Wójta Gminy Kleszczewo
z dnia 29 lipca 2010 r.
w sprawie: powołania komisji przetargowej w celu przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na dowóz uczniów niepełnosprawnych z Gminy Kleszczewo do szkół specjalnych w roku szkolnym 2010/2011 wraz z opieką.
Na podstawie art. 30 ust. 2 pkt 3 ustawy z dnia 08 marca 1990r. o samorządzie gminnym (tekst jednolity z 2001 r. Dz.U. Nr 142 poz. 1591 ze zmianami), art. 19 i art. 21 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych ( tekst jednolity z 2007r. Dz.U. Nr 223 poz. 1655 ze zmianami) zarządzam co następuje:
§ 1
Powołuję komisję przetargową do przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na dowóz uczniów niepełnosprawnych z Gminy Kleszczewo do szkół specjalnych w roku szkolnym 2010/2011 wraz z opieką, w następującym składzie:
Przewodnicząca: Barbara Błoch
Członkowie: Dorota Grześkowiak
Agata Hoffman
Mariusz Siwczak
§ 2
1. Do obowiązków osób wchodzących w skład komisji należy w szczególności:
1) ocena spełnienia przez wykonawców warunków udziału w postępowaniu,
2) badanie i ocena ofert złożonych przez wykonawców,
3) wnioskowanie o odrzucenie oferty lub wykluczenie wykonawców, w przypadkach określonych w ustawie
4) wybór najkorzystniejszej oferty.
2. Za przeprowadzenie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego pod względem formalno-prawnym oraz prowadzenie dokumentacji i protokółów postępowania, odpowiada Dorota Grześkowiak.
§ 3
Pracami komisji kieruje przewodniczący, do którego zadań należy w szczególności:
1) wyznaczenie terminów posiedzeń komisji oraz ich prowadzenie,
2) odebranie oświadczeń od członków komisji, o których mowa w art. 17 ust. 2 ustawy,
3) informowanie kierownika zamawiającego o problemach związanych z pracą komisji oraz istnieniu okoliczności wyłączających poszczególne osoby z udziału w postępowaniu.
§ 4
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.