I. Nazwa i adres jednostki: Urząd Gminy Kleszczewo, ul. Poznańska 4, 63-005 Kleszczewo. II. Stanowisko: Stanowisko ds. infrastruktury i dróg w Referacie Infrastruktury Komunalnej i Inwestycji. III. Wymagania niezbędne: 1) obywatelstwo polskie, 2) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych, 3) wykształcenie wyższe techniczne 4) dobra znajomość obsługi komputera, 5) brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, 6) stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na stanowisku, 7) nieposzlakowana opinia. IV. Wymagania dodatkowe: 1. Znajomość zagadnień wynikających z pracy na stanowisku objętym naborem, w szczególności: - ustawy z dnia 21 marca 1985 r. o drogach publicznych - ustawa z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami - ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego - ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym. 2. Doświadczenie zawodowe związane z inwestycjami, remontami, gospodarką nieruchomościami. 3. Zaangażowanie, odpowiedzialność, rzetelność, komunikatywność, dyspozycyjność, umiejętność pracy w zespole, 4. Prawo jazdy kat. B. V. Zakres zadań wykonywanych na stanowisku: 1) prowadzenie spraw związanych z budową, remontem, modernizacją, utrzymaniem i oznakowaniem dróg i ulic, 2) prowadzenie spraw związanych z oświetleniem ulicznym, 3) wykonywanie zadań w zakresie zarządzania drogami gminnymi – prowadzenie spraw związanych z ewidencją dróg i oznakowaniem, 4) prowadzenie spraw związanych z dbałością o stan sieci drogowej na terenie gminy – współpraca z innymi zarządcami dróg oraz z zarządcami ruchu, 5) prowadzenie spraw związanych z wydawaniem decyzji na zajęcie pasa drogowego na cele niezwiązane z budową, przebudową, remontem utrzymaniem i ochroną dróg gminnych oraz naliczanie z tego tytułu opłat, 6) prowadzenie spraw związanych przygotowaniem, realizacją i rozliczaniem inwestycji, 7) prowadzenie spraw związanych z gospodarką nieruchomościami. VI. Informacja o warunkach pracy na stanowisku: 1. Miejsce wykonywania pracy: Urząd Gminy Kleszczewo, ul. Poznańska 4, 63-005 Kleszczewo, praca w budynku, jak również wyjazdy w teren. 2. Wymiar czasu pracy: cały etat. 3. Pierwsza umowa zostanie zawarta na czas określony. 4. Oferujemy: - stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę, - dodatkowe wynagrodzenie roczne (13 pensja), dodatek stażowy, dodatki specjalne, nagrody jubileuszowe, nagrody uznaniowe, - pakiet świadczeń socjalnych (dofinansowanie wypoczynku), - nieoprocentowane pożyczki, - możliwość dofinansowania do zakupu okularów korekcyjnych, - możliwość przystąpienia do grupowego ubezpieczenia na życie i PPK. VII. Wskaźnik niepełnosprawności: Wójt Gminy Kleszczewo informuje, że w miesiącu lipcu 2024 r. wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Gminy Kleszczewo w rozumieniu ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych nie przekraczał 6%. VIII. Wymagane dokumenty: 1. CV ze zdjęciem uwzględniające przebieg dotychczasowego wykształcenia i pracy zawodowej, 2. List motywacyjny, 3. Kwestionariusz osobowy według załączonego wzoru, 4. Kserokopie dokumentów potwierdzające wykształcenie. 5. Kserokopie dokumentów potwierdzające posiadanie dodatkowych kwalifikacji. 6. Oświadczenie kandydata o posiadaniu obywatelstwa polskiego. 7. Oświadczenia kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych, o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych, o niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe. 8. Oświadczenie kandydata o braku przeciwwskazań zdrowotnych do zatrudnienia na stanowisku. Kserokopie składanych dokumentów winny być poświadczone za zgodność z oryginałem przez kandydata. Kandydaci proszeni są o podanie numeru telefonu kontaktowego oraz adresu e-mail. IX. Miejsce i termin złożenia dokumentów. 1. Oferty i wszystkie wymagane dokumenty należy złożyć w sekretariacie Urzędu Gminy Kleszczewo lub włożyć do skrzynki na korespondencję umieszczonej przy wejściu do budynku Urzędu Gminy albo przesłać na adres Urzędu Gminy Kleszczewo, ul. Poznańska 4, 63-005 Kleszczewo, w zamkniętej kopercie z dopiskiem: „Nabór na wolne stanowisko urzędnicze - stanowisko ds. infrastruktury i dróg w Urzędzie Gminy Kleszczewo” do dnia 9 września 2024 r. (poniedziałek) do godz. 1600. 2. Terminem wiążącym jest data wpływu do Urzędu Gminy Kleszczewo, a nie data nadania. 3. Koperty złożone po terminie nie będą rozpatrywane. X. Uwagi końcowe: 1. Nabór przeprowadzony zostanie zgodnie z Zarządzeniem Nr 52/2024 Wójta Gminy Kleszczewo z dnia 22 sierpnia 2024 r. w sprawie przeprowadzenia naboru na wolne stanowisko urzędnicze - stanowisko ds. infrastruktury i dróg w Referacie Infrastruktury Komunalnej i Inwestycji w Urzędzie Gminy Kleszczewo. 2. Nabór zostanie przeprowadzony w trzech (III) etapach: I etap - weryfikacja dokumentów, II etap - test znajomości zagadnień na stanowisku, którego dotyczy nabór, III etap - rozmowa kwalifikacyjna. 3. Kandydaci zakwalifikowani do II i III etapu naboru zostaną powiadomieni telefonicznie lub e-mailem o terminie i miejscu przeprowadzenia testu oraz rozmowy kwalifikacyjnej. 4. Informacja o wynikach naboru zostanie zamieszczona w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Gminy Kleszczewo (bip.kleszczewo.pl) oraz na tablicy ogłoszeń w Urzędzie Gminy Kleszczewo ul. Poznańska 4, 63-005 Kleszczewo. Kleszczewo 2024-08-23
w Referacie Infrastruktury Komunalnej i Inwestycji