ZARZĄDZENIE Nr 24/2013
Wójta Gminy Kleszczewo
z dnia 24 lipca 2013 r.
w sprawie: powołania komisji przetargowej w celu przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na „Dowóz uczniów niepełnosprawnych z Gminy Kleszczewo do szkół specjalnych w roku szkolnym 2013/2014 wraz z opieką”.
Na podstawie art. 50 ust. 2 pkt 3 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (tekst jednolity z 2001 r., Dz.U. Nr 142 poz. 1591 ze zmianami), art. 19 i art. 21 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity z 2010r. Dz.U. Nr 113 poz. 759 ze zmianami) zarządzam co następuje:
§ 1
Powołuję komisję przetargową do przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na „Dowóz uczniów niepełnosprawnych z Gminy Kleszczewo do szkół specjalnych w roku szkolnym 2013/2014 wraz z opieką”, w następującym składzie:
Przewodnicząca: Barbara Błoch
Członkowie: Agata Kaczmarek
Dorota Grześkowiak
Kamila Zarębska
§ 2
1. Do obowiązków osób wchodzących w skład komisji należy w szczególności:
1) ocena spełnienia przez wykonawców warunków udziału w postępowaniu,
2) badanie i ocena ofert złożonych przez wykonawców,
3) wnioskowanie o odrzucenie oferty lub wykluczenie wykonawców, w przypadkach określonych w ustawie,
4) wybór najkorzystniejszej oferty.
2. Za przeprowadzenie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego pod względem formalno-prawnym oraz prowadzenie dokumentacji i protokołów postępowania odpowiadają Dorota Grześkowiak i Kamila Zarębska.
§ 3
Pracami komisji kieruje przewodniczący, do którego zadań należy w szczególności:
1) Wyznaczenie terminów posiedzeń komisji oraz ich prowadzenie,
2) Odebranie oświadczeń od członków komisji, o których mowa w art. 17 ust.2 ustawy,
3) Informowanie kierownika zamawiającego o problemach związanych z pracą komisji oraz istnieniu okoliczności wyłączających poszczególne osoby z udziału w postępowaniu.
§ 4
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.