Gmina Kleszczewo - Urząd Gminy Kleszczewo
Utwardzenie dróg gruzem betonowym oraz kamieniem naturalnym - gmina Kleszczewo
45.23.31.20-6.
Przetarg nieograniczony poniżej 211.000 euro
O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się oferenci, którzy spełnią następujące warunki: 1) posiadają odpowiednie zgody na prowadzenie działalności lub czynności, związanych z realizacją przedmiotu zamówienia, 2) posiadają niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. Warunki szczegółowe wymagane od wykonawców : 1) Wykonawca musi dysponować pracownikami posiadającymi odpowiednie kwalifikacje zawodowe - osoby wyznaczone przez Wykonawcę do realizacji zamówienia muszą posiadać uprawnienia - prawo jazdy odpowiedniej kategorii, oraz uprawnienia w zależności od obsługiwanego pojazdu lub sprzętu , 2) wykonawca musi dysponować odpowiednimi pojazdami oraz niezbędnym sprzętem (wraz z obsługą) przeznaczonymi wyłącznie do realizacji niniejszego przedmiotu zamówienia. 3) wykonawca w pięciu ostatnich latach zrealizował lub aktualnie realizuje (min. przez co najmniej 8 miesięcy) z należytą starannością usługę o charakterze i złożoności zbliżonej do przedmiotu zamówienia objętego niniejszym postępowaniem (o wartości min 80 % ceny ofertowej brutto) Udokumentuje odpowiednimi referencjami potwierdzającymi ich realizację. 4) wykonawca posiada: polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, związanej z przedmiotem zamówienia, 5) Wykonawca udzieli gwarancji na roboty budowlane na okres 24 miesięcy od daty odbioru końcowego.Od Tego miejsca 6) w przypadku ewentualnych zamówień uzupełniających i dodatkowych, dokonywanych przez Zamawiającego w ciągu pierwszego kwartału po odbiorze przedmiotu zamówienia, oferent zrealizuje je w cenach jednostkowych nie przekraczających wartości wynikających ze złożonej oferty ( oświadczenie do formularza ofert. Załącznik nr 10) . 7) Wykonawca zobowiązany będzie dostarczyć materiał użyty do realizacji przedmiotu zamówienia wolny od zanieczyszczeń, między innymi od azbestu, styropianu, plastiku, tekstyliów, szkła, ( oświadczenie do formularza ofert. Załącznik nr 11), oraz koncesję na przetwarzanie materiałów z rozbiórki (własną lub sprzedawcy gruzu betonowego wbudowanego w dany odcinek drogi - sukcesywnie w chwili wbudowania ) 8) Wykonawca posiada dokumenty zezwalające na prowadzenie działalności w zakresie transportu i obrotu odpadami (załącznik do formularza ofert. Załącznik nr 12). 3. Ocena spełnienia warunków w postępowaniu o zamówienie publiczne 3.1. Z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego wyklucza się: wykonawców, którzy nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne, o których mowa w art. 22. ust. 1 pkt. 1-4, art. 24 ust. 1 Prawa zamówień publicznych, wykonawców, którzy bezpośrednio wykonywali czynności związane z przygotowaniem prowadzonego postępowania, lub posługiwali się w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności, chyba, że udział tych wykonawców w postępowaniu nie utrudni uczciwej konkurencji, wykonawców, którzy złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania, wykonawców, którzy nie złożyli oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnianie tych warunków lub złożone dokumenty zawierają błędy , z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 wykonawców, którzy nie zgodzili się na przedłużenie okresu związania ofertą..
Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: XI. Informacje o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych, wykonawca składa następujące dokumenty: 1. Dokumenty wymagane: 1.aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, potwierdzające dopuszczenia do obrotu prawnego w zakresie objętym przedmiotem zamówienia w tym zezwoleń , koncesji, lub licencji, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem publicznym, zwanym dalej zamówieniem. wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, załącznik nr 4 do formularza ofertowego 2.dokumenty potwierdzające uprawnienie osób podpisujących ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów rejestrowych, 3.oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego zgodnego z art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych z wykorzystaniem wzoru- zawartym w (zał. nr 4 do SIWZ jako załącznik nr 2 do formularza ofertowego), 4. wypełniony i podpisany formularz ofertowy (zał. nr 3 do SIWZ), 5. wypełniony i podpisany KOSZTORYS OFERTOWY- (zał. nr 2 do SIWZ). 6. zaparafowany wzór umowy - każda zapisana strona, (zał. nr 6 SIWZ jako załącznik nr 3 do formularza ofertowego), jako akceptacja warunków w niej zawartych, 2. Inne dokumenty: 1) W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada niezbędną wiedzę oraz doświadczenie, potencjał techniczny a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, wykonawca składa następujące dokumenty, a) wykaz sprzętu (jakim dysponuje wykonawca wraz z odpowiednim opisem) przeznaczonego do realizacji przedmiotu zamówienia, (zał. 7 do SIWZ) b) wykaz osób i podmiotów z imiennym wykazem nadzoru kierownik robót - uprawnienia do kierowania i nadzorowania robót drogowych , przynależność do właściwej izby inżynierów budownictwa, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z danymi na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności (zał. Nr 8 do SIWZ), c) wykaz wykonanych robót wypełniony załącznik nr 5 - Doświadczenie Wykonawcy , a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich pięciu u lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom lub usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i dokumentów potwierdzających, że te dostawy lub usługi zostały wykonane należycie, (o wartości min. 80 % ceny ofertowej brutto), przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, dat i miejsca wykonania, należy załączyć dokumenty (referencje) potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie (wg wzoru - zał. Nr 6), 2) W celu potwierdzenia, że wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, Wykonawcy przedłoży następujące dokumenty złożone jako załącznik nr 3 do SIWZ) do formularza ofertowego. a) Informacje z Krajowego Rejestru Karnego, dotyczące prawomocnego skazania za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego (szczególnie: wyłudzenia zamówienia, utrudnienia lub udaremnienia przetargu, zmowy przetargowej, przekupstwa) lub za jakiekolwiek inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych w zakresie określonym w art. 24 ust. 4-9 ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert. Jeśli oferentem jest spółka prawa handlowego ww. informacje powinny dotyczyć członków zarządu firmy,( zał. nr 5 do formularza ofertowego ) b)Aktualne zaświadczenia z właściwego Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń społecznych lub KRUS potwierdzające, że oferent nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie społeczne, lub że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, zaświadczenia muszą zostać wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed terminem składania ofert, ( zał. nr 6,7 do formularza ofertowego ) 3) Kserokopia polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, ( zał. do formularza ofertowego, załącznik nr 13). 4) Wykonawca załączy aktualne dokumenty zezwalające na prowadzenie działalności w zakresie transportu i zbierania odpadów (załącznik do formularza ofert. Załącznik nr 12). 5) Wymagane oświadczenia a) (oświadczenie do formularza ofert. Załącznik nr 10), że w przypadku ewentualnych zamówień uzupełniających , dokonywanych przez Zamawiającego w ciągu pierwszego półrocza po odbiorze przedmiotu zamówienia, oferent zrealizuje je w cenach jednostkowych nie przekraczających wartości wynikających ze złożonej oferty, i dodatkowych po cenach jednostkowych obowiązujących w dniu złożenia oferty obliczonych na podstawie obowiązujących katalogów KRN. b) ( oświadczenie do formularza ofert. Załącznik nr 11), że materiał użyty do realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązuje się je dostarczyć wolne od zanieczyszczeń, między innymi od azbestu, styropianu, plastiku, tekstyliów, szkła, oraz koncesję na przetwarzanie materiałów z rozbiórki (własną lub sprzedawcy gruzu betonowego wbudowanego w dany odcinek drogi ) 3. Wykonawca zamieszkały poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiedni, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Dodatkowe dokumenty wymagane w przypadku składania oferty wspólnej 1) Umowa regulująca współpracę podmiotów występujących wspólnie lub zobowiązanie do jej zawarcia w przypadku wyboru ich oferty. 2) Oferta winna zawierać wymienione wcześniej wymagane dokumenty dla każdego partnera z osobna, pozostałe dokumenty składane są wspólnie .
31.08.2009.
Ewa Olczak
Urząd Gminy w Kleszczewie ul. Poznańska 4, 63-005 Kleszczewo sekretariat pok. Nr 16. w godz. urzędowania zamawiającego - tj. pon 8:00 - 16:00 ; wt - pt 07:00 - 15:00
tel. 061 8176 017;
2009-05-26 godz: 09:00
2009-05-26 godz: 09:15
Urzędzie Gminy w Kleszczewie
ul. Poznańska 4
63-005 Kleszczewo
w salce konferencyjnej . Nr 7
najniższa cena.
Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
SPROSTOWANIE DO SPECYFIKACJI ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA znak sprawy BU.340-02/2009W TRYBIE PRZETARGU NIEOGRANICZONEGO poniżej progów unijnych dl zadania pn. " Utwardzenie dróg gruzem betonowym oraz kamieniem naturalnym - gmina Kleszczewo ".
1.Na stronie 2 w tabeli zadań pozycji 10 należy zmienić nazwę ulicy z:
z Jerzynowej na Jeżynową.
2.W punkcie IV / Opis przedmiotu zamówienia /w pierwszym zdani należy zmienić zapis z : W miejscowości Gowarzewo, na zapis: w miejscowościach Gowarzewo, Tulce, Śródka, Komorniki, Kleszczewo, Zimin.
Termin związania ofertą 30 dni.
Nie dopuszcza się skladania ofert częsciowych ani wariantowych.
Nie dopuszcza się możliwości powierzenia robót podwykonawcom
Zamawiający przewiduje zamówienie uzupełniające i dodatkowe zgodnie z art. 67 pkt. 5,6 ustawy .
Ogłoszenie o wszczęciu przetargu zamieszczono w elektronicznym Biuletynie Zamówień Publicznych pod numerem 133402-2009 w dniu 05 maja 2009r. Zostało ono również wywieszone na tablicach informacyjnych UG Kleszczewo i zmieszczone na stronach www.bip.kleszczewo.pl i www.kleszczewo.pl
Transport Ciężarowy Czesław Kaczmarek ul. Malwowa 46, 60-175 Poznań oferowana cena brutto 872.312,41
FERD Firma Robót Inżynieryjnych i Drogowych Ryszard Bianek ul. Szarych Szeregów 25 Oferowana cena brutto 759.267,00
Bud Hanex Zakład Usługowo - Handlowy, ul. Wojska Polskiego 18, 62-035 Kórnik oferowana cena brutto 674.904,00 - oferta ODRZUCONA
Przedsiębiorstwo Produkcyjno Handlowo Usługowe SPEC Remigiusz Nowacki, Błażejewo ul. St.Mikołajczaka 65/1, 62-035 Kórnik Oferowana cenna brutto 562.420,00 Wygrany
Firma Robót Drogowych Krzysztof Kukulski Kijewo 36B, 63-000 Środa Wlkp. Oferowana cena brutto 660.843,00