ZARZĄDZENIE Nr 19/2018
Wójta Gminy Kleszczewo
z dnia 12 kwietnia 2018r.
w sprawie: powołania komisji przetargowej w celu przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na budowę budynku dla OPS i Policji w Kleszczewie
Na podstawie art. 30 ust. 2 pkt 4 ustawy z dnia 08 marca 1990r. o samorządzie gminnym (tekst jednolity Dz. U. z 2017r. poz. 1875), art. 19 i art. 21 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2017r. poz.1579 ze zm.), zarządzam co następuje:
§ 1
Powołuję komisję przetargową do przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na budowę budynku dla OPS i Policji w Kleszczewie
w następującym składzie:
Przewodnicząca: Agnieszka Pakulska-Schoen
Sekretarz: Agata Zdobylak
Członkowie: Mariusz Siwczak
Magdalena Trubłajewicz
§ 2
1. Do obowiązków osób wchodzących w skład komisji należy w szczególności:
1) ocena spełnienia przez wykonawców warunków udziału w postępowaniu,
2) badanie i ocena ofert złożonych przez wykonawców,
3) wnioskowanie o odrzucenie oferty lub wykluczenie wykonawców, w przypadkach określonych w ustawie
4) wybór najkorzystniejszej oferty.
2. Za przeprowadzenie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego pod względem formalno-prawnym oraz prowadzenie dokumentacji i protokołów postępowania odpowiada Agata Zdobylak.
§ 3
Pracami komisji kieruje przewodniczący, do którego zadań należy w szczególności:
1) wyznaczenie terminów posiedzeń komisji oraz ich prowadzenie,
2) odebranie oświadczeń od członków komisji, o których mowa w art. 17 ust. 2 ustawy,
3) informowanie kierownika zamawiającego o problemach związanych z pracą komisji oraz istnieniu okoliczności wyłączających poszczególne osoby z udziału w postępowaniu.
§ 4
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.