-7 ; 45.11.27.11-2; 45.11.27.20-8 ; 45.11.12.91-4 ;45.23.30.00-9 ; 45.31.00.00-3 ; 45.24.00.00-1

Tryb zamówienia:
przetarg nieograniczony poniżej progów unijnych

Warunki:
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 2. Przedmiotem zamówienia jest: Zagospodarowanie terenu parku w Kleszczewie na cele rekreacyjne. 2.1. Karczowanie suchych drzew - zakres szczegółowy wg ZAŁĄCZNIKA NR 9 do SIWZ, 2.2. Odbudowa stawów parkowych z uzyskaniem dopływu wody ze źródeł naturalnych wraz z urządzeniami napowietrzającymi i rekultywacją stawu - zakres szczegółowy wg ZAŁĄCZNIKA NR 10a i 10b do SIWZ, 2.3. Budowa wewnętrznego układu komunikacyjnego - zakres szczegółowy wg ZAŁĄCZNIKA NR 11a i 11b do SIWZ, 2.4. Wykonanie wewnętrznej sieci energetycznej wraz z oświetleniem - zakres szczegółowy wg ZAŁĄCZNIKA NR 12 do SIWZ, 2.5. Wykonanie ścieżki zdrowia - zakres szczegółowy wg ZAŁĄCZNIKA NR 9 do SIWZ, 2.6. Wykonanie nasadzeń odezw, krzewów, roślin pokrywowych, krzewinek, bylin, założenie trawników - zakres szczegółowy wg ZAŁĄCZNIKA NR 9 do SIWZ, 2.7. Budowa drogi dojazdowej jednopasowej - zakres szczegółowy wg ZAŁĄCZNIKA NR 11a i 11b do SIWZ. Zgodnie z przedmiarami robót - Załącznik nr 8 do SIWZ. Miejsce wykonania: Kleszczewo..
3. Wymagany okres gwarancji:
na wykonane roboty (materiały, robociznę i urządzenia) wynosi 36 miesięcy od dnia odebrania przez Zamawiającego robót budowlanych i podpisania (bez uwag) protokołu końcowego.
4. Za wykonany w całości przedmiot zamówienia obowiązuje rozliczenie kosztorysowe. Wykonawca wraz z ofertą złoży kosztorys ofertowy wykonany na podstawie kosztorysów ślepych.
5. Materiały i urządzenia:
Materiały i urządzenia przyjęte do sporządzenia oferty powinny być zgodne
z założeniami przyjętymi przez projektantów. Dopuszcza się przyjęcie w ofercie materiałów i urządzeń równoważnych o paramentach nie gorszych niż przyjęte w projekcie technicznym.
6. Szczegółowy opis warunków realizacji przedmiotu zamówienia zawarty jest we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 7 do SIWZ.
7. Zamawiający dopuszcza udział podwykonawców w pełnym zakresie przedmiotu zamówienia.
8. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych i ofert wariantowych.
9. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej, ustanowienia dynamicznego systemu zakupów ani zastosowania aukcji elektronicznej.
10. Zamawiający przewiduje możliwość udzielania zamówień uzupełniających na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy prawo zamówień publicznych o wartości do 50% wartości zamówienia podstawowego.
11. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zaliczki na poczet wykonania zamówienia.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
W przypadku ewentualnych zamówień uzupełniających, dodatkowych dokonywanych przez zamawiającego w ciągu sześciu m-cy. po odbiorze przedmiotu zamówienia. Oferent zrealizuje je w cenach jednostkowych tożsamych z przedstawioną ofertą ( dla robót uzupełniających , stanowiących nie więcej niż 50% zamówienia podstawowego) i dodatkowych po cenach obliczonych na podstawie obowiązujących cen jednostkowych i katalogów KRN przyjętych do wyliczenia przedstawionej oferty.

Wykonawca jest zobowiązany wykazać odpowiednio, nie później niż na dzień składania ofert spełnienie warunku, o których , mowa w art. 22 ust. 1 ustawy PZP i brak podstawy do wykluczenia z powodu niespełnienia warunków, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy PZP:
- oświadzczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu;
- oświedczenie o braku podstaw do wykluczenia z powodu niespleniania warunków,
- wypełniony i podpisany formularz ofertowy z akceptacją zawartych w nim warunków i ustaleń.

Wiedza i doświadczenie
Wykonanie w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, minimum 2 robót budowlanych z zakresu zagospodarowania terenu parku.

Osoby zdolne do wykonania zamówienia:
1) Dysponowanie:
a) minimum jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane do prowadzenia
i kierowania robotami z zakresu budownictwa ogólnego (mała architektura);
b) minimum jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane do prowadzenia
i kierowania robotami z zakresu budownictwa drogowego;
c) minimum jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane do prowadzenia
i kierowania robotami z zakresu instalacji inżynieryjno-sanitarnych
d) minimum jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane do prowadzenia
i kierowania robotami z zakresu instalacji elektryczno energetycznych;
e) minimum jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane do prowadzenia
i kierowania robotami z zakresu melioracji
f) minimum jedną osobą posiadającą uprawnienia ogrodnicze do prowadzenia
i kierowania robotami z zakresu drzewostanu i zieleni;
g) minimum jedną osobą posiadającą uprawnienia z zakresu chirurgii drzew;


Sytuacja ekonomiczna i finansowa:
Posiadanie opłaconej polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej
w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia,
na kwotę minimum 500.000 zł.

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1) Wypełniony i podpisany Formularz Ofertowy - załącznik nr 1 do SIWZ; 2) Kosztorys ofertowy dla zadań (przygotowany w oparciu o ślepy kosztorys, 3) Jeżeli zasady reprezentacji nie wynikają jednoznacznie z przedłożonych wypisów (odpisów), wymaga się złożenia dokumentu (w formie oryginału lub potwierdzonej notarialnie kopii-dotyczy wyłącznie pełnomocnictwa) wskazującego osobę uprawnioną do reprezentowania składającego ofertę;

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie



Termin realizacji:
30.04.2011r.

Osoba odpowiedzialna:
Mariusz Siwczak

Miejsce składania ofert:
Urząd Gminy Kleszczewo ul. Poznańska 4, 63-005 Kleszczewo
sekretariat pok. nr 16 - na I piętrze


Oferty można składać do:
2010-08-10 godz: 09:00

Otwarcie ofert:
2010-08-10 godz: 09:15

Miejsce otwarcia ofert:
Urząd Gminy Kleszczewo ul. Poznańska 4, 63-005 Kleszczewo
pok. nr 7 - na parterze


Kryteria wyboru:
najniższa cena

Wadium:
30 000,00 zł.

Uwagi:
Projekt realizowany przy współudziale środków Unii Europejskiej w ramach Wielkopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2007-2013, Priorytet VI Turystyka i Środowisko Kulturowe, Działanie 6.1. Turystyka

Firmy uczestniczące
Zaklad Remontowo - Budowlany Marian Janicki, ul. Cmentarna 8a, 63-200 Jarocin - cena oferty brutto 1.085.614,56