Gmina Kleszczewo - Urząd Gminy Kleszczewo
Budowa chodnika w miejscowości Bylin
45.23.31.40-2; 45.23.32.22-1
Przetarg nieograniczony poniżej 211.000 euro
Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunki ogólne udziału w postępowaniu O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się oferenci, którzy spełnią warunki określone wart. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, tj.: posiadają odpowiednie zgody na prowadzenie działalności lub czynności, związanych z realizacją przedmiotu zamówienia, posiadają niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1,2 Ustawy Prawo Zamówień. Warunki szczegółowe wymagane od wykonawców; 1) Wykonawca musi posiadać środki finansowe lub możliwości zaciągnięcia kredytu w wysokości umożliwiającej realizację umowy. Udokumentowanie zaświadczeniem z banku o zasobach finansowych lub możliwości zaciągnięcia kredytu. (zał. nr 12 do oferty). 2) Wykonawca musi posiadać kadrę techniczną w tym osobę wyznaczoną do kierowania robotami i posiadającego uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji w budownictwie w zakresie zleconego zadania, należącą do właściwej izby inżynierów budownictwa, oraz pracowników fizycznych o kwalifikacjach umożliwiających wykonanie przedmiotu zamówienia. Udokumentowanie należy przedstawić w formie list zawierającej: imię nazwisko, wykształcenie, uprawnienia budowlane oraz staż pracy dla kadry oraz ilość pracowników w danym zawodzie robotniczym; (wzór zał. nr 8 do siwz. ) 3) Wykonawca musi dysponować odpowiednimi niezbędnym sprzętem (wraz z obsługą) przeznaczonymi wyłącznie do realizacji niniejszego przedmiotu zamówienia. Udokumentowanie należy przedstawić w formie list zawierającej: rodzaj sprzętu, ilość, rok produkcji .(wzór zał. do siwz. nr 7) 4) Wykonawca musi istnieć na rynku minimum 3 lat w branży związanej z przedmiotem zamówienia, okres ten musi wynikać ze złożonych dokumentów wykonawca w trzech ostatnich latach zrealizował lub aktualnie realizuje z należytą starannością zadanie o charakterze i złożoności zbliżonej do przedmiotu zamówienia objętego niniejszym postępowaniem, o wartości min 80 % ceny ofertowej brutto, udokumentuje je odpowiednimi referencjami potwierdzającymi ich realizację .(wzór zał. do siwz zał. nr 5) Wykonawca posiada: polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, związanej z przedmiotem zamówienia, ( zał. nr 11 do oferty) Informacja w zakresie wykonania zamówienia przez podwykonawców - zamawiający nie przewiduje możliwości wykonywania usług przez podwykonawców, z wyjątkiem zdarzeń losowych, wówczas całkowitą odpowiedzialność za realizację zamówienia ponosić będzie Wykonawca. Wykonawca na przedmiot zamówienia udzieli gwarancji na roboty budowlane na okres 36 miesięcy od daty odbioru końcowego a na dostarczane urządzenia zgodnie z gwarancją producenta Wykonawca zobowiązany będzie dostarczyć na materiały wyposażenie użyte do realizacji przedmiotu zamówienia / zgodnych z projektem / świadectwa i atesty dopuszczające do użytkowania ( oświadczenie) 8) W przypadku ewentualnych zamówień uzupełniających dokonywanych przez Zamawiającego w ciągu sześciu m-cy. po odbiorze przedmiotu zamówienia, oferent zrealizuje je w cenach jednostkowych zgodnych z przedstawioną ofertą, stanowiących nie więcej niż 50% zamówienia podstawowego (oświadczenie -zawarte w ofercie) 9) Wykonawca zobowiązany jest do wykonania dokumentacji powykonawczej wraz z inwentaryzacją geodezyjną wykonaną przez uprawnionego geodetę Ocena spełnienia warunków Z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego wyklucza się: 1) wykonawców, którzy nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne, o których mowa wart. 22 ust 1 oraz wykluczonych na podstawie art. 24 ust. 1,2 Prawa zamówień publicznych, 2) wykonawców, którzy bezpośrednio wykonywali czynności związane z przygotowaniem prowadzonego postępowania, lub posługiwali się w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności, chyba, że udział tych wykonawców w postępowaniu nie utrudni uczciwej konkurencji, 3) wykonawców, którzy złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania, 4) wykonawców, którzy nie złożyli oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnianie tych warunków lub złożone dokumenty zawierają błędy, z zastrzeżeniem art. 92 ust. 1 pkt. 3, 5) wykonawców, którzy nie zgodzili się na przedłużenie okresu związania ofertą. 3.1. Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli: 1) jest niezgodna z ustawą, 2) jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia, 3) jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, 4) zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia, 5) została złożona przez wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia, 6) zawiera omyłki rachunkowe w obliczeniu ceny, których nie można poprawić na podstawie art. 88, lub błędy w obliczeniu ceny, 7) Wykonawca w terminie 7 dni od dnia otrzymania zawiadomienia nie zgodził się na poprawienie omyłki rachunkowej w obliczeniu ceny, 8) jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów .
Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokumenty wymagane: W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada niezbędną wiedzę oraz doświadczenie, potencjał techniczny, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, wykonawca składa następujące dokumenty: 1. Wypełniony i podpisany formularz ofertowy (zał. nr 3 do SIWZ). 2. KOSZTORYSY OFERTOWE ( przygotowany w oparciu o przedmiar robót zał. nr 2 do s.i.w.z.). 3. W celu potwierdzenia, że wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia wykonawca załączy informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, złożone jako załącznik do formularza ofertowego zał. nr 13 do oferty) 4. Podpisane ogólne warunki umowy (załącznik nr 6 do niniejszej specyfikacji). jako akceptacja warunków w niej zawartych. 5.Aktualny wypis/odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, potwierdzające dopuszczenie do obrotu prawnego w zakresie objętym przedmiotem zamówienia oraz zawierającego nazwisko osoby (osób) uprawnionych do reprezentowania firmy (wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert). ( zał. nr 7 do oferty) 6. Informacje z Krajowego Rejestru Karnego, dotyczące prawomocnego skazania za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego (szczególnie: wyłudzenia zamówienia, utrudnienia lub udaremnienia przetargu, zmowy przetargowej, przekupstwa) lub za jakiekolwiek inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych w zakresie określonym wart. 24 ust. 4-9 ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed * terminem składania ofert. Jeśli oferentem jest spółka prawa handlowego ww. informacje powinny dotyczyć członków zarządu firmy. (Zał. nr 4 do ofert) 7.Aktualne zaświadczenia z właściwego Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub KRUS potwierdzające, że oferent nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie społeczne, lub że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności (zaświadczenia muszą zostać wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed terminem składania ofert. (Załączniki nr 5,6 do oferty) 8.Wypełniony załącznik nr 5 - Doświadczenie Wykonawcy + dołączone listy referencyjne min. 3 szt. wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat zadań (o wartości min. 80 % ceny ofertowej brutto), przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, dat i miejsca wykonania; należy załączyć dokumenty (referencje) potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie (wg wzoru do SIWZ-zał. Nr 5), 9. Polisę lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej obejmującej roboty na które Wykonawca deklaruje się wykonać. (zał. do ofert nr 11) 10. Dokumenty potwierdzające uprawnienie osób podpisujących ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa 11. Wykaz zatrudnionych osób + uprawnienia /(wg. wzoru nr 8 do SIWZ) 12.Wykaz sprzętu będący w dyspozycji w okresie wykonywania przedmiotowego zadania, (wg. wzoru zał. nr 7 do SIWZ) 13. Podpisane oświadczenie Wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu udziału w postępowaniu na udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ustawy prawo zamówień publicznych i spełnia warunki określone w art.22 ust.1 ustawy (załącznik nr 4 do specyfikacji). 14. Oświadczenie że, w przypadku ewentualnych zamówień uzupełniających dokonywanych przez Zamawiającego w ciągu sześciu m-cy po odbiorze przedmiotu zamówienia, oferent zrealizuje je w cenach jednostkowych zgodnych z przedstawioną ofertą, stanowiących nie więcej niż 50% zamówienia podstawowego .
do 30.10.2008r.
Ewa Olczak
Sekretariat Urzędu Gminy Kleszczewo,
ul. Poznańska 4,
63-005 Kleszczewo
w godz.urzędowania zamawiającego - tj.
pon. 8:00 - 16:00; wt - pt 07:00 - 15:00
tel. 061 8176 017; 8176 020; 8176 033
fax 061 8176 184
mail to: urzad@kleszczewo.pl
2008-10-08 godz: 09:00
2008-10-08 godz: 09:30
Urząd Gminy Kleszczewo, ul. Poznańska 4, 63-005 Kleszczewo, pokój nr 7 (sala konferencyjna)
cena
2 000,00 PLN (dwa tysiące złotych 00/100)
SPROSTOWANIE DO SPECYFIKACJI ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA W TRYBIE PRZETARGU NIEOGRANICZONEGO W WARTOŚCI SZACUNKOWEJ PONIŻEJ 211 000 EURO
NA ZADANIE O NAZWIE: BUDOWA CHODNIKA W MIEJSCOWOŚCI BYLIN
1.W punkcie XIII Wadium
zmienić sformułowanie
z: wykonawca jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości 2000,00 PLN (słownie dwadzieścia tysięcy złotych)
na: wykonawca jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości 2000,00 PLN (słownie dwa tysiące złotych)
2.W punktach XIII, XIV, XV, XVI, XVII, XVIII, XIX, XX
zmienić numeracje z:
XIII na XIV
XIV na XV,
XV na XVI,
XVI na XVII,
XVII na XVIII,
XVIII na XIX,
XIX na XX,
XX na XXI
3.W punkcie XIV Zabezpieczenie należytego wykonania umowy
zmienić sformułowanie
z: Wykonawca jest zobowiązany wnieść zabezpieczenie należytego wykonania umowy w wysokości 2%.
na: Wykonawca jest zobowiązany wnieść zabezpieczenie należytego wykonania umowy w wysokości 5%.
Termin związania ofertą 30 dni.
KONIECZNE JEST wniesienie zabezpieczenia należytego wykonania umowy zgodnie z punktem XI specyfikacji (5% wartości ofertowej brutto) .
Nie dopuszcza się skladania ofert częsciowych ani wariantowych.
Nie dopuszcza się możliwości powierzenia robót podwykonawcom (z wyjątkiem zdarzeń losowych - wówczas całkowitą odpowiedzialność za realizację zamówienia ponosić będzie Wykonawca)
Zamawiający przewiduje zamówienie uzupełniające i dodatkowe zgodnie z art. 67 pkt. 5,6 ustawy .
Ogłoszenie o wszczęciu przetargu zamieszczono w elektronicznym Biuletynie Zamówień Publicznych pod numerem 223489-2008 w dniu 17 września 2008r. Zostało ono również wywieszone na tablicach informacyjnych UG Kleszczewo i zmieszczone na stronach www.bip.kleszczewo.pl i www.kleszczewo.pl
P.P.H.U WIT-BUD Wiesław Wicijowski; Komorze 2a, 63-040 Nowe Miasto OFEROWANA CENA NETTO 99.885,28 zł Wygrany