Kolorowy pasek
Kolorowy pasek

Dostawa i montaż gruntowych pomp ciepła wraz z wykonaniem dokumentacji technicznej i geologicznej na terenie Gminy Kleszczewo oraz Gminy Krzykosy

Zamawiający:
Gmina Kleszczewo i Gmina Krzykosy

Tytuł przetargu:
Dostawa i montaż gruntowych pomp ciepła wraz z wykonaniem dokumentacji technicznej i geologicznej na terenie Gminy Kleszczewo oraz Gminy Krzykosy

CPV:
42511110-5 Pompy grzewcze
45331000-6 Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych
45330000-9 Roboty instalacyjno-wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45300000-0 Roboty instalacyjne w budynkach
45320000-6 Roboty izolacyjne
45321000-3 Izolacje cieplne
45317000-2 Instalacje elektryczne
71320000-7 Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
71520000-9 Usługi nadzoru budowlanego
42511110-5 Pompy grzewcze
45262220-9 Wiercenie studni wodnych
51210000-7 Usługi instalowania urządzeń pomiarowych
44622100 -7 Urządzenia do odzyskiwania ciepła



Tryb zamówienia:
Przetarg nieograniczony powyżej 214.000 euro

Warunki:
1. Nie podlegają wykluczeniu tj.:

1.1. Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z udziału w postępowaniu na podstawie art. 24 ust. 1 pkt. 12-23 ustawy - obligatoryjne przesłanki wykluczenia.


1.2. Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 5 pkt. 1, 4 ustawy w poniższym zakresie - Zamawiający wykluczy z postępowania o zamówienie Wykonawcę:

a) w stosunku do którego otwarto likwidację, w zatwierdzonym przez sąd układzie w postępowaniu restrukturyzacyjnym jest przewidziane zaspokojenie wierzycieli przez likwidację jego majątku lub sąd zarządził likwidację jego majątku w trybie art. 332 ust. 1 ustawy z dnia 15 maja 2015 r. - Prawo restrukturyzacyjne (Dz. U. z 2015 r. poz. 978, 1259, 1513, 1830 i 1844 oraz z 2016 r. poz. 615) lub którego upadłość ogłoszono, z wyjątkiem wykonawcy, który po ogłoszeniu upadłości zawarł układ zatwierdzony prawomocnym postanowieniem sądu, jeżeli układ nie przewiduje zaspokojenia wierzycieli przez likwidację majątku upadłego, chyba że sąd zarządził likwidację jego majątku w trybie art. 366 ust. 1 ustawy z dnia 28 lutego 2003 r. - Prawo upadłościowe (Dz. U. z 2015 r. poz. 233, 978, 1166, 1259 i 1844 oraz z 2016 r. poz. 615);
b) który, z przyczyn leżących po jego stronie, nie wykonał albo nienależycie wykonał w istotnym stopniu wcześniejszą umowę w sprawie zamówienia publicznego lub umowę koncesji, zawartą z zamawiającym, o którym mowa w art. 3 ust. 1 pkt 1-4, co doprowadziło do rozwiązania umowy lub zasądzenia odszkodowania;

Uwaga: Wykonawca, który podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 13 i 14 oraz 16-20 lub ust. 5, może przedstawić dowody na to, że podjęte przez niego środki są wystarczające do wykazania jego rzetelności, w szczególności udowodnić naprawienie szkody wyrządzonej przestępstwem lub przestępstwem skarbowym, zadośćuczynienie pieniężne za doznaną krzywdę lub naprawienie szkody, wyczerpujące wyjaśnienie stanu faktycznego oraz współpracę z organami ścigania oraz podjęcie konkretnych środków technicznych, organizacyjnych i kadrowych, które są odpowiednie dla zapobiegania dalszym przestępstwom lub przestępstwom skarbowym lub nieprawidłowemu postępowaniu wykonawcy. Przepisu zdania pierwszego nie stosuje się, jeżeli wobec wykonawcy, będącego podmiotem zbiorowym, orzeczono prawomocnym wyrokiem sądu zakaz ubiegania się o udzielenie zamówienia oraz nie upłynął określony w tym wyroku okres obowiązywania tego zakazu.

2. Spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:

2.1. kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej,
o ile wynika to z odrębnych przepisów:

Zamawiający nie określa warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie.

2.2. sytuacji ekonomicznej lub finansowej:

Wykonawca spełni warunek udziału w postępowaniu, jeżeli wykaże, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną w wysokości co najmniej 1.500.000,00 zł.

2.3. zdolności technicznej lub zawodowej:

2.3.1. Warunek ten zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizował należycie umowę dostawy co najmniej 30 gruntowych pomp ciepła o mocy do 30 kW każda w ramach jednego zamówienia wraz z wykonaniem instalacji oraz opracowaniem dokumentacji technicznej i geologicznej.
2.3.2. Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony o ile wykonawca wykaże, iż dysponuje co najmniej jedną osobą (Instalatora), posiadającą kwalifikacje do instalowania instalacji odnawialnego źródła energii (pompy ciepła) i która posiada certyfikat EUCERT bez względu na termin ważności (dla Zamawiającego istotny jest sam fakt posiadania dokumentu) lub równoważny.


Termin realizacji:
1. Termin wykonania zamówienia: 7 miesięcy od dnia podpisania umowy z zachowaniem terminów pośrednich tj.:
1) termin rozpoczęcia prac projektowych geologicznych - w dniu podpisania umowy,
2) termin zakończenia prac projektowych - do 10 tygodni licząc od dnia podpisania umowy (wraz z potwierdzeniem braku sprzeciwu do zgłoszenia robót geologicznych lub górniczych),
3) termin rozpoczęcia robót budowlanych - po upływie 14 dni od daty pisemnego zgłoszenia gotowości do przystąpienia do prac do siedziby Zamawiającego lub w innym terminie uzgodnionym z Zamawiającym i mieszkańcem, przy czym zgłoszenie gotowości do przystąpienia do prac nie może nastąpić przed upływem terminów wymaganych przy zgłoszeniu robót geologicznych i górniczych.
4) Termin zakończenia wykonania Instalacji na terenie Gminy Kleszczewo- nie później niż do 30.09.2020


Osoba odpowiedzialna:
Karolina El-Masri-Jankiewicz

Miejsce składania ofert:
1. Ofertę należy złożyć za pośrednictwem Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku dostępnego na e-PUAP i udostępnionego na miniPortalu, należy złożyć: do dnia 23.03.2020 do godz. 11:00,

Oferty można składać do:
2020-04-15 godz: 11:00

Otwarcie ofert:
2020-04-15 godz: 12:00

Miejsce otwarcia ofert:
2. Jawne otwarcie ofert odbędzie się w siedzibie Urzędu Gminy Kleszczewo w pok. Sala Konferencyjna - parter., w dniu 23.03.2020 o godz. 12:00

Kryteria wyboru:
Cena -60%
Gwarancja 20%
Czas reakcji na zgloszenie awarii na wezwanie- 20%


Wadium:
50.000 zł

Uwagi:
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy nie podlegająwykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 12-23 ustawy oraz art. 24 ust. 5 pkt 1, 4 oraz spełniają warunkiudziału w postęp.
2. Wykaz dokumentów i oświadczeń na potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu:
2.1 informację z Krajowego Rejestru Karnego,
2.2 odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gosp.,
2.3 oświadczenie Wykonawcy o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznejdecyzji administ o zaleganiu z uiszczaniem podatków,
2.4 oświadczenie Wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazuubiegania się o zam publ,
2.5 Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku podstaw dowykluczenia składa dokumenty o których mowa w pkt 2 ppkt 2.1–2.4 odnośnie tego podmiotu,
2.6 po zamieszczeniu przez Zamawiającemu (Zam.) informacji, o których mowa w art. 86 ust. 5 ustawy,Wykonawca w terminie 3 dni przekaże Zam. oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tejsamej grupy kapitałowej.
3. Wykaz dokumentów i oświadczeń na potwierdzenie, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu:
a) Dokumenty potwierdz, że wykonawca jest ubezp od odp. cyw. w zakresie prowadz działaln związanej zprzedm zam na sumę gwar co najmniej 1.500.000,00 zł.;
b) Wykaz dostaw wykonanych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okresprowadz działalności jest krótszy – w tym okresie wraz z podaniem ich przedmiotu wraz z opisem określającymzakres dostaw, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniemdowodów określających czy te dostawy zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa,są referencje bądź inne dokum wystaw przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a jeżeli z uzasad przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokum - oświadczeniewykonawcy.
c) Wykaz osób potwierdz, że wykonawca dysponuje osobą posiad kwalifik do instal instalacji pompy ciepła iktóra posiada certyfikat EUCERT bez względu na termin ważności lub równoważny wraz z informacją na tematjej kwalifik zawod. i zakresu wykonyw przez nią czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tąosobą
4. W niniejszym postępowaniu Zam. będzie stosował procedurę określoną w art. 24aa ustawy Pzp.
5. Komunikacja między Zam. a Wykonawcami odbywa się przy użyciu: miniPortalu https://miniportal.uzp.gov.pl/,ePUAPu https://epuap.gov.pl/wps/portal oraz poczty elektronicznej.
6. We wszelkiej koresp związanej z niniejszym postępowaniem Zam. i Wykonawcy posługują się numeremogłoszenia (TED lub ID postępowania).
7. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postęp o udzielenie zam publ musi posiadać konto na ePUAP.Wykonawca posiadający konto na ePUAP ma dostęp do formularzy: złożenia, zmiany,wycofania oferty lubwniosku oraz do formularza do komunikacji.
8. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznychkopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazyw przy ich użyciu opisane zostały w regulaminiekorzystania z miniPortalu https://miniportal.uzp.gov.pl/WarunkiUslugi.aspx oraz regulaminie ePUAP https://epuap.gov.pl/wps/portal/strefa-klienta/regulamin.
9. Za datę przekazania oferty, wniosków, zawiadomień, dokumentów elektronicznych, oświadczeń lubelektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń oraz innych informacji przyjmuje się datę ich przekazania naePUAP.
10. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy do: złożenia,zmiany,wycofania oferty lub wniosku oraz do komunikacji wynosi 150 MB.
11. Identyfikator postępowania i klucz publiczny dla danego postępowania o udzielenie zamówienia dostępne sąna na miniPortalu
12. Informacje dot. RODO, ze względu na ograniczoną ilość znaków w ogłoszeniu, znajdują się w SIWZ.
13. miniPortal - identyfikator postępowania: c4510dca-d63a-42aa-b428-99b3f5518e5e
14. Zamówienie zostało opublikowane w Suplemencie do Dziennika Urzędowego pod numerem 2020/S 035-082385 w dniu 19.02.2020r.

UWAGA!!-ZMIANA TERMINU SKŁADANIA OFERT


Firmy uczestniczące

Załączniki

Ogłoszenie o zamówieniu (145.9kB) Zapisz dokument Pokaż dokument
SIWZ - OZE- GRUNTOWE POMPY CIEPŁA (918.1kB) Zapisz dokument Pokaż dokument
Załącznik nr 1 do SIWZ- Wzór Formularza Ofertowego (887kB) Zapisz dokument Pokaż dokument
Załącznik nr 1 do Formularza Ofertowego (841.6kB) Zapisz dokument Pokaż dokument
Załącznik nr 1 do Formularza Ofertowego (652.3kB) Zapisz dokument Pokaż dokument
Załącznik nr 2 do SIWZ- Wzór Formularza JEDZ (191.5kB) Zapisz dokument Pokaż dokument
Załącznik nr 3 do SIWZ- Program Funkcjonalno Użytkowy (400.6kB) Zapisz dokument Pokaż dokument
Załącznik nr 4 do SIWZ- Informacja uzupełniająca (582.6kB) Zapisz dokument Pokaż dokument
Załącznik nr 5.1 do SIWZ- Zaktualizowany zał. nr 3 do PFU cz. 1 (199.3kB) Zapisz dokument Pokaż dokument
Załącznik nr 5.2 do SIWZ- Zaktualizowany zał. nr 3 do PFU cz. 2 (388.1kB) Zapisz dokument Pokaż dokument
Załącznik nr 6 do SIWZ- Wzór zobowiązania podmiotu trzeciego (913kB) Zapisz dokument Pokaż dokument
Załącznik nr 7 do SIWZ- Wzór wykazu dostaw (863kB) Zapisz dokument Pokaż dokument
Załącznik nr 8 do SIWZ - Wzór wykazu osób (836.4kB) Zapisz dokument Pokaż dokument
Załącznik nr 9 do SIWZ - Wzór oświadczeniea dot. wykluczenia wykonawcy (909kB) Zapisz dokument Pokaż dokument
Załącznik nr 10 do SIWZ- Wzór oświadczenia dot. grupy kapitałowej (862.5kB) Zapisz dokument Pokaż dokument
Załącznik nr 11 do SIWZ- Wzór umowy (2MB) Zapisz dokument Pokaż dokument
Załącznik nr 12 do SIWZ- Instrukcja użytkowania miniPortalu (3MB) Zapisz dokument Pokaż dokument
KluczPub_Oferta_PostepowanieID_c4510dca-d63a-42aa-b428-99b3f5518e5e (0.7kB) Zapisz dokument  
Ogłoszenie o zamówieniu -publikacja (152.8kB) Zapisz dokument Pokaż dokument
Odpowiedzi na pytania- Pompy ciepła 1 (326.6kB) Zapisz dokument Pokaż dokument
Modyfikacja SIWZ- Pompy ciepła 2 (454.4kB) Zapisz dokument Pokaż dokument
SIWZ - OZE- GRUNTOWE POMPY CIEPŁA-aktualny od dnia 16.03.2020 (918.3kB) Zapisz dokument Pokaż dokument
Sprostowanie ogłoszenia (483.3kB) Zapisz dokument Pokaż dokument
SIWZ - OZE- GRUNTOWE POMPY CIEPŁA-aktualny od dnia 26.03.2020 (918.3kB) Zapisz dokument Pokaż dokument
Sprostowanie ogłoszenia 2 (74.6kB) Zapisz dokument Pokaż dokument
Odpowiedzi na pytania i modyfikacja umowy i SIWZ 3 (5.1MB) Zapisz dokument Pokaż dokument
Sprostowanie ogłoszenia 3 (73.9kB) Zapisz dokument Pokaż dokument
SIWZ - OZE- GRUNTOWE POMPY CIEPŁA-aktualny od dnia 31.03.2020 (911.2kB) Zapisz dokument Pokaż dokument
Załącznik nr 11 do SIWZ-Wzór umowy aktualny od dnia 31.03.2020 (3.5MB) Zapisz dokument Pokaż dokument
Wzór pełnomocnictwa (17kB) Zapisz dokument Pokaż dokument
Stanowiska archeologiczne 1 (48.8MB) Zapisz dokument  
Stanowiska archeologiczne 2 (31.8MB) Zapisz dokument  
Stanowiska archeologiczne 3 (27.2MB) Zapisz dokument  
Stanowiska archeologiczne 4 (40.9MB) Zapisz dokument  
Stanowiska archeologiczne 5 (52.6MB) Zapisz dokument  
Stanowiska archeologiczne 6 (42.3MB) Zapisz dokument  

Metadane

Podmiot udostępniający:Gmina Kleszczewo
Źródło informacji:aaa
Data utworzenia:(brak danych)
Wprowadził do systemu:aaa
Data wprowadzenia:2020-02-19 11:21:08
Opublikował:aaa
Data publikacji:2020-02-19 11:49:12
Ostatnia zmiana:2020-03-31 17:50:28
Ilość wyświetleń:407

W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Zamknij