Zamawiający:
Gmina Kleszczewo

Tytuł przetargu:
Budowa płyty boiska piłkarskiego Stadionu Gminnego w Kleszczewie

CPV:
45.21.22.21-1

Tryb zamówienia:
przetarg nieograniczony poniżej progów unijnych

Warunki:
1. Warunki uczestnictwa w przetargu:
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:

1) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania;

2) posiadania wiedzy i doświadczenia

Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca udokumentuje należyte wykonanie, w ciągu ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - to w okresie prowadzenia działalności, co najmniej trzech robót budowlanych (polegających na budowie boisk piłkarskich) odpowiadających swoim rodzajem robotom stanowiącym przedmiot zamówienia (w tym min. jedna o wartości, co najmniej 80 % ceny ofertowej brutto przedmiotowego zamówienia) wg CPV:

45.21.22.21-1 - Roboty budowlane związane z obiektami na terenach sportowych

z podaniem ich wartości, dat wykonania oraz miejsc wykonania.

Do wykazu Wykonawca zobowiązany jest dołączyć dokumenty potwierdzające, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. Wykaz należy sporządzić zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik Nr 3 do SIWZ.

3) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia;

4) znajdowania się w sytuacji ekonomicznej i finansowej pozwalającej na wykonanie zamówienia.

Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie (w formie oryginału lub potwierdzonej notarialnie kopii) tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia.
Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla Wykonawcy w rozdziale 11 pkt. 2 SIWZ.



2. Z udziału w procedurze udzielenia zamówienia publicznego wyklucza się:

Wykonawców, którzy nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne, o których mowa w art. 22. ust. 1 ( rozdział VIII pkt. 1 SIWZ) oraz którzy nie wykazują braku podstaw do wykluczenia, o których mowa w art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy.

3. Oferta zostaje odrzucona w przypadku:

- niezgodności z ustawą,
- jeżeli jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji,
- jeżeli jej treść nie odpowiada treści SIWZ, z zastrzeżeniem art. 87 ust. 2 pkt. 3 ustawy,
- jeżeli zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia,
- zawiera błędy w obliczeniu ceny,
- została złożona przez wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia (…),
- wykonawca w terminie 3 dni od dnia doręczenia zawiadomienia nie zgodził się na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt. 3,
- jest nieważna na podstawie przepisów odrębnych.
Rozdział 11. Wykaz oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnianie warunków w niniejszym postępowaniu.

1. W celu wykazania spełniania przez Wykonawcę warunków, opisanych w rozdziale 10 pkt. 1 SIWZ (art. 22 ust. 1 ustawy) należy przedłożyć następujące dokumenty
i oświadczenia:
a) oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, stanowiące załącznik nr 4 do SIWZ,
b) wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełnienia warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone (załącznik nr 3 do SIWZ).

2. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia (art. 24 ust. 1 ustawy) należy przedłożyć następujące dokumenty
i oświadczenia:
a) oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia - załącznik nr 5 do SIWZ;
b) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego, potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert,
c) aktualne zaświadczenie oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.

3. Dodatkowo Wykonawca składa:
- formularz ofertowy ( wg wzoru stanowiącego załącznik nr 6 do SIWZ),
- pełnomocnictwo - jeżeli zasady reprezentacji nie wynikają jednoznacznie z przedłożonych wypisów (odpisów), wymaga się złożenia dokumentu (w formie oryginału lub potwierdzonej notarialnie kopii-dotyczy wyłącznie pełnomocnictwa) wskazującego osobę uprawnioną do reprezentowania składającego ofertę,
- kosztorys ofertowy

4. Forma składanych dokumentów:
- dokumenty należy składać wyłącznie w języku polskim (dokumenty obcojęzyczne z tłumaczeniem na język polski),
- dokumenty należy składać w oryginale lub kopii poświadczonej "za zgodność z oryginałem" przez Wykonawcę. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oraz w przypadku Podmiotów, na których wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych polega Wykonawca zgodnie z art. 26 ust. 2b ustawy, kopie dokumentów dotyczących odpowiednio Wykonawcy lub tych podmiotów są poświadczane za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub te Podmioty,
- w przypadku, kiedy kopia dokumentu budzi podejrzenia Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub kopii dokumentu poświadczonej notarialnie.


Termin realizacji:
13 lipca 2012 r.

Osoba odpowiedzialna:
Leszek Bezler - zakres merytoryczny, Anna Jaszczyńska - zakres formalno-prawny

Miejsce składania ofert:
Urząd Gminy w Kleszczewie,
ul. Poznańska 4, sekretariat pok. nr 16 - na I piętrze


Oferty można składać do:
2012-05-22 godz: 09:00

Otwarcie ofert:
2012-05-22 godz: 09:15

Miejsce otwarcia ofert:
Urząd Gminy w Kleszczewie,
ul. Poznańska 4, pok. nr 7 - na parterze


Kryteria wyboru:
najniższa cena

Wadium:
5.000,00

Uwagi:
Zamawiający nie wyklucza możliwości udzielania zamówień uzupełniających o łącznej wartości do 50 % wartości zamówienia podstawowego. Zamówienia uzupełniające to zamówienia polegające wyłącznie na powtórzeniu tego samego rodzaju robót, które objęte były zamówieniem podstawowym.
Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej, ustanowienia dynamicznego systemu zakupów, przeprowadzenia aukcji elektronicznej oraz udzielenia zaliczki na poczet wykonania zamówienia. Zamawiający nie przewiduje również zwołania zebrania z Wykonawcami. Zamawiający nie ogranicza możliwości ubiegania się o zamówienie tylko dla Wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne.
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.

1. Wykonawca składając ofertę pozostaje nią związany przez okres 30 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna swój bieg wraz z dniem wskazanym, jako termin składania ofert.
Ogłoszenie o zamówieniu umieszczono w Biuletynie Zamówień Publicznych pod numerem 143786 - 2012 w dniu 07 maja 2012r.
Zostało ono również wywieszone na tablicy informacyjnej UG Kleszczewo i zamieszczone na stronie www.bip.kleszczewo.pl

Finansowane ze środków Unii Europejskiej w ramach PROW 2007-2013. Działanie 413 Wdrażanie lokalnych strategii rozwoju dla operacji, które odpowiadają warunkom przyznania pomocy w ramach działania "Odnowa i rozwój wsi".


Firmy uczestniczące
1. "G&SYN" IMPORT-EXPORT Jerzy Gawlik ul. Mała 10 87-100 Toruń cena oferty brutto: 232.953,25 zł  
2. SPRING Andrzej Łataś ul. Zagańska 71 25-558 Kielce cena oferty brutto: 295.512,27 zł  
3. OGRÓD Usługi Ogrodnicze Leszek Kułak ul. Lawendowa 1 66-440 Skwierzyna cena oferty brutto: 185.789,66 zł. Cena po poprawieniu oczywistej omyłki rachunkowej : 223.196,02 zł brutto.   Wygrany