Wójta Gminy Kleszczewo
z dnia 10 września 2014r.
w sprawie : powołania komisji przetargowej w celu przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na wykonanie zadania – „Naprawa dróg i ulic gminnych na terenie Gminy Kleszczewo w sezonie 2014/2015”.
Na podstawie art. 30 ust. 2 pkt 3 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (t.j. Dz. U. z 2013 r. poz. 594, 645 i 1318), art. 19 i art. 21 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2013 r. poz. 907, 984, 1047 i 1473 oraz z 2014 r. poz. 423) zarządzam co następuje:
§ 1
Powołuję komisję przetargową do przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na wykonanie zadania – „Naprawa dróg i ulic gminnych na terenie Gminy Kleszczewo w sezonie 2042/2015”.
w następującym składzie:
Przewodnicząca: Barbara Błoch
Członkowie: Ewa Olczak
Mariusz Siwczak
Leszek Bezler
§ 2
1. Do obowiązków osób wchodzących w skład komisji należy w szczególności:
1) ocena spełnienia przez wykonawców warunków udziału w postępowaniu,
2) badanie i ocena ofert złożonych przez wykonawców,
3) wnioskowanie o odrzucenie oferty lub wykluczenie wykonawców, w przypadkach określonych w ustawie
4) wybór najkorzystniejszej oferty.
2. Za przeprowadzenie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego pod względem formalno-prawnym oraz prowadzenie dokumentacji i protokółów postępowania odpowiada Barbara Błoch.
§ 3
Pracami komisji kieruje przewodniczący, do którego zadań należy w szczególności:
1) wyznaczenie terminów posiedzeń komisji oraz ich prowadzenie,
odebranie oświadczeń od członków komisji, o których mowa w art. 17 ust. 2 ustawy,
2) informowanie kierownika zamawiającego o problemach związanych z pracą komisji oraz istnieniu okoliczności wyłączających poszczególne osoby z udziału w postępowaniu.
§ 4
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.