I. Nazwa i adres jednostki: Urząd Gminy Kleszczewo, ul. Poznańska 4, 63-005 Kleszczewo. II. Stanowisko: Stanowisko ds. inwestycji w Referacie Infrastruktury Komunalnej i Inwestycji. III. Wymagania niezbędne: 1. Obywatelstwo polskie. 2. Pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych. 3. Wykształcenie wyższe budowlane. 4. Dobra znajomość obsługi komputera. 5. Brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe. 6. Stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na stanowisku. 7. Nieposzlakowana opinia. IV. Wymagania dodatkowe: 1. Znajomość zagadnień wynikających z pracy na stanowisku objętym naborem m.in.: - ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. – Prawo budowlane, - ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym, - ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego. 2. Doświadczenie zawodowe związane z budownictwem, inwestycjami, remontami oraz umiejętności związane z kosztorysowaniem i prowadzeniem spraw administracyjnych. 3. Zaangażowanie, odpowiedzialność, rzetelność, komunikatywność, umiejętność pracy 4. Prawo jazdy kat. B. V.Zakres zadań wykonywanych na stanowisku: 1. Prowadzenie spraw związanych przygotowaniem, realizacją i rozliczaniem inwestycji 2. Prowadzenie spraw związanych z przygotowaniem decyzji dotyczących lokalizacji urządzeń 3. Współdziałanie w przygotowaniu materiałów do dokumentacji planistycznej gminy. VI. Informacja o warunkach pracy na stanowisku: 1. Miejsce wykonywania pracy: Urząd Gminy Kleszczewo, ul. Poznańska 4, 63-005 Kleszczewo (praca w budynku oraz wyjazdy w teren). 2. Wymiar czasu pracy: cały etat. 3. Pierwsza umowa zostanie zawarta na czas określony. 4. Oferujemy: - stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę, - dodatkowe wynagrodzenie roczne (13 pensja), dodatek stażowy, dodatki specjalne, nagrody jubileuszowe, nagrody uznaniowe, - pakiet świadczeń socjalnych (dofinansowanie wypoczynku), - nieoprocentowane pożyczki, - możliwość dofinansowania do zakupu okularów korekcyjnych, - możliwość przystąpienia do grupowego ubezpieczenia na życie i PPK. VII. Wskaźnik niepełnosprawności: Wójt Gminy Kleszczewo informuje, że w miesiącu grudniu 2024 r. wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Gminy Kleszczewo w rozumieniu ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych nie przekraczał 6%. VIII. Wymagane dokumenty: 1. CV ze zdjęciem, uwzględniające przebieg dotychczasowego wykształcenia i pracy zawodowej. 2. List motywacyjny wraz z numerem telefonu kontaktowego oraz adresem e-mail. 3. Kwestionariusz osobowy według załączonego wzoru. 4. Kserokopie dokumentów potwierdzające wykształcenie, 5. Kserokopie dokumentów potwierdzające posiadanie dodatkowych kwalifikacji. 6. Kserokopie dokumentów potwierdzające staż pracy (świadectwa pracy). 7. Oświadczenie kandydata o posiadaniu obywatelstwa polskiego. 8. Oświadczenia kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych, o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych, o niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe. 9. Oświadczenie kandydata o braku przeciwwskazań zdrowotnych do zatrudnienia na stanowisku. 10. Kserokopie składanych dokumentów winny być poświadczone za zgodność z oryginałem przez kandydata. IX. Miejsce i termin złożenia dokumentów. 1) Wymagane dokumenty należy złożyć w zamkniętej kopercie, opatrzonej imieniem - w sekretariacie Urzędu Gminy Kleszczewo, ul. Poznańska 4, 63-005 Kleszczewo, - umieścić w skrzynce na korespondencję, znajdującej się przy wejściu do budynku Urzędu Gminy, ul. Poznańska 4, 63-005 Kleszczewo, - przesłać na adres: Urząd Gminy Kleszczewo, ul. Poznańska 4, 63-005 Kleszczewo, z dopiskiem: „Nabór na wolne stanowisko urzędnicze – stanowisko ds. inwestycji do dnia 31 stycznia 2025 r. (piątek) do godz. 1500. 2) Dopuszcza się możliwość przesłania dokumentów aplikacyjnych za pomocą środków komunikacji elektronicznej poprzez platformę ePUAP, w postaci skanów wymaganych dokumentów, opatrzonych kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub profilem zaufanym, z dopiskiem jak powyżej, umieszczonym w temacie wiadomości. 3) O zachowaniu terminu decyduje data wpływu do Urzędu Gminy Kleszczewo, a nie data nadania. Dokumenty, które wpłyną niekompletne, niezgodne z wymogami wskazanymi X. Uwagi końcowe: 1. Nabór przeprowadzony zostanie zgodnie z Zarządzeniem Nr 11/2025 Wójta Gminy Kleszczewo z dnia 17 stycznia 2025 r. w sprawie przeprowadzenia naboru na wolne stanowisko urzędnicze – stanowisko ds. inwestycji w Referacie Infrastruktury Komunalnej i Inwestycji w Urzędzie Gminy Kleszczewo. 2. Nabór zostanie przeprowadzony w trzech (III) etapach: I etap - weryfikacja dokumentów; II etap - test znajomości zagadnień na stanowisku, którego dotyczy nabór; III etap - rozmowa kwalifikacyjna. 3. Kandydaci zakwalifikowani do II i III etapu naboru zostaną powiadomieni telefonicznie lub 4. Informacja o wynikach naboru zostanie zamieszczona w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Gminy Kleszczewo oraz na tablicy ogłoszeń w Urzędzie Gminy Kleszczewo (bip.kleszczewo.pl). Kleszczewo, dnia 17 stycznia 2025 r.
w zespole, dyspozycyjność.
i remontów.
w pasie drogowym.
i nazwiskiem kandydata:
w Referacie Infrastruktury Komunalnej i Inwestycji w Urzędzie Gminy Kleszczewo”
w ogłoszeniu o naborze lub po terminie nie będą rozpatrywane.
e-mailem o terminie i miejscu przeprowadzenia testu oraz rozmowy kwalifikacyjnej.