utrzymanie terenu Zabytkowego Parku w Kleszczewie (
Termin realizacji zamówienia: 15 marca – 30 listopada 2023 r.
Kryterium oceny ofert - cena 100 %
inne – 0%.
Istotne warunki zamówienia przyszłej umowy określa załącznik do zapytania ofertowego.
Ofertę prosimy przesłać w terminie o dnia 24.02.2023 r. do godz. 14:00 na adres: Urząd Gminy Kleszczewo, 63-005 Kleszczewo ul. Poznańska 4, poczta elektroniczną na adres (urzad@kleszczewo.pl) lub za pośrednictwem platformy ePUAP.
W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od oferentów wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert.
O wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający zawiadomi oferentów za pośrednictwem (poczty elektronicznej/poczty tradycyjnej lub platformy ePUAP).
Dodatkowych informacji udziela Monika Nowicka pod numerem telefonu 61 8176 033 wew. 124 oraz adresem email: m.nowicka@kleszczewo.pl
……………………………………… ………………………………………………
(podpis skarbnika gminy) (podpis kierownika jednostki)
Załącznik do zapytania ofertowego określający istotne warunki zamówienia przyszłej umowy
Aleje
1. bieżące utrzymanie w czystości i porządku ciągów alejek parkowych, w tym alejek
z nawierzchni mineralnej i alejki wyłożonej kostką granitową, poprzez odchwaszczenie na całej powierzchni, zamiatanie, usuwanie zanieczyszczeń (w tym liści) i przycinanie brzegów trawników;
2. równanie alejek;
3. zebrane nieczystości (w tym liście i chwasty) należy zagospodarować we własnym zakresie zgodnie z obowiązującymi przepisami;
Trawa
1. utrzymywanie krawężników przy trawnikach we właściwym stanie;
2. rozgrabianie kretowisk;
3. nawożenie;
Stawy
1. bieżące oczyszczanie z zanieczyszczeń stawów (w szczególności wyławianie odpadów, rzęsy, trzciny itp.), zgromadzone odpady w workach należy dostarczyć do Zakładu Komunalnego w Kleszczewie w dniach roboczych, tzn. od poniedziałku do piątku w godzinach od 7.00 do 15.00;
2. zgłaszanie Zamawiającemu usterek systemu napowietrzania wody w stawach;
Rabaty (miejsca z bylinami i krzewami)
1. bieżąca pielęgnacja rabat bylin i krzewów poprzez ich nawożenie, usuwanie przekwitłych kwiatostanów, uzupełnianie brakujących roślin, odchwaszczanie, dosypywanie kory/kamieni, zwalczanie szkodników i chorób;
2. utrzymanie gleby w odpowiedniej wilgotności (3 punkty poboru wody w parku w Kleszczewie);
3. utrzymanie rabat w stanie wolnym od chorób i szkodników;
Drzewostan
1. utrzymanie w stanie wolnym od chorób i szkodników;
2. wiosną - zdjęcie osłon zabezpieczających rośliny;
3. jesienią - prawidłowe zabezpieczenie roślin przed zimą;
Ścieżka zdrowia i pozostała infrastruktura
1. bieżące utrzymanie w czystości i porządku ścieżki zdrowia (A1-A7 w Kleszczewie), poprzez odchwaszczenie ich na całej powierzchni, usuwanie zanieczyszczeń;
2. zebrane zanieczyszczenia należy zagospodarować we własnym zakresie zgodnie
z obowiązującymi przepisami;
3. zamiatanie altany i zbieranie śmieci wewnątrz i wokół altany;
4. wygrabianie liści z placu zabaw;
5. zgłaszanie Zamawiającemu usterek technicznych urządzeń wchodzących w skład ścieżki zdrowia i pozostałej infrastruktury;
Skarpa
1. regularne odchwaszczanie;
2. kontrola wilgotności i podlewane;
3. zapobieganie przed szkodnikami i chorobami;
Pozostałe
1. zgłaszanie Zamawiającemu faktów dewastacji i kradzieży oraz podejmowanie działań
w przypadku stwierdzenia aktów wandalizmu (np. ustawianie przewróconych koszy parkowych, zbieranie porozrzucanych odpadów z koszy);
2. zgłaszanie Zamawiającemu wszelkich usterek infrastruktury parku;
Informacje dodatkowe
1. Wykonawca powinien dysponować liczbą pracowników umożliwiającą kompleksowe wykonanie robót;
2. Wykonawca będzie świadczył usługi minimum dwa razy w tygodniu;
3. Wykonawca będzie prowadził dziennik wykonywanych prac w parku, który będzie stanowił podstawę do rozliczenia faktury;
4. Wykonawca przeprowadzi prace w oparciu o własne narzędzia.
5. Zakup niezbędnych materiałów przez Wykonawcę zostanie każdorazowo uzgodniony
z Zamawiającym, kosztem materiałów zostanie obciążony Zamawiający (refaktura); Zamawiający udostępni wodę w ilości niezbędnej do utrzymania prawidłowej wilgotności gleby.
6. Wykonawca przyjmie na siebie odpowiedzialność za nieterminowe lub niewłaściwe wykonanie robót;
7. Rozliczenie kosztów zadania nastąpi w formie miesięcznego ryczałtu. Równowartość 80% wartości wynagrodzenia brutto zostanie podzielona na części miesięczne, wypłacane na podstawie zatwierdzonej przez zamawiającego faktury VAT.
Pozostałe 20% wartości wynagrodzenia brutto płatne po prawidłowym wykonaniu całości przedmiotu zamówienia po odbiorze końcowym.