Zamawiający:
30.10.2008Gmina Kleszczewo - Urząd Gminy Kleszczewo

Tytuł przetargu:
Przetarg nieograniczony na roboty budowlane dla zadania pn.; Przebudowa ulic w miejscowości Tulce; Kalinowa, Jałowcowa Mahoniowa Liliowa Jaśminowa i Orzechowa wraz z odwodnieniem.

CPV:
45.23.31.40-2, 45.23.21.30-2.

Tryb zamówienia:
Przetarg nieograniczony poniżej 211.000 euro

Warunki:
# O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się oferenci, którzy spełnią warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, tj.: posiadają odpowiednie zgody na prowadzenie działalności lub czynności, związanych z realizacją przedmiotu zamówienia, posiadają niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1,2 Ustawy Prawo Zamówień. Warunki szczegółowe wymagane od wykonawców; 1) Wykonawca musi posiadać środki finansowe lub możliwości zaciągnięcia kredytu w wysokości umożliwiającej realizację umowy . Udokumentowanie zaświadczeniem z banku o zasobach finansowych lub możliwości zaciągnięcia kredytu . (zał. nr 13 do oferty ). 2) Wykonawca musi posiadać kadrę techniczną w tym osobę wyznaczoną do kierowania robotami i posiadającego uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji w budownictwie w zakresie zleconego zadania, należącą do właściwej izby inżynierów budownictwa, oraz pracowników fizycznych o kwalifikacjach umożliwiających wykonanie przedmiotu zamówienia. Udokumentowanie należy przedstawić w formie list zawierającej : imię nazwisko , wykształcenie , uprawnienia budowlane oraz staż pracy dla kadry oraz ilość pracowników w danym zawodzie robotniczym; (wzór zał. nr 8 do siwz. ) 3) Wykonawca musi dysponować odpowiednimi niezbędnym sprzętem (wraz z obsługą) przeznaczonymi wyłącznie do realizacji niniejszego przedmiotu zamówienia. Udokumentowanie należy przedstawić w formie list zawierającej : rodzaj sprzętu , ilość , rok produkcji .(wzór zał. do siwz. nr 7) 4 ) Wykonawca musi istnieć na rynku minimum 3 lat w branży związanej z przedmiotem zamówienia, okres ten musi wynikać ze złożonych dokumentów wykonawca w trzech ostatnich latach zrealizował lub aktualnie realizuje z należytą starannością zadanie o charakterze i złożoności zbliżonej do przedmiotu zamówienia objętego niniejszym postępowaniem (o wartości min 80 % ceny ofertowej brutto) udokumentuje je odpowiednimi referencjami potwierdzającymi ich realizację.(zał. nr 5) 5) Wykonawca posiada: polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, związanej z przedmiotem zamówienia, ( zał. nr 12 do oferty ) 6) Informacja w zakresie wykonania zamówienia przez podwykonawców - zamawiający nie przewiduje możliwości wykonywania usług przez podwykonawców, z wyjątkiem zdarzeń losowych, wówczas całkowitą odpowiedzialność za realizację zamówienia ponosić będzie Wykonawca. 7) Wykonawca na przedmiot zamówienia udzieli gwarancji na roboty budowlane na okres 36 miesięcy od daty odbioru końcowego a na dostarczane urządzenia zgodnie z gwarancją producenta Wykonawca zobowiązany będzie dostarczyć na materiały wyposażenie użyte do realizacji przedmiotu zamówienia zgodnych z projektem świadectwa i atesty dopuszczające do użytkowania ( oświadczenie ) 8) W przypadku ewentualnych zamówień uzupełniających dokonywanych przez Zamawiającego w ciągu sześciu m-cy. po odbiorze przedmiotu zamówienia, oferent zrealizuje je w cenach jednostkowych zgodnych z przedstawioną ofertą , stanowiących nie więcej niż 50% zamówienia podstawowego ( oświadczenie ) 9) Wykonawca zobowiązany jest do wykonania dokumentacji powykonawczej wraz z inwentaryzacją geodezyjną wykonaną przez uprawnionego geodetę
# Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu spełnienia warunków w art. 22. ust. 1 ustawy z dnia 29.stycznia 2004r. , potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych, wykonawca składa następujące dokumenty: Dokumenty wymagane: W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada niezbędną wiedzę oraz doświadczenie, potencjał techniczny, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, wykonawca składa następujące dokumenty: 1. Wypełniony i podpisany formularz ofertowy (zał. nr 3 do SIWZ). 2. KOSZTORYSY OFERTOWE dla zadań oznaczonych 1 i 2 ( przygotowany w oparciu o przedmiar robót zał. nr 2 do s.i.w.z.). 3. W celu potwierdzenia, że wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia wykonawca załączy informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowokredytowej, w którym wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, złożone jako załącznik do formularza ofertowego zał. nr 13 do oferty) 4.Podpisane ogólne warunki umowy (załącznik nr 6 do niniejszej specyfikacji). jako akceptacja warunków w niej zawartych. 5.Aktualny wypis lub odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, potwierdzające dopuszczenie do obrotu prawnego w zakresie objętym przedmiotem zamówienia oraz zawierającego nazwisko osoby (osób) uprawnionych do reprezentowania firmy (wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert). ( zał. nr 8 do oferty ) 6.Informacje z Krajowego Rejestru Karnego, dotyczące prawomocnego skazania za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego (szczególnie: wyłudzenia zamówienia, utrudnienia lub udaremnienia przetargu, zmowy przetargowej, przekupstwa) lub za jakiekolwiek inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych w zakresie określonym w art. 24 ust. 4-9 ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert. Jeśli oferentem jest spółka prawa handlowego ww. informacje powinny dotyczyć członków zarządu firmy. (Zał. nr 4 do ofert) 7.Aktualne zaświadczenia z właściwego Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub KRUS potwierdzające, że oferent nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie społeczne, lub że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności (zaświadczenia muszą zostać wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed terminem składania ofert. (Załączniki nr 5,6 do oferty) 8.Wypełniony załącznik nr 5 - Doświadczenie Wykonawcy + dołączone listy referencyjne min. 3 szt. wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat zadań (o wartości min. 80 % ceny ofertowej brutto), przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, dat i miejsca wykonania; należy załączyć dokumenty (referencje) potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie (wg wzoru do SIWZ zał. Nr 5), 9. Polisę lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej obejmującej roboty na które Wykonawca deklaruje się wykonać. (zał. do ofert nr 12) 10. Dokumenty potwierdzające uprawnienie osób podpisujących ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa 11. Wykaz zatrudnionych osób + uprawnienia (wg. wzoru nr 8 do SIWZ) 12.Wykaz sprzętu będący w dyspozycji w okresie wykonywania przedmiotowego zadania, (wg. wzoru zał. nr 7 do SIWZ) 13.. Podpisane oświadczenie Wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu udziału w postępowaniu na udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ustawy prawo zamówień publicznych i spełnia warunki określone w art.22 ust.1 ustawy (załącznik nr 4 do specyfikacji). 12. Oświadczenie że, w przypadku ewentualnych zamówień uzupełniających dokonywanych przez Zamawiającego w ciągu sześciu m-cy po odbiorze przedmiotu zamówienia, oferent zrealizuje je w cenach jednostkowych zgodnych z przedstawioną ofertą , stanowiących nie więcej niż 50% zamówienia podstawowego. Wykonawca zamieszkały poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiedni, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.


Termin realizacji:
30.10.2008

Osoba odpowiedzialna:
Ewa Olczak

Miejsce składania ofert:
Sekretariat Urzędu Gminy Kleszczewo, ul Poznańska 4, 63-005 Kleszczewo w godz. urzędowania zamawiającego - tj. pon 8:00 - 16:00 ; wt - pt 07:00 - 15:00
tel. 061 8176 017; 8176 020; 8176 033
fax 061 8176 184
mail to: urzad@kleszczewo.pl


Oferty można składać do:
2008-06-25 godz: 08:00

Otwarcie ofert:
2008-06-25 godz: 08:30

Miejsce otwarcia ofert:
Urząd Gminy Kleszczewo, ul. Poznańska 4, 63-005 Kleszczewo , pokój nr 7 (sala konferencyjna).

Kryteria wyboru:
cena

Wadium:
20 000 PLN /słownie: dwadzieścia tysięcy złotych/

Uwagi:
Termin związania ofertą - 30 dni.

KONIECZNE JEST wniesienie zabezpieczenia należytego wykonania umowy zgodnie z punktem XIII specyfikacji (tj. 2% wartości ofertowej brutto).

Nie dopuszcza się skladania ofert częsciowych ani wariantowych.
Nie dopuszcza się możliwości powierzenia robót podwykonawcom.

Zamawiający przewiduje zamówienie uzupełniające i dodatkowe zgodnie z art. 67
ust.1 pkt. 5,6 ustawy .

Ogłoszenie o wszczęciu przetargu zamieszczono w elektronicznym Biuletynie Zamówień Publicznych pod numerem 111842-2008 w dniu 27 maja 2008r. Zostało ono również wywieszone na tablicach informacyjnych UG Kleszczewo i zmieszczone na stronach www.bip.kleszczewo.pl i www.kleszczewo.pl


Firmy uczestniczące
1. Przedsiębiorstwo Sprzętowo - Transportowe, Andrzej Kasprzak; Jerka, ul. Łowiecka 29, 64-010 Krzywiń OFEROWANA CENA NETTO 1 698 940,16 PLN   Wygrany