OGŁOSZENIE

WÓJTA GMINY KLESZCZEWO

o naborze na wolne stanowisko urzędnicze - stanowisko ds. zamówień publicznych
i inwestycji w Referacie Infrastruktury Komunalnej i Inwestycji

w Urzędzie Gminy Kleszczewo

 

I.    Nazwa i adres jednostki:

         Urząd Gminy Kleszczewo, ul. Poznańska 4, 63-005 Kleszczewo.

 

II.   Stanowisko:

        Stanowisko ds. zamówień publicznych i inwestycji w Referacie Infrastruktury Komunalnej
i Inwestycji.

 

III. Wymagania niezbędne:

1)       obywatelstwo polskie,

2)       pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,

3)       wykształcenie wyższe (preferowane kierunki: zamówienia publiczne,

            budownictwo),

4)       dobra znajomość obsługi komputera,

5)       brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,

6)       stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na stanowisku,

7)       nieposzlakowana opinia.

 

IV.   Wymagania dodatkowe:

 

1.    Znajomość zagadnień wynikających z pracy na stanowisku objętym naborem,
w szczególności:

- ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo Zamówień Publicznych

- ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. – Prawo budowlane

- ustawy z dnia 23 lipca 2003 r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami,

- ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym.

2.    Doświadczenie zawodowe związane procedurą zamówień publicznych oraz budownictwem
i inwestycjami.

3.    Zaangażowanie, odpowiedzialność, komunikatywność, dyspozycyjność, umiejętność pracy w zespole,

4.    Prawo jazdy kat. B.

 

V.    Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:

1.    Realizacja zadań wynikających z ustawy prawo zamówień publicznych, a w szczególności:

a)    przygotowanie i prowadzenie postępowań, redagowanie zapisów SWZ, umowy, tekstu ogłoszeń, prowadzenie korespondencji z oferentami i Urzędem Zamówień Publicznych,

b)    prowadzenie dokumentacji dotyczącej prowadzonych zamówień publicznych oraz współpraca w tym zakresie z pracownikami Urzędu.

2.    Prowadzenie spraw związanych z ustalaniem nazw miejscowości, nazw ulic oraz numeracji porządkowej.

3.    Prowadzenie spraw wynikających z przepisów o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami.

4.    Prowadzenie gminnego rejestru zabytków i obiektów zabytkowych.

 

VI.            Informacja o warunkach pracy na stanowisku:

1.    Miejsce wykonywania pracy: Urząd Gminy Kleszczewo, ul. Poznańska 4,
63-005 Kleszczewo, praca w budynku, jak również wyjazdy w teren.

2.    Wymiar czasu pracy: cały etat.

3.    Pierwsza umowa zostanie zawarta na czas określony.

 

 

4.    Oferujemy:

- stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę,

- dodatkowe wynagrodzenie roczne (13 pensja), dodatek stażowy, dodatki 

   specjalne, nagrody jubileuszowe, nagrody uznaniowe,

- pakiet świadczeń socjalnych (dofinansowanie wypoczynku),

- nieoprocentowane pożyczki,

- możliwość dofinansowania do zakupu okularów korekcyjnych,

- możliwość  przystąpienia do grupowego ubezpieczenia na życie i PPK.

 

VII.       Wskaźnik niepełnosprawności:

Wójt Gminy Kleszczewo informuje, że w miesiącu czerwcu 2024 r. wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Gminy Kleszczewo w rozumieniu ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych nie przekraczał 6%.

 

VIII.     Wymagane dokumenty:

1.     CV (zdjęcie) uwzględniające przebieg dotychczasowego wykształcenia i pracy zawodowej.

2.     List motywacyjny.

3.     Kwestionariusz osobowy według załączonego wzoru.

4.     Kserokopie dokumentów potwierdzające wykształcenie.

5.     Kserokopie dokumentów potwierdzające posiadanie dodatkowych kwalifikacji.

6.     Oświadczenie kandydata  o posiadaniu obywatelstwa polskiego.

7.     Oświadczenia kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych, o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych, o niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane
z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.

8.     Oświadczenie kandydata o braku przeciwwskazań zdrowotnych do zatrudnienia na stanowisku.

 

       Kserokopie składanych dokumentów winny być poświadczone za zgodność z oryginałem przez kandydata.

 

             Kandydaci proszeni są o podanie numeru telefonu kontaktowego oraz adresu e-mail.

 

IX.             Miejsce i termin złożenia dokumentów.

1.      Oferty i wszystkie wymagane dokumenty należy złożyć w sekretariacie Urzędu Gminy Kleszczewo lub włożyć do skrzynki na korespondencję umieszczonej przy wejściu do budynku Urzędu Gminy albo przesłać na adres Urzędu Gminy Kleszczewo, ul. Poznańska 4, 63-005 Kleszczewo, w zamkniętej kopercie z dopiskiem:

 

Nabór na wolne stanowisko urzędnicze - stanowisko ds. zamówień publicznych
i inwestycji w Referacie Infrastruktury Komunalnej i Inwestycji

w Urzędzie Gminy Kleszczewo  do dnia 17 lipca 2024 r. do godz. 1500.

 

2.      Terminem wiążącym jest data wpływu do Urzędu Gminy Kleszczewo, a nie data nadania.

3.      Koperty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.

 

X.           Uwagi końcowe:

1.    Nabór przeprowadzony zostanie zgodnie z Zarządzeniem Nr 43/2024 Wójta Gminy Kleszczewo z dnia 2 lipca 2024 r. w sprawie przeprowadzenia naboru na wolne stanowisko urzędnicze - stanowisko ds. zamówień publicznych i inwestycji w Referacie Infrastruktury Komunalnej i Inwestycji w Urzędzie Gminy Kleszczewo.

2.    Nabór zostanie przeprowadzony w trzech (III) etapach:

I etap - weryfikacja dokumentów,

II etap - test znajomości zagadnień na stanowisku, którego dotyczy nabór,

III etap - rozmowa kwalifikacyjna.

3. Kandydaci zakwalifikowani do II i III etapu naboru zostaną powiadomieni telefonicznie lub e-mailem o terminie i miejscu przeprowadzenia testu oraz rozmowy kwalifikacyjnej.

4. Informacja o wynikach naboru zostanie zamieszczona w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Gminy Kleszczewo (bip.kleszczewo.pl) oraz na tablicy ogłoszeń w Urzędzie Gminy Kleszczewo.

 

            Kleszczewo 2024-07-02