I. Nazwa i adres jednostki: Urząd Gminy Kleszczewo, ul. Poznańska 4, 63-005 Kleszczewo. II. Stanowisko: stanowisko ds. gospodarki komunalnej w Referacie Infrastruktury Komunalnej i Inwestycji. III. Wymagania niezbędne: 1. Obywatelstwo polskie. 2. Pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych. 3. Wykształcenie wyższe (preferowane budowlane). 4. Dobra znajomość obsługi komputera. 5. Brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe. 6. Stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na stanowisku. 7. Nieposzlakowana opinia. IV. Wymagania dodatkowe: 1. Znajomość zagadnień wynikających z pracy na stanowisku objętym naborem w szczególności: - ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych - ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. – Prawo budowlane - ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym. 2. Doświadczenie zawodowe związane z procedurą zamówień publicznych oraz z budownictwem i inwestycjami. 3. Zaangażowanie, odpowiedzialność, rzetelność, umiejętność pracy w zespole, samodzielność, kreatywność, dobra organizacja czasu pracy, dyspozycyjność. 4. Prawo jazdy kat. B. V. Zakres zadań wykonywanych na stanowisku: 1. Realizacja zadań wynikających z ustawy Prawo zamówień publicznych. 2. Prowadzenie spraw związanych z przygotowaniem, realizacją i rozliczaniem inwestycji. VI. Informacja o warunkach pracy na stanowisku: 1. Miejsce wykonywania pracy: Urząd Gminy Kleszczewo, ul. Poznańska 4, 63-005 Kleszczewo, praca w budynku. 2. Wymiar czasu pracy: cały etat. 3. Pierwsza umowa zostanie zawarta na czas określony. 4. Oferujemy: - stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę, - dodatkowe wynagrodzenie roczne (13 pensja), dodatek stażowy, dodatki specjalne, nagrody jubileuszowe, nagrody uznaniowe, - pakiet świadczeń socjalnych (dofinansowanie wypoczynku), - nieoprocentowane pożyczki, - możliwość dofinansowania do zakupu okularów korekcyjnych, - możliwość przystąpienia do grupowego ubezpieczenia na życie i PPK. VII. Wskaźnik niepełnosprawności: Wójt Gminy Kleszczewo informuje, że w miesiącu sierpniu 2024 r. wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Gminy Kleszczewo w rozumieniu ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych nie przekraczał 6%. VIII. Wymagane dokumenty: 1. CV ze zdjęciem, uwzględniające przebieg dotychczasowego wykształcenia i pracy zawodowej. 2. List motywacyjny. 3. Kwestionariusz osobowy według załączonego wzoru. 4. Kserokopie dokumentów potwierdzające wykształcenie, 5. Kserokopie dokumentów potwierdzające posiadanie dodatkowych kwalifikacji. 6. Oświadczenie kandydata o posiadaniu obywatelstwa polskiego. 7. Oświadczenia kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych, o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych, o niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe. 8. Oświadczenie kandydata o braku przeciwwskazań zdrowotnych do zatrudnienia na stanowisku. Kserokopie składanych dokumentów winny być poświadczone za zgodność z oryginałem przez kandydata. Kandydaci proszeni są o podanie numeru telefonu kontaktowego oraz adresu e-mail. IX. Miejsce i termin złożenia dokumentów. 1) Oferty i wszystkie wymagane dokumenty należy złożyć w sekretariacie Urzędu Gminy Kleszczewo lub włożyć do skrzynki na korespondencję umieszczonej przy wejściu do budynku Urzędu Gminy albo przesłać na adres Urzędu Gminy Kleszczewo, ul. Poznańska 4, 63-005 Kleszczewo, w zamkniętej kopercie z dopiskiem: „Nabór na wolne stanowisko urzędnicze – stanowisko ds. gospodarki komunalnej w Referacie Infrastruktury Komunalnej i Inwestycji do dnia 10 października 2024 r. (czwartek) do godz. 1500. 2) Terminem wiążącym jest data wpływu do Urzędu Gminy (nie data nadania). 3) Koperty z ofertami złożone po terminie nie będą rozpatrywane. X. Uwagi końcowe: 1. Nabór przeprowadzony zostanie zgodnie z Zarządzeniem Nr 61/2024 Wójta Gminy Kleszczewo z dnia 24 września 2024 r. w sprawie przeprowadzenia naboru na wolne stanowisko urzędnicze – stanowisko ds. gospodarki komunalnej w Referacie Infrastruktury Komunalnej i Inwestycji w Urzędzie Gminy Kleszczewo. 2. Nabór zostanie przeprowadzony w trzech (III) etapach: I etap - weryfikacja dokumentów; II etap - test znajomości zagadnień na stanowisku, którego dotyczy nabór; III etap - rozmowa kwalifikacyjna. 3. Kandydaci zakwalifikowani do II i III etapu naboru zostaną powiadomieni telefonicznie lub e- mailem o terminie i miejscu przeprowadzenia testu oraz rozmowy kwalifikacyjnej. 4. Informacja o wynikach naboru zostanie zamieszczona w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Gminy Kleszczewo oraz na tablicy ogłoszeń w Urzędzie Gminy Kleszczewo (bip.kleszczewo.pl). Kleszczewo 2024-09-24
w Urzędzie Gminy Kleszczewo”,