I. Nazwa i adres jednostki:

Urząd Gminy Kleszczewo, ul. Poznańska 4, 63-005 Kleszczewo

 

II.  Stanowisko :

Stanowisko ds. obsługi kasowej w Referacie Gospodarki Finansowej.

 

III.Wymagania niezbędne:

1.    obywatelstwo polskie,

2.    pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,

3.    wykształcenie : wyższe,

4.    dobra znajomość obsługi komputera,

5.    brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,

6.    stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na stanowisku,

7.    nieposzlakowana opinia.

 

IV.  Wymagania dodatkowe:

1.   znajomość przepisów prawnych z zakresu : ustawy z dnia 08 marca 1990r. o samorządzie gminnym; ustawy z dnia 29 września 1994r. o rachunkowości;

2.   doświadczenie i staż pracy związany z księgowością,

3.   zaangażowanie, odpowiedzialność, komunikatywność, dyspozycyjność, umiejętność pracy w zespole.

 

V.    Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:

1.    prowadzenie spraw kasowych gminy,

2.    sprawdzanie dokumentów pod względem formalnym i rachunkowym,

3.    opisywanie dokumentów księgowych,

4.    wystawianie faktur i not księgowych,

5.    prowadzenie ewidencji, zamawianie i wydawanie druków ścisłego zarachowania,

6.    udzielanie informacji z zakresu funkcjonowania urzędu i załatwiania spraw na poszczególnych stanowiskach,

7.    sporządzanie zeznań świadków,

8.    prowadzenie ewidencji testamentów,

9.    prowadzenie archiwum zakładowego,

10.  prowadzenie spraw z zakresu:

a)    potwierdzania istnienie gospodarstwa rolnego oraz podlegania ubezpieczeniu społecznemu rolników,

b)    wyjaśniania i potwierdzania wysokości opłacanych składek związanych z ubezpieczeniem społecznym rolników.

 

VI.         Informacja o warunkach pracy na stanowisku:

1.    Miejsce wykonywania pracy: Urząd Gminy Kleszczewo, ul. Poznańska 4, 63-005 Kleszczewo, praca w budynku.

2.    Wymiar czasu pracy : cały etat

3.    Pierwsza umowa zostanie zawarta na czas określony.

 

VII.       Wskaźnik niepełnosprawności :

Wójt Gminy Kleszczewo informuje, że w miesiącu styczniu 2022r. wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Gminy Kleszczewo w rozumieniu ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych nie przekraczał 6%.

 

VIII.     Wymagane dokumenty :

1.     życiorys (CV ze zdjęciem) uwzględniający przebieg dotychczasowego wykształcenia i pracy zawodowej,

2.     list motywacyjny,

3.     kwestionariusz osobowy według załączonego wzoru,

4.     kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,

5.     kserokopie dokumentów potwierdzających posiadanie dodatkowych kwalifikacji,

6.     kserokopie dokumentów potwierdzających staż pracy (świadectwa pracy)

7.     oświadczenie kandydata o posiadaniu obywatelstwa polskiego,

8.     oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych, o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych, o niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,

9.     oświadczenie kandydata o braku przeciwwskazań zdrowotnych do zatrudnienia na stanowisku,

Kserokopie składanych dokumentów winny być poświadczone za zgodność z oryginałem przez kandydata.

 

 Kandydaci proszeni są o podanie numeru telefonu kontaktowego oraz adresu e-mail.

 

IX.         Miejsce i termin złożenia dokumentów.

1.    Oferty i wszystkie wymagane dokumenty należy złożyć w skrzynce na korespondencję umieszczoną przy wejściu do Urzędu Gminy lub przesłać na adres Urzędu Gminy Kleszczewo, ul. Poznańska 4, 63-005 Kleszczewo w zamkniętej kopercie z dopiskiem: „Nabór na wolne stanowisko urzędnicze - stanowisko ds. obsługi kasowej w Referacie Gospodarki Finansowej w Urzędzie Gminy Kleszczewodo dnia 22 lutego 2022 r. do godz. 15.00.

2.    Terminem wiążącym jest data wpływu do Urzędu Gminy, a nie data nadania.

3.    Koperty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.

 

X.           Uwagi końcowe:

1.    Nabór przeprowadzony zostanie zgodnie z Zarządzeniem Nr 12/2022 Wójta Gminy Kleszczewo z dnia 07 lutego 2022r. w sprawie przeprowadzenia naboru na wolne stanowisko urzędnicze ds. obsługi kasowej w Referacie Gospodarki Finansowej w Urzędzie Gminy Kleszczewo.

2.    Nabór zostanie przeprowadzony w trzech (III) etapach :

1)     I etap - weryfikacja dokumentów,

2)     II etap - test znajomości zagadnień na stanowisku, którego dotyczy nabór,

3)     III etap - rozmowa kwalifikacyjna dla nie więcej niż 5 kandydatów wyłonionych w etapie II.

3.    Kandydaci zakwalifikowani do II i III etapu naboru zostaną powiadomieni telefonicznie lub e-mailem o terminie i miejscu przeprowadzenia testu oraz rozmowy kwalifikacyjnej

4.    Informacja o wynikach naboru zostanie zamieszczona w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Gminy Kleszczewo oraz na tablicy ogłoszeń w Urzędzie Gminy Kleszczewo.

 

Kleszczewo 2022-02-07