ZARZĄDZENIE Nr 88/2020

Wójta Gminy Kleszczewo

z dnia 31 grudnia 2020r.

 

 

w sprawie: powołania komisji przetargowej w celu przeprowadzenia postępowania 
     o udzielenie zamówienia publicznego na zadanie p.n. „Budowa świetlicy
      w miejscowości Nagradowice”.

 

Na podstawie art. 30 ust. 2 pkt 4 ustawy z dnia 08 marca 1990r. o samorządzie gminnym  (tekst jednolity Dz. U. z 2020r. poz. 713 ze zm.), art. 19 i art. 21 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2019r. poz.1843
ze zm.), zarządzam co następuje:

 

§ 1

1.    Powołuję komisję przetargową do przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego p.n.” Budowa świetlicy w miejscowości Nagradowice”:

Przewodniczący:   Renata Burda

Sekretarz:                       Magdalena Trubłajewicz

Członkowie:                     Joanna Laskowska

                                      Mariusz Siwczak

2.   W razie nieobecności Magdaleny Trubłajewicz funkcję sekretarza komisji pełni Joanna Laskowska.

§ 2

1.      Do obowiązków osób wchodzących w skład komisji należy w szczególności:

1)      ocena spełnienia przez wykonawców warunków udziału w postępowaniu,

2)      badanie i ocena ofert złożonych  przez wykonawców,

3)      wnioskowanie o odrzucenie oferty lub wykluczenie wykonawców, w przypadkach określonych w ustawie

4)      wybór najkorzystniejszej oferty.

2.      Za przeprowadzenie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego pod względem formalno-prawnym oraz prowadzenie dokumentacji i protokołów postępowania odpowiada Magdalena Trubłajewicz.

§ 3

Pracami komisji kieruje przewodniczący, do którego zadań należy w szczególności:

1)     wyznaczenie terminów posiedzeń komisji oraz ich prowadzenie,

2)      odebranie oświadczeń od członków komisji, o których mowa w art. 17 ust. 2 ustawy,

3)     informowanie kierownika zamawiającego o problemach związanych z pracą komisji oraz istnieniu okoliczności wyłączających poszczególne osoby z udziału w postępowaniu.

§ 4

Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.