Zarządzenie Nr 12/2011 w spr. wskazania systemu wykonywania czynności kancelaryjnych i wyznaczenia koordynatora czynności kancelaryjnych
ZARZĄDZENIE Nr 12/2011
Wójta Gminy Kleszczewo
z dnia 22 marca 2011 r.
w sprawie: wskazania systemu wykonywania czynności kancelaryjnych i wyznaczenia koordynatora czynności kancelaryjnych.
Na podstawie art. 30 ust 1 ustawy z dnia 08 marca 1990r. o samorządzie gminnym ( tekst jednolity z 2001r. Dz.U. nr 142 poz. 1591 ze zmianami) oraz § 1 ust. 3 i § 2 ust.2 załącznika nr 1do rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych ( Dz.U. Nr 14 poz. 67 )zarządzam, co następuje:
§ 1
Podstawowym sposobem dokumentowania przebiegu załatwiania i rozstrzygania spraw w UrzędzieGminy w Kleszczewie jest tradycyjny system wykonywania czynności kancelaryjnych.
§ 2
1.Do bieżącego nadzoru nad prawidłowością wykonywania czynności kancelaryjnych, w szczególności w zakresie doboru klas z wykazu akt do załatwianych spraw, właściwego zakładania spraw i prowadzenia akt spraw wyznaczam koordynatora czynności kancelaryjnych.
2.Funkcję określoną w ust. 1 powierzam Pani Reginie Kujawa.
§ 3
Nadzór nad wykonaniem zarządzenia powierzam Sekretarzowi Gminy.
W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.