Na podstawie art. 33 ust. 3 i 5 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (tekst jednolity Dz. U. z 2024 r. poz. 1465 z późn. zm.), w związku z art. art. 11-15 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (tekst jednolity Dz. U. z 2024 r. poz. 1135) zarządzam, co następuje: § 1 Ogłaszam nabór na wolne stanowisko urzędnicze – stanowisko ds. infrastruktury i dróg w Referacie Infrastruktury Komunalnej i Inwestycji w Urzędzie Gminy Kleszczewo. § 2 1. Postępowanie w sprawie naboru na wolne stanowisko urzędnicze – stanowisko ds. infrastruktury i dróg w Referacie Infrastruktury Komunalnej i Inwestycji w Urzędzie Gminy Kleszczewo przeprowadzi Komisja Rekrutacyjna powołana przez Wójta Gminy Kleszczewo. 2. Postępowanie w sprawie naboru na wyżej wymienione stanowisko urzędnicze zostanie przeprowadzone zgodnie z Regulaminem przeprowadzenia naboru, stanowiącym załącznik nr 1 do niniejszego zarządzenia. § 3 Ogłoszenie o naborze na wolne stanowisko urzędnicze - stanowisko ds. infrastruktury i dróg w Referacie Infrastruktury Komunalnej i Inwestycji w Urzędzie Gminy Kleszczewo stanowi załącznik nr 2 do niniejszego zarządzenia. § 4 Wykonanie zarządzenia powierza się Sekretarzowi Gminy. § 5 Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania. Załącznik Nr 1 do Zarządzenia Nr 81/2024 z dnia 30 października 2024 r. REGULAMIN PRZEPROWADZENIA NABORU na wolne stanowisko urzędnicze - stanowisko ds. infrastruktury i dróg w Referacie Infrastruktury Komunalnej i Inwestycji w Urzędzie Gminy Kleszczewo 1. Postępowanie w sprawie naboru na wolne stanowisko urzędnicze - stanowisko ds. infrastruktury i dróg w Referacie Infrastruktury Komunalnej i Inwestycji w Urzędzie Gminy Kleszczewo, przeprowadza Komisja Rekrutacyjna (dalej Komisja) w składzie określonym zarządzeniem Wójta Gminy Kleszczewo. 2. Warunkiem prawomocności obrad Komisji jest udział co najmniej 2 członków. 3. Posiedzeniem Komisji kieruje Przewodniczący posiadający prawo interpretacji postanowień niniejszego regulaminu. 4. Nabór przeprowadzony zostanie w trzech (III) etapach. 5. W etapie I naboru: 1) Komisja na posiedzeniu otwiera koperty z dokumentami złożonymi przez kandydatów, zapoznaje się z dokumentami złożonymi przez kandydatów 2) Sekretarz Komisji informuje kandydatów telefonicznie lub e-mailem o: a) niedopuszczeniu do dalszego etapu naboru, b) dopuszczeniu do II etapu naboru i terminie przeprowadzenia testu kwalifikacyjnego. 6. W etapie II naboru przeprowadzany jest pisemny test znajomości zagadnień, w celu sprawdzenia wiedzy i umiejętności niezbędnych do wykonywania pracy na stanowisku, na które ogłoszono nabór. Każde pytanie w teście kwalifikacyjnym jest punktowane 7. W etapie III naboru – rozmowy kwalifikacyjnej bierze udział nie więcej niż 5 kandydatów, który otrzymali kolejno największą liczbę punktów podczas etapu II. Rozmowa kwalifikacyjna służy do nawiązania bezpośredniego kontaktu z kandydatem, sprawdzenia jego wiedzy oraz jego predyspozycji i umiejętności niezbędnych do wykonywania przyszłych obowiązków. Komisja przydziela kandydatowi punkty w skali od 0 do 100. W przypadku jeśli do naboru zgłosi się mniej niż 5 kandydatów etap II 8. Nieusprawiedliwione nie stawienie się kandydata na II lub III etap naboru traktowane jest jako rezygnacja z ubiegania się o stanowisko. 9. Po zakończeniu wszystkich etapów postępowania kwalifikacyjnego Komisja wybiera kandydata, który w selekcji końcowej uzyskał największą ilość punktów. 10. Po zakończeniu procedury naboru sekretarz Komisji sporządza protokół, który zawiera następujące informacje: 1) stanowisko, na które był prowadzony nabór, 2) liczbę nadesłanych ofert na stanowisko, w tym liczbę ofert spełniających wymagania formalne; 3) imiona, nazwiska i miejsca zamieszkania kandydatów w rozumieniu przepisów Kodeksu cywilnego, uszeregowanych według poziomu spełniania przez nich wymagań określonych w ogłoszeniu o naborze; 4) o zastosowanych metodach i technikach naboru; 5) dokonanym wyborze wraz z uzasadnieniem; 6) skład komisji przeprowadzającej nabór. 11. Po przeprowadzonym naborze informacja o wynikach naboru jest upowszechniana poprzez umieszczenie jej na tablicy informacyjnej Urzędu Gminy Kleszczewo 12. Informacja, o której mowa w pkt 11, zawiera: 1) nazwę i adres jednostki; 2) określenie stanowiska; 3) imię i nazwisko wybranego kandydata oraz jego miejsce zamieszkania 4) uzasadnienie dokonanego wyboru albo uzasadnienie nierozstrzygnięcia naboru na stanowisko. 13. W przypadku stwierdzenia przez Komisję niedostatecznego spełniania przez wszystkich kandydatów poziomu wymagań określonych w ogłoszeniu o naborze, Komisja uznaje, 14. Dokumenty kandydata, który zostanie zatrudniony są dołączone do jego akt osobowych. 15. Dokumenty aplikacyjne pozostałych osób, które zakwalifikowały się do dalszego etapu Załącznik Nr 2 do Zarządzenia Nr 81/2024 Wójta Gminy Kleszczewo z dnia 30 października 2024 r. OGŁOSZENIE WÓJTA GMINY KLESZCZEWO o naborze na wolne stanowisko urzędnicze - stanowisko ds. infrastruktury i dróg w Referacie Infrastruktury Komunalnej i Inwestycji w Urzędzie Gminy Kleszczewo I. Nazwa i adres jednostki: Urząd Gminy Kleszczewo, ul. Poznańska 4, 63-005 Kleszczewo. II. Stanowisko: Stanowisko ds. infrastruktury i dróg w Referacie Infrastruktury Komunalnej III. Wymagania niezbędne: 1) obywatelstwo polskie, 2) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych, 3) wykształcenie techniczne 4) dobra znajomość obsługi komputera, 5) brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, 6) stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na stanowisku, 7) nieposzlakowana opinia. IV. Wymagania dodatkowe: 1. Znajomość zagadnień wynikających z pracy na stanowisku objętym naborem, w szczególności: - ustawy z dnia 21 marca 1985 r. o drogach publicznych - ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego - ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym. 2. Doświadczenie zawodowe związane z inwestycjami i utrzymaniem dróg. 3. Zaangażowanie, odpowiedzialność, odporność na stres, dyspozycyjność, umiejętność pracy w zespole. 4. Prawo jazdy kat. B. V.Zakres zadań wykonywanych na stanowisku: 1) prowadzenie spraw związanych z budową, remontem, modernizacją, utrzymaniem i oznakowaniem dróg i ulic, 2) prowadzenie spraw związanych z oświetleniem ulicznym, 3) wykonywanie zadań w zakresie zarządzania drogami gminnymi – prowadzenie spraw związanych z ewidencją dróg i oznakowaniem, 4) prowadzenie spraw związanych z dbałością o stan sieci drogowej na terenie gminy – współpraca z innymi zarządcami dróg oraz z zarządcami ruchu, 5) prowadzenie spraw związanych z wydawaniem decyzji na zajęcie pasa drogowego na cele niezwiązane z budową, przebudową, remontem utrzymaniem i ochroną dróg gminnych oraz naliczanie z tego tytułu opłat, 6) prowadzenie spraw związanych przygotowaniem, realizacją i rozliczaniem inwestycji. VI. Informacja o warunkach pracy na stanowisku: 1. Miejsce wykonywania pracy: Urząd Gminy Kleszczewo, ul. Poznańska 4, 2. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy na podstawie umowy o pracę, jednozmianowa, przy komputerze 3. Wynagrodzenie według obowiązującego Regulaminu wynagradzania pracowników zatrudnionych w Urzędzie Gminy Kleszczewo. 4. Pierwsza umowa zostanie zawarta na czas określony nie dłuższy niż 6 miesięcy. 5. Pracownik podejmujący po raz pierwszy pracę na stanowisku urzędniczym, w tym na kierowniczym stanowisku urzędniczym, w rozumieniu przepisów art. 16 ust. 3 ustawy o pracownikach samorządowych obowiązany jest odbyć służbę przygotowawczą, o której mowa w art. 19 ww. ustawy. 6. Oferujemy: - stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę, - dodatkowe wynagrodzenie roczne (13 pensja), dodatek stażowy, dodatki specjalne, nagrody jubileuszowe, nagrody uznaniowe, - pakiet świadczeń socjalnych (dofinansowanie wypoczynku), - nieoprocentowane pożyczki, - możliwość dofinansowania do zakupu okularów korekcyjnych, - możliwość przystąpienia do grupowego ubezpieczenia na życie i PPK. VII. Wskaźnik niepełnosprawności: Wójt Gminy Kleszczewo informuje, że w miesiącu wrześniu 2024 r. wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Gminy Kleszczewo VIII. Wymagane dokumenty: 1. CV ze zdjęciem uwzględniające przebieg dotychczasowego wykształcenia 2. List motywacyjny. 3. Kwestionariusz osobowy według załączonego wzoru. 4. Kserokopie dokumentów potwierdzające wykształcenie i staż pracy. 5. Kserokopie dokumentów potwierdzające posiadanie dodatkowych kwalifikacji. 6. Oświadczenie kandydata o posiadaniu obywatelstwa polskiego. 7. Oświadczenia kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych, o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych, o niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe. 8. Oświadczenie kandydata o braku przeciwwskazań zdrowotnych do zatrudnienia na stanowisku. Kserokopie składanych dokumentów winny być poświadczone „za zgodność Kandydaci proszeni są o podanie numeru telefonu kontaktowego oraz adresu e-mail. IX. Miejsce i termin złożenia dokumentów: 1. Wymagane dokumenty należy złożyć w zamkniętej kopercie, opatrzonej imieniem i nazwiskiem kandydata: - w sekretariacie Urzędu Gminy Kleszczewo, ul. Poznańska 4, 63-005 Kleszczewo, - umieścić w skrzynce na korespondencję, znajdującej się przy wejściu do budynku Urzędu Gminy, ul. Poznańska 4, 63-005 Kleszczewo, - przesłać na adres: Urząd Gminy Kleszczewo, ul. Poznańska 4, 63-005 Kleszczewo, z dopiskiem: „Nabór na wolne stanowisko urzędnicze - stanowisko ds. infrastruktury i dróg w Urzędzie Gminy Kleszczewo” do dnia 15 listopada 2024 r. (piątek) do godz. 1500 2. Dopuszcza się możliwość przesłania dokumentów aplikacyjnych za pomocą środków komunikacji elektronicznej poprzez platformę ePUAP, w postaci skanów wymaganych dokumentów, opatrzonych kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub profilem zaufanym, z dopiskiem jak powyżej, umieszczonym w temacie wiadomości. 3. O zachowaniu terminu decyduje data wpływu do Urzędu Gminy Kleszczewo, 4. Dokumenty, które wpłyną niekompletne, niezgodne z wymogami wskazanymi X. Uwagi końcowe: 1. Nabór przeprowadzony zostanie zgodnie z Zarządzeniem Nr 81/2024 Wójta Gminy Kleszczewo z dnia 30 października 2024 r. w sprawie przeprowadzenia naboru na wolne stanowisko urzędnicze - stanowisko ds. infrastruktury i dróg 2. Nabór zostanie przeprowadzony w trzech (III) etapach: I etap - weryfikacja dokumentów, II etap - test znajomości zagadnień na stanowisku, którego dotyczy nabór, III etap - rozmowa kwalifikacyjna. 3. Kandydaci zakwalifikowani do II i III etapu naboru zostaną powiadomieni telefonicznie lub e-mailem o terminie i miejscu przeprowadzenia testu oraz rozmowy kwalifikacyjnej. 4. Informacja o wynikach naboru zostanie zamieszczona w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Gminy Kleszczewo (bip.kleszczewo.pl) oraz na tablicy ogłoszeń w Urzędzie Gminy Kleszczewo ul. Poznańska 4, 63-005 Kleszczewo. Kleszczewo 2024-10-30
Wójta Gminy Kleszczewo
i stwierdza ich kompletność. Oferty nie spełniające warunków określonych
w załączniku Nr 2 do niniejszego zarządzenia Komisja odrzuca.
w skali 0-5 pkt.
i etap III naboru może odbyć się w tym samym dniu.
ul. Poznańska 4, 63-005 Kleszczewo oraz opublikowanie w Biuletynie Informacji Publicznej (bip.kleszczewo.pl) przez okres 3 miesięcy.
w rozumieniu przepisów Kodeksu cywilnego;
że nabór nie doprowadził do wybrania kandydata.
i zostały umieszczone w protokole są przechowywane przez okres 3 miesięcy, po tym okresie zostają zniszczone.
i Inwestycji.
63-005 Kleszczewo, praca w budynku, jak również wyjazdy w teren.
w rozumieniu ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych nie przekraczał 6%.
i pracy zawodowej.
z oryginałem” przez kandydata.
w Referacie Infrastruktury Komunalnej i Inwestycji
a nie data nadania.
w ogłoszeniu o naborze lub po terminie nie będą rozpatrywane.
w Referacie Infrastruktury Komunalnej i Inwestycji w Urzędzie Gminy Kleszczewo.