Zamawiający:
Gmina Kleszczewo - Urząd Gminy Kleszczewo

Tytuł przetargu:
Przebudowa odcinka ulicy Trzeckiej w miejscowości Gowarzewo,
Gmina Kleszczewo - II etap


CPV:
45200000-9; 45230000-8; 45233000-9

Tryb zamówienia:
Przetarg nieograniczony poniżej 60.000 euro

Warunki:
W przetargu mogą brać udział oferenci w stosunku do których nie zachodzi żadna z przesłanek określonych w art. 24 ustawy i którzy spełniaja warunki określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia

Dokumenty i załączniki, które należy dołączyć do oferty:
1. Formularz ofertowy (załącznik nr 3 do niniejszej specyfikacji).
2. Kosztorys ofertowy ( przygotowany w oparciu o przedmiar robót zał. nr 2 do s.i.w.z.).
3. Podpisane oświadczenie Wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu z udziału w postępowaniu na udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ustawy prawo zamówień publicznych i spełnia warunki określone w art.22 ust.1 ustawy (załącznik nr 4 do niniejszej specyfikacji).
4. Podpisane ogólne warunki umowy (załącznik nr 6 do niniejszej specyfikacji).
5. Aktualny wypis/odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, potwierdzające dopuszczenie do obrotu prawnego w zakresie objętym przedmiotem zamówienia oraz zawierającego nazwisko osoby (osób) uprawnionych do reprezentowania firmy (wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert).
6. Informacje z Krajowego Rejestru Karnego, dotyczące prawomocnego skazania za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego (szczególnie: wyłudzenia zamówienia, utrudnienia lub udaremnienia przetargu, zmowy przetargowej, przekupstwa) lub za jakiekolwiek inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych w zakresie określonym w art. 24 ust. 4-9 ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert. Jeśli oferentem jest spółka prawa handlowego ww. informacje powinny dotyczyć członków zarządu firmy.
7. Aktualne zaświadczenia z właściwego Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub KRUS potwierdzające, że oferent nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie społeczne, lub że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności (zaświadczenia muszą zostać wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed terminem składania ofert).
8. Wypełniony załącznik nr 5 - Doświadczenie Wykonawcy + dołączone listy
referencyjne min. 3 szt.
9. Polisę lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, obejmującej roboty, na które Wykonawca składa ofertę.


Warunki i wymagania szczególne:
a) Wykonawca udzieli gwarancji na roboty budowlane na okres 36 miesięcy od daty odbioru końcowego a na dostarczane urządzenia zgodnie z gwarancją producenta
b) Wykonawca musi istnieć na rynku minimum 5 lat w branży związanej z przedmiotem zamówienia, okres ten musi wynikać ze złożonych dokumentów .
c) Wykonawca musi posiadać kadrę techniczną oraz pracowników fizycznych o kwalifikacjach umożliwiających wykonanie przedmiotu zamówienia . Udokumentowanie należy przedstawić w formie list zawierającej : imię nazwisko , wykształcenie , uprawnienia budowlane oraz staż pracy dla kadry oraz ilość pracowników w danym zawodzie robotniczym .
d) Wykonawca musi posiadać maszyn oraz sprzęt techniczny umożliwiający wykonanie przedmiotu zamówienia . Udokumentowanie należy przedstawić w formie list zawierającej : rodzaj sprzętu , ilość , rok produkcji .
e) Wykonawca musi posiadać środki finansowe lub możliwości zaciągnięcia kredytu w wysokości umożliwiającej realizację umowy . Udokumentowanie zaświadczeniem z banku o zasobach finansowych lub możliwości zaciągnięcia kredytu .
f) w przypadku ewentualnych zamówień uzupełniających dokonywanych przez Zamawiającego w ciągu pierwszego kwartału po odbiorze przedmiotu zamówienia, oferent zrealizuje je w cenach jednostkowych nie przekraczających wartości wynikających ze złożonej oferty ( oświadczenie ) .
g) Wykonawca zobowiązany będzie dostarczyć na materiały i wyposażenie użyte do realizacji przedmiotu zamówienia świadectwa i atesty dopuszczające do użytkowania , ( oświadczenie )
h) Wykonawca zobowiązany jest do wykonania dokumentacji powykonawczej wraz z wykonaniem przez uprawnionego geodetę dokumentacji inwentaryzacji wykonanego zadania.


Termin realizacji:
do 31 sierpnia 2007r.

Osoba odpowiedzialna:
Ewa Olczak

Miejsce składania ofert:
Sekretariat Urzędu Gminy Kleszczewo, ul Poznańska 4, 63-005 Kleszczewo w godz. urzędowania zamawiającego - tj. pon 8:00 - 16:00 ; wt - pt 07:00 - 15:00
tel. 061 8176 017; 8176 020; 8176 033
fax 061 8176 184
mail to: urzad@kleszczewo.pl


Oferty można składać do:
2007-06-28 godz: 09:00

Otwarcie ofert:
2007-06-28 godz: 09:30

Miejsce otwarcia ofert:
Sala Konferencyjna (parter, pok. nr 7) Urzędu Gminy Kleszczewo, ul Poznańska 4, 63-005 Kleszczewo

Kryteria wyboru:
cena

Wadium:
2 000 PLN

Uwagi:
Termin związania ofertą - 30 dni

Wykonawca jest zobowiązany wnieść zabezpieczenie należytego wykonania umowy w wysokości 5% wartości ofertowej brutto w formie zgodnej z art. 148 ust. 1 ustawy prawo zamówień publicznych. Zabezpieczenie można wnieść w jednej z niżej wymienionych form:
- w gotówce
- w poręczeniach bankowych
- w gwarancjach bankowych
- w gwarancjach ubezpieczeniowych
- w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust.5 pkt.9 listopada ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.
- w wekslach z poręczeniem wekslowym banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej
W przypadku należytego wykonania przedmiotu umowy, 70% zabezpieczenia odebranego wykonania zostanie zwrócone lub uwolnione w ciągu 30 dni po odbiorze robót objętych i potwierdzonych protokołem odbioru, a pozostała część, tj. 30%, zostanie zwrócona lub zwolniona nie później niż w 15 dni po upływie okresu rękojmi za wady lub gwarancji jakości.

Ofertę należy złożyć na formularzu ofertowym (załącznik nr 3 do specyfikacji) i stanowić ona będzie pierwszą stronę oferty. Kosztorys ofertowy jest integralną część oferty Wykonawca powinien zamieścić ofertę w wewnętrznej i zewnętrznej kopercie, które :
- koperta zewnętrzna zaadresowana będzie na Zamawiającego , adres Urząd Gminy
Kleszczewo , ul. Poznańska 4 63-005 Kleszczewo z oznaczeniem" Przebudowa odcinka ulicy Trzeckiej w miejscowości Gowarzewo, Gmina Kleszczewo II etap'' - ZNAK SPRAWY BU. 340-05/2007.
- koperta wewnętrzna zawierająca ofertę , zaadresowana będzie na oferenta , aby można było odesłać ofertę w przypadku nie wpłynięcia wadium w terminie i formie
określonej w niniejszej specyfikacji oraz oznaczona dopiskiem ,, Przebudowa odcinka ulicy Trzeckiej w miejscowości Gowarzewo, Gmina Kleszczewo'' - ZNAK SPRAWY BU. 340-05/2007r.
Ofertę należy złożyć w sekretariacie siedziby Zamawiającego.

Ogłoszenie o wszczęciu przetargu zamieszczono na portalu Urzędu Zamówień Publicznych www.portal.uzp.gov.pl pod numerem OWP/2007/06/08- 1421661 w dniu 08 czerwca 2007r. Zostało ono również wywieszone na tablicach informacyjnych UG Kleszczewo i zmieszczone na stronach www.bip.kleszczewo.pl i www.kleszczewo.pl


Firmy uczestniczące
STRADA Sp. z o.o.; ul. Nowa 49, 62-070 Palędzie Oferowana cena netto 103 460,40 PLN   Wygrany