Na podstawie art. 30 ust. 1 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminny (tekst jednolity Dz.U. z 2022r. ze zm.) oraz § 6 ust. 5 Uchwały Nr II/12/2010 Rady Gminy Kleszczewo z dnia 10 sierpnia 2022r. w sprawie trybu postępowania o udzielenie dotacji celowej na cele publiczne związane z realizacją zadań Gminy podmiotom nie zaliczanym do sektora finansów publicznych i niedziałającym w celu osiągnięcia zysku, sposobu ich rozliczania oraz kontroli wykonywania zadań zleconych, zarządzam co następuje :
§ 1
Ustalam wzór sprawozdania z wykonania zadania określonego w umowie o udzielenie dotacji na wsparcie zadania publicznego w zakresie kultury fizycznej i sportu w brzmieniu określonym w załączniku do niniejszego zarządzenia.
§ 2
Wykonanie zarządzenia powierzam Skarbnikowi Gminy
§ 3
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania
Załącznik do Zarządzenia Nr 57/2022
Wójta Gminy Kleszczewo
z dnia 21 września 2022r.
Wzór sprawozdania z wykonania zadania określonego w umowie o udzielenie dotacji na wsparcie zadania publicznego w zakresie kultury fizycznej i sportu
Sprawozdanie z wykonania umowy Nr ………………… z dnia za okres ………………
wraz z kserokopią dokumentów potwierdzających dokonanie wydatków potwierdzone za zgodność z oryginałem.
1. Koszty związane z zatrudnieniem kadry szkoleniowej
LP
|
Nr dokumentu księgowego |
Data |
Nazwa wydatku |
Kwota w zł |
z tego pokryte ze środków z dotacji |
1. |
|
|
|
|
|
2. Koszty wynajmu obiektów sportowych
LP
|
Nr dokumentu księgowego |
Data |
Nazwa wydatku |
Kwota w zł |
z tego pokryte ze środków z dotacji |
1. |
|
|
|
|
|
3. Koszty udziału we współzawodnictwie sportowym
LP
|
Nr dokumentu księgowego |
Data |
Nazwa wydatku |
Kwota w zł |
z tego pokryte ze środków z dotacji |
1. |
|
|
|
|
|
4. Zakup sprzętu sportowego
LP
|
Nr dokumentu księgowego |
Data |
Nazwa wydatku |
Kwota w zł |
z tego pokryte ze środków z dotacji |
1. |
|
|
|
|
|
5. Koszty związane z utrzymaniem pomieszczenia Klubu
LP
|
Nr dokumentu księgowego |
Data |
Nazwa wydatku |
Kwota w zł |
z tego pokryte ze środków z dotacji |
1. |
|
|
|
|
|
6. Pozostałe
LP
|
Nr dokumentu księgowego |
Data |
Nazwa wydatku |
Kwota w zł |
z tego pokryte ze środków z dotacji |
1. |
|
|
|
|
|
………………………………
podpis