ZARZĄDZENIE Nr 29/2012
Wójta Gminy Kleszczewo z dnia 20 lipca 2012 r. w sprawie: powołania komisji przetargowej w celu przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na „Dowóz uczniów niepełnosprawnych z Gminy Kleszczewo do szkół specjalnych w roku szkolnym 2012/2013 wraz z opieką. Na podstawie art. 30 ust. 2 pkt 3 ustawy z dnia 08 marca 1990r. o samorządzie gminnym (tekst jednolity z 2001 r. Dz.U. Nr 142 poz. 1591 ze zmianami), art. 19 i art. 21 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych ( tekst jednolity z 2007r. Dz.U. Nr 223 poz. 1655 ze zmianami) zarządzam co następuje: § 1 Powołuję komisję przetargową do przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na „Dowóz uczniów niepełnosprawnych z Gminy Kleszczewo do szkół specjalnych w roku szkolnym 2012/2013 wraz z opieką, w następującym składzie: Przewodnicząca: Barbara Błoch Członkowie: Tomasz Stawiński Agata Kaczmarek § 2 1. Do obowiązków osób wchodzących w skład komisji należy w szczególności: 1) ocena spełnienia przez wykonawców warunków udziału w postępowaniu, 2) badanie i ocena ofert złożonych przez wykonawców, 3) wnioskowanie o odrzucenie oferty lub wykluczenie wykonawców, w przypadkach określonych w ustawie 4) wybór najkorzystniejszej oferty. 2. Za przeprowadzenie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego pod względem formalno-prawnym oraz prowadzenie dokumentacji i protokółów postępowania, odpowiada Tomasz Stawiński. § 3 Pracami komisji kieruje przewodniczący, do którego zadań należy w szczególności: 1) wyznaczenie terminów posiedzeń komisji oraz ich prowadzenie, 2) odebranie oświadczeń od członków komisji, o których mowa w art. 17 ust. 2 ustawy, 3) informowanie kierownika zamawiającego o problemach związanych z pracą komisji oraz istnieniu okoliczności wyłączających poszczególne osoby z udziału w postępowaniu. § 4 Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.