I.             Nazwa i adres jednostki:

Urząd Gminy Kleszczewo, ul. Poznańska 4, 63-005 Kleszczewo.

II.           Stanowisko:

Stanowisko ds. audytu wewnętrznego (w wymiarze 1/5 etatu).

III.         Wymagania niezbędne:

1.     Obywatelstwo państwa członkowskiego Unii Europejskiej lub innego państwa, którego obywatelom, na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego, przysługuje prawo podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej.

2.     Ma pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych.

3.     Nie była karana za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe.

4.     Posiada wyższe wykształcenie.

5.     Posiada następujące kwalifikacje do przeprowadzania audytu wewnętrznego:

a)    jeden z certyfikatów: Certified Internal Auditor (CIA), Certified Government Auditing Professional (CGAP), Certified Information Systems Auditor (CISA), Association of Chartered Certified Accountants (ACCA), Certified Fraud Examiner (CFE), Certification in Control Self Assessment (CCSA), Certified Financial Services Auditor (CFSA) lub Chartered Financial Analyst (CFA), lub

b)    złożył, w latach 2003–2006, z wynikiem pozytywnym egzamin na audytora wewnętrznego przed Komisją Egzaminacyjną powołaną przez Ministra Finansów, lub

c)     uprawnienia biegłego rewidenta, lub

d)    dwuletnią praktykę w zakresie audytu wewnętrznego i legitymuje się dyplomem ukończenia studiów podyplomowych w zakresie audytu wewnętrznego, wydanym przez jednostkę organizacyjną, która w dniu wydania dyplomu była uprawniona, zgodnie z odrębnymi ustawami, do nadawania stopnia naukowego doktora nauk ekonomicznych lub prawnych.

6.     Za praktykę w zakresie audytu wewnętrznego, o której mowa w ust. 1 pkt 5 lit. d, uważa się udokumentowane przez kierownika jednostki wykonywanie czynności, w wymiarze czasu pracy nie mniejszym niż 1/2 etatu, związanych z:

1)    przeprowadzaniem audytu wewnętrznego pod nadzorem audytora wewnętrznego;

2)    realizacją czynności w zakresie audytu gospodarowania środkami pochodzącymi z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegającymi zwrotowi środkami z pomocy udzielanej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), o którym mowa w ustawie z dnia 16 listopada 2016 r. o Krajowej Administracji Skarbowej (Dz. U. z 2022 r. poz. 813, 835, 1079, 1301 i 1488); ©Kancelaria Sejmu s. 192/196 2023-03-17;

3)    nadzorowaniem lub wykonywaniem czynności kontrolnych, o których mowa w ustawie z dnia 23 grudnia 1994 r. o Najwyższej Izbie Kontroli (Dz. U. z 2022 r. poz. 623).

IV.           Wymagania dodatkowe:

-         staż pracy w administracji samorządowej lub podyplomowe studia samorządu terytorialnego.

-         znajomość prawa administracyjnego i cywilnego,

-         znajomość ustawy o finansach publicznych,

-         znajomość ustawy o samorządzie gminnym,

-         znajomość przepisów dot. funkcjonowania urzędu,

-         umiejętność logicznego myślenia i wiązania faktów,

-         umiejętność poprawnego formułowania ocen i wniosków,

-         znajomość obsługi komputera.

-         pożądane cechy charakteru: terminowość, kreatywność, staranność, dokładność, 

komunikatywność, umiejętność pracy w zespole,

-         wysoka kultura osobista.

 

V.            Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:

-         wykonywanie zadań, przez które Wójt Gminy Kleszczewo będzie uzyskiwał obiektywną i niezależną ocenę funkcjonowania jednostki w zakresie gospodarki finansowej pod względem legalności, gospodarności, celowości, rzetelności, a także przejrzystości,

-         badanie dowodów księgowych oraz zapisów w księgach rachunkowych (audyt finansowy),

-         ocena systemu gromadzenia środków publicznych i dysponowania nimi oraz gospodarowania mieniem (audyt systemu),

-         ocena efektywności i gospodarności zarządzania finansowego (audyt działalności).

VI.          Informacja o warunkach pracy na stanowisku:

1.     Miejsce wykonywania pracy: Urząd Gminy Kleszczewo, ul. Poznańska 4, 63-005 Kleszczewo, praca w budynku.

2.     Wymiar czasu pracy: 1/5 etatu

3.     Pierwsza umowa zostanie zawarta na czas określony.

VII.        Wskaźnik niepełnosprawności:

Wójt Gminy Kleszczewo informuje, że w miesiącu listopadzie 2023 r. wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Gminy Kleszczewo w rozumieniu ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych nie przekraczał 6%.

VIII.      Wymagane dokumenty:

1.     CV ze zdjęciem, uwzględniające przebieg dotychczasowego wykształcenia i pracy zawodowej.

2.     Kwestionariusz osobowy według załączonego wzoru.

3.     Kserokopie dokumentów potwierdzające wykształcenie,

4.     Kserokopie dokumentów potwierdzające posiadanie kwalifikacji do przeprowadzania audytu wewnętrznego.

5.     Kserokopie dokumentów potwierdzające staż pracy (świadectwa pracy).

6.     Oświadczenie kandydata o posiadaniu obywatelstwa polskiego.

7.     Oświadczenia kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych, o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych, o niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.

8.     Oświadczenie kandydata o braku przeciwwskazań zdrowotnych do zatrudnienia na stanowisku.

Kserokopie składanych dokumentów winny być poświadczone za zgodność z oryginałem przez kandydata.

Kandydaci proszeni są o podanie numeru telefonu kontaktowego oraz adresu e-mail.

 

IX.          Miejsce i termin złożenia dokumentów.

1)    Oferty i wszystkie wymagane dokumenty należy złożyć w sekretariacie Urzędu Gminy Kleszczewo lub włożyć do skrzynki na korespondencję umieszczonej przy wejściu do budynku Urzędu Gminy albo przesłać na adres Urzędu Gminy Kleszczewo, ul. Poznańska 4, 63-005 Kleszczewo, w zamkniętej kopercie z dopiskiem:

Nabór na wolne stanowisko urzędnicze – stanowisko ds. audytu wewnętrznego w Urzędzie Gminy Kleszczewo” do dnia 27 grudnia 2023 r. (środa) do godz. 1500.

2)    Terminem wiążącym jest data wpływu do Urzędu Gminy (nie data nadania).

3)    Koperty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.

X.            Uwagi końcowe:

1.     Nabór przeprowadzony zostanie zgodnie z Zarządzeniem Nr 83/2023 Wójta Gminy Kleszczewo z dnia 12 grudnia 2023 r. w sprawie przeprowadzenia naboru na wolne stanowisko urzędnicze – stanowisko ds. audytu wewnętrznego (w wymiarze 1/5 etatu) w Urzędzie Gminy Kleszczewo.

2.     Nabór zostanie przeprowadzony w dwóch (II) etapach:

I etap - weryfikacja dokumentów;

II etap - rozmowa kwalifikacyjna.

3.     Kandydaci zakwalifikowani do II etapu naboru zostaną powiadomieni telefonicznie lub e-mailem o terminie i miejscu przeprowadzenia rozmowy kwalifikacyjnej.

4.     Informacja o wynikach naboru zostanie zamieszczona w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Gminy Kleszczewo oraz na tablicy ogłoszeń w Urzędzie Gminy Kleszczewo (bip.kleszczewo.pl).

 

Kleszczewo 2023-12-12