Na podstawie art. 30 ust. 2 pkt 4 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (tekst jednolity Dz. U. z 2024 r. poz. 1465 z późn. zm.), art. 53 i art. 55 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2024 r. poz. 1320), zarządzam co następuje: § 1 Ulega zmianie § 1 Zarządzenia Nr 55/2024 Wójta Gminy Kleszczewo z dnia 9 września 2024 r. w sprawie powołania komisji do przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego pn. Dostawa wozu strażackiego, który otrzymuje brzmienie: „1. Powołuję komisję przetargową do przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego pn. Dostawa wozu strażackiego, w składzie: Przewodniczący: Monika Niemier Sekretarz: Marzena Kaczmarek Członkowie: Mariusz Siwczak. 1. W razie nieobecności Marzeny Kaczmarek funkcję sekretarza komisji pełni Mariusz Siwczak.” § 2 Pozostała treść Zarządzenia Nr 55/2024 z dnia 9 września 2024 r. pozostaje bez zmian. § 3 Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.