Na podstawie art. 30 ust. 2 pkt 4 ustawy z dnia 08 marca 1990r. o samorządzie gminnym (tekst jednolity Dz. U. z 2022r. poz. 559), art. 53 i art. 55 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2021r. poz. 1129 ze zm.), zarządzam co następuje: § 1 1. Powołuję komisję przetargową do przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na obejmującego zimowe utrzymanie dróg w sezonie 2022/2023 na terenie Gminy Kleszczewo w składzie: Przewodniczący: Renata Burda Sekretarz: Joanna Laskowska Członkowie: Magdalena Trubłajewicz Jarosław Radniecki 2. W razie nieobecności Joanny Laskowskiej funkcję sekretarza komisji pełni Magdalena Trubłajewicz. § 2 1. Do obowiązków osób wchodzących w skład komisji należy w szczególności: 1) ocena spełnienia przez wykonawców warunków udziału w postępowaniu, 2) badanie i ocena ofert złożonych przez wykonawców, 3) wnioskowanie o odrzucenie oferty lub wykluczenie wykonawców, w przypadkach określonych w ustawie, 4) wybór najkorzystniejszej oferty. 2. Za przeprowadzenie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego pod względem formalno-prawnym oraz prowadzenie dokumentacji i protokołów postępowania odpowiada Joanna Laskowska. § 3 Pracami komisji kieruje przewodniczący, do którego zadań należy w szczególności: 1) wyznaczenie terminów posiedzeń komisji oraz ich prowadzenie, 2) odebranie oświadczeń od członków komisji, o których mowa w art. 56 ust. 4 ustawy, 3) informowanie kierownika zamawiającego o problemach związanych z pracą komisji oraz istnieniu okoliczności wyłączających poszczególne osoby z udziału w postępowaniu. § 4 Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.