Zarządzenie Nr 53/2015
Wójta Gminy Kleszczewo z dnia 14 sierpnia 2015 r. w sprawie : przeprowadzenia naboru na stanowisko urzędnicze w Urzędzie Gminy w Kleszczewie. Na podstawie art. 11 ust. 1 i art. 13 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (tekst jednolity z 2014r. poz. 1202 ze zmianami) oraz art. 30 ust. 2 pkt 5 ustawy z dnia 8 marca 1990r. o samorządzie gminnym ( tekst jednolity Dz.U. z 2013r. poz. 594 ze zmianami) zarządzam co następuje: § 1 Ogłaszam nabór na wolne stanowisko urzędnicze – stanowisko ds. inwestycji w Referacie Infrastruktury Komunalnej i Inwestycji w Urzędzie Gminy w Kleszczewie. § 2 1. Postępowanie w sprawie naboru na wyżej wymienione stanowisko urzędnicze przeprowadzi Komisja Rekrutacyjna w składzie: 1) Bogdan Kemnitz – Wójt Gminy jako przewodniczący Komisji 2) Genowefa Przepióra – jako Sekretarz Komisji 3) Mirosława Nowak – jako członek komisji 2. Postępowanie w sprawie naboru na stanowisko urzędnicze zostanie przeprowadzone zgodnie z Regulaminem przeprowadzenia naboru stanowiącym załącznik nr 1 do niniejszego zarządzenia. § 3 Ogłoszenie o naborze na stanowisko ds. inwestycji w Referacie Infrastruktury Komunalnej i Inwestycji tanowi załącznik nr 2 do niniejszego zarządzenia. § 4 Wykonanie zarządzenia powierza się Sekretarzowi Gminy § 5 Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania. Załącznik nr 1 do Zarządzenia Nr 53/2015 z dnia 14 sierpnia 2015 r. REGULAMIN PRZEPROWADZENIA NABORU na stanowisko urzędnicze stanowisko ds. inwestycji w Referacie Infrastruktury Komunalnej i Inwestycji w Urzędzie Gminy w Kleszczewie 1. Postępowanie w sprawie naboru na stanowisko urzędnicze - stanowisko ds. inwestycji w Referacie Infrastruktury Komunalnej i Inwestycji w Urzędzie Gminy w Kleszczewie, przeprowadza Komisja w składzie określonym w niniejszym zarządzeniu. 2. Warunkiem prawomocności obrad Komisji jest udział co najmniej 2 członków. 3. Posiedzeniem Komisji kieruje Przewodniczący posiadający prawo interpretacji postanowień niniejszego regulaminu 4. Nabór przeprowadzony zostanie w trzech (III) etapach. 5. W etapie I naboru : 1) komisja na posiedzeniu otwiera koperty z dokumentami złożonymi przez kandydatów, zapoznaje się z dokumentami złożonymi przez kandydatów i stwierdza ich kompletność. Oferty nie spełniające warunków określonych w załączniku Nr 2 do niniejszego zarządzenia Komisja odrzuca. 2) Sekretarz komisji informuje kandydatów telefonicznie lub e-mailem o: a) niedopuszczeniu do dalszego etapu naboru, b) dopuszczeniu do II etapu naboru i terminie przeprowadzenia testu kwalifikacyjnego. 6. W etapie II naboru przeprowadzany jest pisemny test znajomości zagadnień, w celu sprawdzenia wiedzy i umiejętności niezbędnych do wykonywania pracy na stanowisku, na które ogłoszono nabór. Każde pytanie w teście kwalifikacyjnym jest punktowane w skali 0-5 pkt. 7. W etapie III naboru – rozmowy kwalifikacyjnej bierze udział nie więcej niż 5 kandydatów, który otrzymali kolejno największą liczbę punktów podczas etapu II. Rozmowa kwalifikacyjna służy do nawiązania bezpośredniego kontaktu z kandydatem, sprawdzenia jego wiedzy oraz jego predyspozycji i umiejętności niezbędnych do wykonywania przyszłych obowiązków. Komisja przydziela kandydatowi punkty w skali od 0 do 100. 8. Nie stawienie się kandydata na II lub III etap naboru traktowane jest jako rezygnacja z ubiegania się o stanowisko. 9. Po zakończeniu wszystkich etapów postępowania kwalifikacyjnego Komisja wybiera kandydata, który w selekcji końcowej uzyskał największą ilość punktów. 10. Po zakończeniu procedury naboru sekretarz komisji sporządza protokół , który zawiera: 1) stanowiska, na które był prowadzony nabór, 2) liczbę kandydatów oraz imiona, nazwiska i miejsca zamieszkania w rozumieniu przepisów Kodeksu cywilnego nie więcej niż 5 najlepszych kandydatów uszeregowanych według poziomu spełniania przez nich wymagań określonych w ogłoszeniu o naborze; 3) liczbę nadesłanych ofert na stanowisko, w tym liczbę ofert spełniających wymagania formalne; 4) informację o zastosowanych metodach i technikach naboru; 5) dokonanego wyboru; 6) skład komisji przeprowadzającej nabór. 11. Niezwłocznie po przeprowadzonym naborze informacja o wyniku naboru jest upowszechniana przez umieszczenie na tablicy informacyjnej Urzędu Gminy w Kleszczewie oraz opublikowanie w Biuletynie Informacji Publicznej przez okres 3 miesięcy. 12. Informacja, o której mowa w pkt.11, zawiera: 1) nazwę i adres jednostki; 2) określenie stanowiska; 3) imię i nazwisko wybranego kandydata oraz jego miejsce zamieszkania w rozumieniu przepisów Kodeksu cywilnego; 4) uzasadnienie dokonanego wyboru albo uzasadnienie nierozstrzygnięcia naboru na stanowisko. 13. W przypadku stwierdzenia przez Komisję niedostatecznego spełniania przez wszystkich kandydatów zakwalifikowanych do III etapu naboru poziomu wymagań określonych w ogłoszeniu o naborze, Komisja uznaje, że nabór nie doprowadził do wybrania kandydata. 14. Dokumenty kandydata, który zostanie zatrudniony są dołączone do jego akt osobowych. 15. Dokumenty aplikacyjne pozostałych osób, które zakwalifikowały się do dalszego etapu i zostały umieszczone w protokole są przechowywane przez okres 2 lat, a następnie przekazane do archiwum. Załącznik nr 2 do Zarządzenia Nr 53/2015 Wójta Gminy Kleszczewo z dnia 14 sierpnia 2015 r. OGŁOSZENIE WÓJTA GMINY KLESZCZEWO o naborze na stanowisko urzędnicze stanowisko ds. inwestycji w Referacie Infrastruktury Komunalnej i Inwestycji I. Nazwa i adres jednostki: Urząd Gminy w Kleszczewie, ul. Poznańska 4, 63-005 Kleszczewo II.Stanowisko : Stanowisko ds. inwestycji w Referacie Infrastruktury Komunalnej i Inwestycji III. Wymagania niezbędne : 1. obywatelstwo polskie, 2. pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych , 3. wykształcenie co najmniej średnie, 4. posiadanie przygotowania do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie ( uprawnienia budowlane), 5. brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, 6. stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na stanowisku kierowniczym, 7. nieposzlakowana opinia. IV. Wymagania dodatkowe : 1. znajomość przepisów prawnych z zakresu : ustawy z dnia 8 marca 1990r. o samorządzie gminnym ( tekst jednolity Dz.U. z 2013r. poz. 594 ze zmianami), ustawy z dnia 7 lipca 1994r. – Prawo budowlane ( tekst jednolity Dz.U. z 2013r. poz. 1409 ze zmianami) oraz ustawy z dnia 27 marca 2003r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (tekst jednolity Dz.U. z 2015r. poz. 199), 2. doświadczenie zawodowe związane z budownictwem, zagospodarowaniem przestrzennym, inwestycjami, remontami i procedurą zamówień publicznych, umiejętności związane z kosztorysowaniem, 3. dobra znajomość obsługi komputera, 4. zaangażowanie, odpowiedzialność, komunikatywność, dyspozycyjność, umiejętność pracy w zespole, 5. prawo jazdy kat. B, dysponowanie samochodem. V. Zakres zadań wykonywanych na stanowisku: 1. przygotowywanie i przeprowadzenie postępowania o udzielenie zamówień publicznych dotyczących inwestycji i remontów na stanowisku ds. inwestycji, a w szczególności :przygotowywanie danych do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia oraz przygotowywanie umów. 2. prowadzenie spraw związanych z aktywizacją gospodarczą gminy, 3. prowadzenie spraw związanych z pozyskiwaniem przez Gminę środków finansowych na inwestycje, 4. współdziałanie w zakresie programowania i realizacji infrastruktury technicznej zapewniającej przygotowanie terenów dla budownictwa, 5. przygotowanie i koordynowanie wykonawstwa inwestycji i remontów kapitalnych oraz zapewnienie prawidłowego przebiegu prac w tym zakresie, 6. bieżący nadzór techniczny oraz kontrola kosztów realizacji inwestycji do momentu przekazania ich do eksploatacji wraz z uzyskaniem wszystkich niezbędnych dokumentów, 7. prowadzenie spraw związanych z inwestycjami i remontami, 8. prowadzenie spraw dotyczących rozliczania inwestycji i remontów, 9. przygotowanie materiałów do dokumentacji planistycznej gminy, 10. koordynacja i obsługa działań związanych z opiniowaniem i uzgadnianiem dokumentów planistycznych, 11. prowadzenie rejestru wniosków w sprawach sporządzenia lub zmiany planu zagospodarowania przestrzennego, 12. przygotowywanie materiałów dotyczących oceny zmian w zagospodarowaniu przestrzennym gminy i przygotowywanie wyników tej oceny, 13. przechowywanie planów zagospodarowania przestrzennego oraz wydawanie wypisów i wyrysów, 14. wydawanie informacji i zaświadczeń o przeznaczeniu terenu w planie zagospodarowania przestrzennego, 15. sporządzanie opinii dotyczących zgodności podziału gruntu z ustaleniami planów miejscowych, 16. prowadzenie i aktualizacja studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy, 17. prowadzenie i aktualizacja rejestru miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego, 18. prowadzenie spraw związanych z ustaleniem warunków zabudowy i zagospodarowania terenu, 19. prowadzenie spraw związanych z ustalaniem opłat lub odszkodowań wynikających z planów zagospodarowania przestrzennego. VI. Informacja o warunkach pracy na stanowisku: 1. Miejsce wykonywania pracy: Urząd Gminy w Kleszczewie, ul. Poznańska 4, 63-005 Kleszczewo, praca w budynku, jak również wyjazdy w teren. 2. Wymiar czasu pracy : cały etat 3. Pierwsza umowa zostanie zawarta na czas określony. VII. Wskaźnik niepełnosprawności : Wójt Gminy Kleszczewo informuje, że w miesiącu lipcu 2015r. wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Gminy w Kleszczewie w rozumieniu ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych nie przekraczał 6%. VIII. Wymagane dokumenty : 1. życiorys (CV ze zdjęciem) uwzględniający przebieg dotychczasowego wykształcenia i pracy zawodowej, 2. list motywacyjny, 3. kwestionariusz osobowy według załączonego wzoru, 4. kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie, 5. kserokopie dokumentu potwierdzającego uprawnienia budowlane, 6. kserokopie dokumentów potwierdzających posiadanie dodatkowych kwalifikacji, 7. kserokopie dokumentów potwierdzających staż pracy (świadectwa pracy) 8. kserokopia dowodu osobistego lub innego dokumentu potwierdzającego tożsamość kandydata oraz poświadczającego obywatelstwo kandydata, 9. oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych, o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych, o niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, 10. oświadczenie kandydata o braku przeciwwskazań zdrowotnych do zatrudnienia na stanowisku, Kserokopie składanych dokumentów winny być poświadczone za zgodność z oryginałem przez kandydata. Kandydaci proszeni są o podanie numeru telefonu kontaktowego. IX. Miejsce i termin złożenia dokumentów. X. Uwagi końcowe: 1. Nabór przeprowadzony zostanie zgodnie z Zarządzeniem Nr 53/2015 Wójta Gminy Kleszczewo z dnia 14 sierpnia 2015 r. w sprawie przeprowadzenia naboru na stanowisko urzędnicze w Urzędzie Gminy w Kleszczewie. 2. Nabór zostanie przeprowadzony w trzech (III) etapach : 1) I etap - weryfikacja dokumentów, 2) II etap - test znajomości zagadnień na stanowisku, którego dotyczy nabór, 3) III etap - rozmowa kwalifikacyjna dla nie więcej niż kandydatów wyłonionych w etapie II. 3. Kandydaci zakwalifikowani do II i III etapu naboru zostaną powiadomieni telefonicznie lub e-mailem o terminie i miejscu przeprowadzenia testu oraz rozmowy kwalifikacyjnej 4. Informacja o wynikach naboru zostanie zamieszczona w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Gminy Kleszczewo ( www.bip.kleszczewo.pl) oraz na tablicy ogłoszeń w Urzędzie Gminy Kleszczewo.
Wójta Gminy Kleszczewo