Załącznik nr 1 do Regulaminu
udzielania zamówień publicznych wartości nieprzekraczającej kwoty 130.000 zł netto ………………………………………………. (pieczęć zamawiającego) OR.7031.6.2023 Wg rozdzielnika ……………………………………………………… (wykonawca) ZAPYTANIE OFERTOWE Zwracamy się z prośbą o przedstawienie swojej oferty na poniżej opisany przedmiot zamówienia: utrzymanie terenu Zabytkowego Parku w Kleszczewie (
Termin realizacji zamówienia: 15 marca – 30 listopada 2023 r. Kryterium oceny ofert - cena 100 % inne – 0%. Istotne warunki zamówienia przyszłej umowy określa załącznik do zapytania ofertowego. Ofertę prosimy przesłać w terminie o dnia 24.02.2023 r. do godz. 14:00 na adres: Urząd Gminy Kleszczewo, 63-005 Kleszczewo ul. Poznańska 4, poczta elektroniczną na adres (urzad@kleszczewo.pl) lub za pośrednictwem platformy ePUAP. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od oferentów wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert. O wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający zawiadomi oferentów za pośrednictwem (poczty elektronicznej/poczty tradycyjnej lub platformy ePUAP). Dodatkowych informacji udziela ……………………………………… ……………………………………………… (podpis skarbnika gminy) (podpis kierownika jednostki) Załącznik do zapytania ofertowego określający istotne warunki zamówienia przyszłej umowy Aleje 1. bieżące utrzymanie w czystości i porządku ciągów alejek parkowych, w tym alejek 2. równanie alejek; 3. zebrane nieczystości (w tym liście i chwasty) należy zagospodarować we własnym zakresie zgodnie z obowiązującymi przepisami; Trawa 1. utrzymywanie krawężników przy trawnikach we właściwym stanie; 2. rozgrabianie kretowisk; 3. nawożenie; Stawy 1. bieżące oczyszczanie z zanieczyszczeń stawów (w szczególności wyławianie odpadów, rzęsy, trzciny itp.), zgromadzone odpady w workach należy dostarczyć do Zakładu Komunalnego w Kleszczewie w dniach roboczych, tzn. od poniedziałku do piątku w godzinach od 7.00 do 15.00; 2. zgłaszanie Zamawiającemu usterek systemu napowietrzania wody w stawach; Rabaty (miejsca z bylinami i krzewami) 1. bieżąca pielęgnacja rabat bylin i krzewów poprzez ich nawożenie, usuwanie przekwitłych kwiatostanów, uzupełnianie brakujących roślin, odchwaszczanie, dosypywanie kory/kamieni, zwalczanie szkodników i chorób; 2. utrzymanie gleby w odpowiedniej wilgotności (3 punkty poboru wody w parku w Kleszczewie); 3. utrzymanie rabat w stanie wolnym od chorób i szkodników; Drzewostan 1. utrzymanie w stanie wolnym od chorób i szkodników; 2. wiosną - zdjęcie osłon zabezpieczających rośliny; 3. jesienią - prawidłowe zabezpieczenie roślin przed zimą; Ścieżka zdrowia i pozostała infrastruktura 1. bieżące utrzymanie w czystości i porządku ścieżki zdrowia (A1-A7 w Kleszczewie), poprzez odchwaszczenie ich na całej powierzchni, usuwanie zanieczyszczeń; 2. zebrane zanieczyszczenia należy zagospodarować we własnym zakresie zgodnie 3. zamiatanie altany i zbieranie śmieci wewnątrz i wokół altany; 4. wygrabianie liści z placu zabaw; 5. zgłaszanie Zamawiającemu usterek technicznych urządzeń wchodzących w skład ścieżki zdrowia i pozostałej infrastruktury; Skarpa 1. regularne odchwaszczanie; 2. kontrola wilgotności i podlewane; 3. zapobieganie przed szkodnikami i chorobami; Pozostałe 1. zgłaszanie Zamawiającemu faktów dewastacji i kradzieży oraz podejmowanie działań 2. zgłaszanie Zamawiającemu wszelkich usterek infrastruktury parku; Informacje dodatkowe 1. Wykonawca powinien dysponować liczbą pracowników umożliwiającą kompleksowe wykonanie robót; 2. Wykonawca będzie świadczył usługi minimum dwa razy w tygodniu; 3. Wykonawca będzie prowadził dziennik wykonywanych prac w parku, który będzie stanowił podstawę do rozliczenia faktury; 4. Wykonawca przeprowadzi prace w oparciu o własne narzędzia. 5. Zakup niezbędnych materiałów przez Wykonawcę zostanie każdorazowo uzgodniony 6. Wykonawca przyjmie na siebie odpowiedzialność za nieterminowe lub niewłaściwe wykonanie robót; 7. Rozliczenie kosztów zadania nastąpi w formie miesięcznego ryczałtu. Równowartość 80% wartości wynagrodzenia brutto zostanie podzielona na części miesięczne, wypłacane na podstawie zatwierdzonej przez zamawiającego faktury VAT. Pozostałe 20% wartości wynagrodzenia brutto płatne po prawidłowym wykonaniu całości przedmiotu zamówienia po odbiorze końcowym.
z nawierzchni mineralnej i alejki wyłożonej kostką granitową, poprzez odchwaszczenie na całej powierzchni, zamiatanie, usuwanie zanieczyszczeń (w tym liści) i przycinanie brzegów trawników;
z obowiązującymi przepisami;
w przypadku stwierdzenia aktów wandalizmu (np. ustawianie przewróconych koszy parkowych, zbieranie porozrzucanych odpadów z koszy);
z Zamawiającym, kosztem materiałów zostanie obciążony Zamawiający (refaktura); Zamawiający udostępni wodę w ilości niezbędnej do utrzymania prawidłowej wilgotności gleby.