I.            Nazwa i adres jednostki:

         Urząd Gminy Kleszczewo, ul. Poznańska 4, 63-005 Kleszczewo.

II.          Stanowisko:

        Stanowisko ds. infrastruktury i dróg w Referacie Infrastruktury Komunalnej i Inwestycji.

III.        Wymagania niezbędne:

1)     obywatelstwo polskie,

2)     pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,

3)     wykształcenie wyższe (preferowane techniczne),

4)     dobra znajomość obsługi komputera,

5)     brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,

6)     stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na stanowisku,

7)     nieposzlakowana opinia.

IV.         Wymagania dodatkowe:

1.      Znajomość zagadnień wynikających z pracy na stanowisku objętym naborem, w szczególności:

- ustawy z dnia 21 marca 1985 r. o drogach publicznych

- ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego

- ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym.

2.      Doświadczenie zawodowe związane z inwestycjami i utrzymaniem dróg.

3.      Zaangażowanie, odpowiedzialność, odporność na stres, dyspozycyjność, umiejętność pracy w zespole.

4.      Prawo jazdy kat. B.

V.           Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:

1)     prowadzenie spraw związanych z budową, remontem, modernizacją, utrzymaniem i oznakowaniem dróg i ulic,

2)     prowadzenie spraw związanych z oświetleniem ulicznym,

3)     wykonywanie zadań w zakresie zarządzania drogami gminnymi – prowadzenie spraw związanych z ewidencją dróg i oznakowaniem,

4)     prowadzenie spraw związanych z dbałością o stan sieci drogowej na terenie gminy – współpraca z innymi zarządcami dróg oraz z zarządcami ruchu,

5)     prowadzenie spraw związanych z wydawaniem decyzji na zajęcie pasa drogowego na cele niezwiązane z budową, przebudową, remontem utrzymaniem i ochroną dróg gminnych oraz naliczanie z tego tytułu opłat,

6)     prowadzenie spraw związanych przygotowaniem, realizacją i rozliczaniem inwestycji.

VI.         Informacja o warunkach pracy na stanowisku:

1.    Miejsce wykonywania pracy: Urząd Gminy Kleszczewo, ul. Poznańska 4, 63-005 Kleszczewo, praca w budynku, jak również wyjazdy w teren.

  1. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy na podstawie umowy o pracę, jednozmianowa, przy komputerze
  2. Wynagrodzenie według obowiązującego Regulaminu wynagradzania pracowników zatrudnionych w Urzędzie Gminy Kleszczewo.
  3. Pierwsza umowa zostanie zawarta na czas określony nie dłuższy niż 6 miesięcy.
  4. Pracownik podejmujący po raz pierwszy pracę na stanowisku urzędniczym, w tym na kierowniczym stanowisku urzędniczym, w rozumieniu przepisów art. 16 ust. 3 ustawy o pracownikach samorządowych obowiązany jest odbyć służbę przygotowawczą, o której mowa w art. 19 ww. ustawy.
  5. Oferujemy:

- stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę,

- dodatkowe wynagrodzenie roczne (13 pensja), dodatek stażowy, dodatki 

   specjalne, nagrody jubileuszowe, nagrody uznaniowe,

- pakiet świadczeń socjalnych (dofinansowanie wypoczynku),

- nieoprocentowane pożyczki,

- możliwość dofinansowania do zakupu okularów korekcyjnych,

- możliwość  przystąpienia do grupowego ubezpieczenia na życie i PPK.

VII.       Wskaźnik niepełnosprawności:

Wójt Gminy Kleszczewo informuje, że w miesiącu październiku 2024 r. wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Gminy Kleszczewo w rozumieniu ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych nie przekraczał 6%.

VIII.     Wymagane dokumenty:

1.      CV ze zdjęciem uwzględniające przebieg dotychczasowego wykształcenia i  pracy zawodowej.

2.      List motywacyjny.

3.      Kwestionariusz osobowy według załączonego wzoru.

4.      Kserokopie dokumentów potwierdzające wykształcenie i staż pracy.

5.      Kserokopie dokumentów potwierdzające posiadanie dodatkowych kwalifikacji.

6.      Oświadczenie kandydata  o posiadaniu obywatelstwa polskiego.

7.      Oświadczenia kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych, o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych, o niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.

8.      Oświadczenie kandydata o braku przeciwwskazań zdrowotnych do zatrudnienia na stanowisku.

Kserokopie składanych dokumentów winny być poświadczone „za zgodność z oryginałem” przez kandydata.

Kandydaci proszeni są o podanie numeru telefonu kontaktowego oraz adresu e-mail.

IX.         Miejsce i termin złożenia dokumentów:

1.      Wymagane dokumenty należy złożyć w zamkniętej kopercie, opatrzonej imieniem i nazwiskiem kandydata:

- w sekretariacie Urzędu Gminy Kleszczewo, ul. Poznańska 4, 63-005 Kleszczewo,

- umieścić w skrzynce na korespondencję, znajdującej się przy wejściu do budynku Urzędu Gminy,

ul. Poznańska 4, 63-005 Kleszczewo,

- przesłać na adres: Urząd Gminy Kleszczewo, ul. Poznańska 4, 63-005 Kleszczewo, z dopiskiem:

Nabór na wolne stanowisko urzędnicze - stanowisko ds. infrastruktury i dróg w Referacie Infrastruktury Komunalnej i Inwestycji w Urzędzie Gminy Kleszczewo

do dnia 28 listopada 2024 r. (czwartek) do godz. 1400

 

2.      Dopuszcza się możliwość przesłania dokumentów aplikacyjnych za pomocą środków komunikacji elektronicznej poprzez platformę ePUAP, w postaci skanów wymaganych dokumentów, opatrzonych kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub profilem zaufanym, z dopiskiem jak powyżej, umieszczonym w temacie wiadomości.

3.      O zachowaniu terminu decyduje data wpływu do Urzędu Gminy Kleszczewo, a nie data nadania.

4.      Dokumenty, które wpłyną niekompletne, niezgodne z wymogami wskazanymi w ogłoszeniu o naborze lub po terminie nie będą rozpatrywane.

X.           Uwagi końcowe:

1.      Nabór przeprowadzony zostanie zgodnie z Zarządzeniem Nr 93/2024 Wójta Gminy Kleszczewo z dnia 18 listopada 2024 r. w sprawie przeprowadzenia naboru na wolne stanowisko urzędnicze - stanowisko ds. infrastruktury i dróg w Referacie Infrastruktury Komunalnej i Inwestycji w Urzędzie Gminy Kleszczewo.

2.      Nabór  zostanie przeprowadzony w trzech (III) etapach:

I etap - weryfikacja dokumentów,

II etap - test znajomości zagadnień na stanowisku, którego dotyczy nabór,

III etap - rozmowa kwalifikacyjna.

3.      Kandydaci zakwalifikowani do II i III etapu naboru zostaną powiadomieni telefonicznie lub e-mailem o terminie i miejscu przeprowadzenia testu oraz rozmowy kwalifikacyjnej.

4.      Informacja o wynikach naboru zostanie zamieszczona w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Gminy Kleszczewo (bip.kleszczewo.pl) oraz na tablicy ogłoszeń w Urzędzie Gminy Kleszczewo ul. Poznańska 4, 63-005 Kleszczewo.

 

 

Kleszczewo 2024-11-18 

Wójt

Bogdan Kemnitz