Zapytanie ofertowe - Opracowanie Programu Rewitalizacji dla Gminy Kleszczewo.
Zapytanie ofertowe - Opracowanie Programu Rewitalizacji dla Gminy Kleszczewo.
Kleszczewo, dnia 04.05.2016 r. WÓJT GMINY Kleszczewo ZAPRASZA do złożenia propozycji cenowej na zadanie pn.: Opracowanie Programu Rewitalizacji dla Gminy Kleszczewo. Postępowanie prowadzone jest zgodnie z art. 4 pkt 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. 113 poz. 759 z późń. zm) – wartość zamówienia nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwoty 30 000 EURO. Zamawiający: Nazwa zamawiającego: Gmina Kleszczewo Adres zamawiającego: ul. Poznańska 4, 63-005 Kleszczewo NIP Gminy 7773157115 REGON Gminy 639622860 Telefon: 618176033 Faks: 618176184 Adres strony internetowej: www.kleszczewo.pl Adres poczty elektronicznej: urzad@kleszczewo.pl I. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA: Opracowanie Programu Rewitalizacji dla Gminy Kleszczewo spełniającego kryteria wsparcia w ramach programów operacyjnych na lata 2014-2020. 1. Zamówienie obejmuje 2 etapy: 1.1 Etap I: dostarczenie dokumentacji niezbędnej do opracowania przez Zamawiającego wniosku o dofinansowanie (w zakresie obejmującym informacje wskazane we wniosku o dofinansowanie w ramach konkursu organizowanego przez Województwo Wielkopolskie oraz Ministerstwo Rozwoju na opracowanie lub aktualizację programów rewitalizacji dla gmin województwa wielkopolskiego nr 1/REW/2016 np. opracowanie wstępnych analiz i diagnoz obszaru zdegradowanego wybranego do rewitalizacji, opracowanie wstępnego planu kierunków działań rewitalizacyjnych). Wykonawca przekaże zamawiającemu ostateczną dokumentację do dnia 23 maja 2016 r. 1.2 Etap II - Opracowanie Programu Rewitalizacji dla Gminy Kleszczewo. 2. Zakres zadania: 1) opracowanie szczegółowego harmonogramu realizacji zadania, 3) opracowanie dokumentu zgodnie z obowiązującymi wytycznymi i przepisami, 4) bieżące monitorowanie zmian wytycznych i przepisów dotyczących zakresu opracowania oraz stosowanie się do ich aktualnej wersji, 5) przeprowadzenie strategicznej oceny oddziaływania na środowisko (w przypadku konieczności jej uzyskania), 6) przeprowadzenie konsultacji społecznych dla przedmiotu umowy, udział w spotkaniach z mieszkańcami, naradach z Zamawiającym, spotkaniach/konferencjach promujących przedmiot umowy, 7) prezentacja przedmiotu umowy na posiedzeniach komisji i sesji Rady Gminy. 2.1 Wymagania szczegółowe: Prace nad uchwaleniem Programu Rewitalizacji muszą przebiegać w szczególności zgodnie z zapisami ustawy z dnia 9 października 2015 r. o rewitalizacji. Ustawa ta nakreśla trzy główne etapy prowadzące: do opracowania GPR, którymi są: Etap I: Charakterystyka sytuacji Gminy Kleszczewo przedstawiona na podstawie zebranych danych oraz wyznaczenie obszaru zdegradowanego . Etap II: Wyznaczenie obszaru rewitalizacji. Etap III: Sporządzenie Programu Rewitalizacji. Każdy z wyżej wymienionych etapów należy realizować stopniowo, zachowując ścieżkę postępowania uwzględnioną w ustawie. Każdy z etapów kończy się o pracowaniem i przekazaniem Zamawiającemu określonego dokumentu stanowiącego źródło opracowania przez Zamawiającego uchwały Rady Gminy. Charakterystyka etapu I: Charakterystyka etapu II: Charakterystyka etapu III: Wykonawca zobowiązany jest do stałego kontaktu z przedstawicielami Zamawiającego, w celu monitorowania postępu prac, odpowiedniego przepływu informacji, zapewniając terminową realizację zadania. W tym celu poza wyznaczonymi terminami spotkań oraz konsultacji należy raz w tygodniu drogą e-mailową przedstawić zakres prowadzonych prac oraz stopień ich zaawansowania. Ponadto zakres tematyczny Programu Rewitalizacji musi być zgodny z aktualnymi wytycznymi Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Wielkopolskiego. Cena oferty powinna uwzględniać wszystkie koszty związane z opracowaniem każdego etapu GPR, w tym moderowanie wszelkiego rodzaju spotkań. Opracowanie GPR należy dostarczyć Zamawiającemu w: 1) wersji papierowej w 2 egzemplarzach, 2) wersji elektronicznej na płycie CD. Wykonawca zapewnia gotowość do wprowadzenia zmian w przygotowywanych dokumentach na każde wezwanie Zamawiającego. Wykonawca przeniesie na Zamawiającego całość majątkowych praw autorskich do opracowań będących przedmiotem niniejszego zapytania. 3. Wymagany termin realizacji zamówienia: 3.1 Przygotowanie informacji niezbędnych do złożenia przez Zamawiającego wniosku o dofinansowanie w zakresie obejmującym informacje wskazane we wniosku o dofinansowanie w ramach konkursu organizowanego przez Województwo Wielkopolskie oraz Ministerstwo Rozwoju na opracowanie lub aktualizację programów rewitalizacji dla gmin województwa wielkopolskiego nr 1/REW/2016 – do 23 maja 2016 r. 3.2 Przedłożenie ostatecznej wersji Gminnego Programu rewitalizacji – do 31 marca 2017 r. II. WARUNKI UDZIAŁU W PROCEDURZE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W postępowaniu mogą brać udział wykonawcy, którzy udokumentują posiadanie wiedzy i doświadczenia w realizacji zamówienia. Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże (według zał. nr 1), że wykonał co najmniej 3 dokumenty strategiczne dla jednostek samorządu terytorialnego (w tym co najmniej 1 Program Rewitalizacji lub jego aktualizację i pozostałe tj. np. Strategie Rozwoju Gminy/ Powiatu/ Województwa) – z podaniem wartości, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których zostały wykonane, wraz z załączeniem dowodów, czy zostały wykonane należycie (np. referencje, protokoły odbioru). III. KRYTERIA WYBORU OFERTY 1. Przy wyborze propozycji do realizacji zamawiający będzie się kierował n/w kryteriami: 1.1. kryterium „C” – cena wykonania zamówienia – 70% Najkorzystniejsza oferta w odniesieniu do tego kryterium może uzyskać 70 punktów. Pozostałym wykonawcom przypisana zostanie odpowiednio mniejsza ilość punktów. Cenę należy podać oddzielnie dla każdego z etapów. Ocena ofert w zakresie kryterium „C” – cena zostanie dokonana według poniższego algorytmu: Liczba punktów x 70 punktów 1.2. kryterium „DW” – doświadczenie Wykonawcy – 30% W tym kryterium zostaną przyznane punkty, jeżeli Wykonawca wykaże, że wykonał dokumenty strategiczne dla jednostek samorządu terytorialnego (w tym co najmniej 1 Program Rewitalizacji lub jego aktualizację i pozostałe tj. np. Strategie Rozwoju Gminy/ Powiatu/ Województwa) : - 3 dokumenty strategiczne w tym co najmniej 1 Program Rewitalizacji lub jego aktualizacja – 10 punktów - 5 dokumentów strategicznych w tym co najmniej 2 Programy Rewitalizacji lub jego aktualizacje – 15 punktów - 8 dokumentów strategicznych w tym co najmniej 3 Programy Rewitalizacji lub jego aktualizacje – 30 punktów 2. Ostateczną ocenę punktową każdej z ocenianych ofert stanowić będzie suma liczby punktów przyznanych w każdym z kryteriów. Wyliczenia matematyczne wg algorytmu podawane będą z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. Najkorzystniejsza oferta może uzyskać maksymalnie 100 punktów. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która nie podlega odrzuceniu oraz uzyska największą łączną liczbę punktów. IV. MIEJSCE I TERMIN ZŁOŻENIA PROPOZYCJI CENOWEJ Propozycję cenową należy złożyć w terminie do dnia 11.05.2016 r. do godziny 1400 - poczty elektronicznej na adres: urzad@kleszczewo.pl - faksu na nr 61 8176 184 - poczty/ kuriera/ osobiście na adres: Urząd Gminy w Kleszczewie, 63-005 Kleszczewo, ul. Poznańska 4 W zaklejonej kopercie z dopiskiem „Opracowanie Programu Rewitalizacji dla Gminy Kleszczewo”. Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane. V. OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERTY 1. Oferent zobowiązany jest przedłożyć ofertę cenową na formularzu oferty załączonym do niniejszego zapytania – formularz nr 1 2. Wykonawca określi cenę wykonania zamówienia dla etapu i oraz etapu II. 3. Wykonawca do oferty załączy załącznik nr 1 – doświadczenie wykonawcy. VI. INFORMACJE OGÓLNE 1. Zamawiający zastrzega sobie prawo do możliwości unieważnienia procedury udzielenia zamówienia bez wyboru wykonawcy. 2. Zamawiający zastrzega sobie prawo odstąpienia od realizacji etapu II zamówienia tj. opracowania Programu Rewitalizacji w przypadku nie otrzymania dotacji w ramach konkursu 1/REW/2016. 3. Wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia itp. Zamawiający i Wykonawcy przekazują pisemnie w formie korespondencji tradycyjnej lub elektronicznej. Osobami uprawnionymi do kontaktów z wykonawcami z ramienia zamawiającego są: Karolina Miarka, tel. 618176033 wew.130 e-mail k.miarka@kleszczewo.pl
w następujący sposób - przesłana za pośrednictwem:
Załączniki (4) | Metadane | Drukuj | Historia zmian |