WÓJT GMINY KLESZCZEWO
o g ł a s z a NABÓR NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE w URZĘDZIE GMINY W KLESZCZEWIE UL. POZNAŃSKA 4 63-005 KLESZCZEWO Wolne stanowisko urzędnicze : Samodzielne stanowisko ds. obsługi rady i promocji gminy. Wymagania niezbędne wobec kandydata na stanowisko urzędnicze: 1) posiadanie obywatelstwa polskiego, 2) posiadanie pełnej zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych, 3) posiadanie kwalifikacji zawodowych wymaganych do wykonywania pracy na określonym stanowisku tj. wykształcenie co najmniej średnie ( preferowane wyższe), 4) niekaralność za przestępstwa popełnione umyślnie ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwa skarbowe, 5) nieposzlakowana opinia, 6) biegła znajomość obsługi komputera oraz Internetu. Wymagania dodatkowe kandydata na stanowisko urzędnicze: 1) dobra znajomość języka angielskiego lub niemieckiego, 2) umiejętność sporządzania pism, protokołów, notatek. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku : 1) przygotowanie we współpracy z właściwymi merytorycznie stanowiskami pracy materiałów dotyczących projektów uchwał Rady, jej komisji oraz innych materiałów na posiedzenia i obrady tych organów, 2) przekazywanie korespondencji do i od Rady, jej Komisji oraz poszczególnych radnych, 3) załatwianie spraw związanych z korespondencją kierowaną do Rady Gminy i przygotowywanie w uzgodnieniu z Przewodniczącym Rady Gminy odpowiedzi na wpływającą korespondencję, 4) uzgadnianie proponowanych terminów posiedzeń komisji i sesji rady z przewodniczącymi komisji Rady Gminy oraz Przewodniczącym Rady Gminy, 5) wysyłanie zawiadomień i zaproszeń na posiedzenia komisji i sesje rady gminy, 6) kompletowanie i przechowywanie uchwał podejmowanych przez organy gminy, 7) podejmowanie czynności organizacyjnych związanych z przeprowadzeniem sesji, posiedzeń i spotkań Rady i jej komisji, 8) protokołowanie, posiedzeń, zebrań i spotkań Rady i jej komisji, 9) prowadzenie rejestru uchwał, stanowisk, opinii i innych postanowień Rady, 10) prowadzenie rejestru wniosków, zapytań i interpelacji składanych przez radnych, 11) zapewnienie wdrożenia uchwał Rady Gminy, 12) sporządzanie informacji o gminie i przygotowywanie materiałów i opracowań promujących Gminę, 13) przygotowywanie wszelkich materiałów promocyjnych i reklamowych Gminy w celu ich publikacji, 14) prowadzenie promocji gospodarczej i turystycznej gminy, 15) przygotowywanie ofert inwestycyjnych gminy oraz prowadzenie spraw z tym związanych, 16) prowadzenie spraw z zakresu współpracy ze społecznościami lokalnymi i regionalnymi innych państw, 17) wykonywanie zadań koordynatora ds. Aglomeracji Poznańskiej w Urzędzie Gminy w Kleszczewie. Wymagane dokumenty : 1) wypełniony kwestionariusz osobowy wraz z fotografią, 2) CV, 3) kopie dokumentów potwierdzające kwalifikacje zawodowe, wymagane do wykonywania oferowanej pracy, 4) oświadczenia kandydata o : - posiadanie pełnej zdolność do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych, - niekaralności za przestępstwa popełnione umyślnie ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwa skarbowe, - posiadaniu obywatelstwa polskiego. 5) kopie świadectw pracy z poprzednich miejsc pracy lub innych dokumentów potwierdzających okresy zatrudnienia. Termin i miejsce składania dokumentów : Oferty należy składać lub przesyłać w terminie do dnia 30 września 2009r. godz. 15.00 pod adresem : Urząd Gminy w Kleszczewie ul. Poznańska 4 63-005 Kleszczewo w zamkniętych kopertach z dopiskiem : „Nabór na wolne stanowisko urzędnicze – stanowisko ds. obsługi rady i promocji gminy„ Bliższe informacje można uzyskać pod nr telefonu 061/ 8176017, 8176020, 8176033. Wójt Gminy Kleszczewo mgr inż. Bogdan Kemnitz