Zamawiający:
Przebudowa ulic Świerkowej, Bukowej i Tulipanowej w Tulcach CPV: 45-200-000-9 Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej 45-233-120-6 Roboty w zakresie budowy dróg 45-233-200-1 Roboty w zakresie różnych nawierzchni 45-233-252-0 Podbudowy, nawierzchnie, roboty wykończeniowe, urządzenia bezpieczeństwa ruchu, elementy ulic. 45100000-8 Przygotowanie terenu pod budowę 45231100-6 Ogólne roboty budowlane związane z budową rurociągów Tryb zamówienia: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu oraz spełniają warunki udziału w postępowaniu określone przez zamawiającego w ogłoszeniu o zamówieniu. Do oferty Wykonawca dołącza aktualne na dzień składania ofert oświadczenie w zakresie wskazanym przez zamawiającego w SIWZ. Informacje zawarte w oświadczeniu stanowią wstępne potwierdzenie: a) spełniania warunków udziału w postępowaniu, określonych przez Zamawiającego w ogłoszeniu o zamówieniu oraz SIWZ. b) braku podstaw wykluczenia. 2. Oświadczenia o których mowa powyżej w pkt. 1 należy złożyć na wzorach załączonych do SIWZ. Załącznik Nr 1 stanowi oświadczenie dotyczące spełniania warunków udziału w postępowaniu. Załącznik Nr 2 stanowi oświadczenie dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania. 3. Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w rozdz. V pkt. 1 SIWZ. 4. Warunki udziału w postępowaniu. 1) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu, dotyczące: a) Kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów. b) Sytuacji ekonomicznej lub finansowej. c) Zdolności technicznej lub zawodowej. 2) Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. 3) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 4) Przepisy dotyczące wykonawcy stosuje się odpowiednio do wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. 5) Jeżeli oferta wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zostanie wybrana, zamawiający będzie żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, umowy regulującej współpracę tych wykonawców. 5. Określenie warunków udziału w postępowaniu. 1) Zamawiający nie określa warunku udziału w postępowaniu odnośnie kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej. 2) Wykonawca spełni warunek udziału w postępowaniu dotyczący sytuacji ekonomicznej lub finansowej, jeżeli wykaże, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną: - min. 200.000PLN. dla I części zamówienia - min. 1.000.000PLN. dla II części zamówienia W przypadku składania oferty na obie części zamówienia, Wykonawca zobowiązany jest wykazać ubezpieczenie na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż 1. 200.000 PLN. 3) Wykonawca spełni warunek dotyczący zdolności technicznej lub zawodowej, jeżeli wykaże, że: a) wykonał nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jedną robotę budowlaną polegającą na budowie lub przebudowie drogi w zakresie konstrukcji drogi łącznie z nawierzchnią z kostki brukowej o wartości brutto nie mniejszej niż: - 250.000zł. brutto dla I części zamówienia -800.000zł. brutto dla II części zamówienia Wykaz należy sporządzić wg Załącznika Nr 4 do SIWZ wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty zostały wykonane i ukończone prawidłowo. b) dysponuje następującym osobami skierowanymi przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, min. odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi posiadających uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji w budownictwie bez ograniczeńw specjalności drogowej i branży instalacji sanitarnych. Wykaz należy sporządzić wg Załącznika nr 5. Termin realizacji: Osoba odpowiedzialna: - 45.000zł - w przypadku składania oferty na część II przedmiotu zamówienia W przypadku składania oferty na wszystkie części przedmiotu zamówienia wadium należy wnieść na każdą z części oddzielnie. Uwagi: Termin związania ofertą wynosi 30 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert. 2. Wykonawca samodzielnie lub na wniosek zamawiającego może przedłużyć termin związania ofertą, z tym że zamawiający może tylko raz, co najmniej na 3 dni przed upływem terminu związania ofertą, zwrócić się do wykonawców o wyrażenie zgody na przedłużenie tego terminu o oznaczony okres, nie dłuższy jednak niż 60 dni. 3. Przedłużenie terminu związania ofertą jest dopuszczalne tylko z jednoczesnym przedłużeniem okresu ważności wadium albo, jeżeli nie jest to możliwe, z wniesieniem nowego wadium na przedłużony okres związania ofertą. Jeżeli przedłużenie terminu związania ofertą dokonywane jest po wyborze oferty najkorzystniejszej, obowiązek wniesienia nowego wadium lub jego przedłużenia dotyczy jedynie wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. 4. Odmowa wyrażenia zgody, o której mowa powyżej w pkt 2., nie powoduje utraty wadium. 5. Na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 7a ustawy Pzp zamawiający odrzuci ofertę, jeżeli wykonawca nie wyrazi zgody, o której mowa w art. 85 ust. 2 ustawy Pzp, na przedłużenie terminu związania ofertą. 6. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych: 1) Część I 2) Część II Zamawiający dopuszcza złożenie ofert na wszystkie części przez jednego Wykonawcę, z zastrzeżeniem, że wybór oferty najkorzystniejszej na poszczególne części będzie dokonywany oddzielnie. Zamawiający dopuszcza udzielenie dwóch części jednemu Wykonawcy. Zamawiający zastrzega, że wszystkie warunki realizacji przedmiotu zadania opisane w niniejszej SIWZ dotyczą każdej części osobno. - Zawarcia umowy ramowej. - Możliwości składania ofert wariantowych. - Rozliczeń w walutach obcych. - Aukcji elektronicznej. - Zwrotu kosztów udziału w postępowaniu. 8.Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień polegających na powtórzeniu podobnych robót budowlanych w oparciu o art. 67 ust. 1 pkt. 6 ustawy PZP, do wysokości 30 % wartości zamówienia podstawowego (dla części I i II) i zgodnych z przedmiotem tego zamówienia. Zamówienie będzie mogło być udzielone w przypadku, gdy Zamawiający będzie dysponował środkami na jego realizację i na warunkach zgodnych z zamówieniem podstawowym. Ceny za poszczególne pozycje kosztorysowe nie będą mogły być wyższe niż ceny zaproponowane w zamówieniu podstawowym, a w przypadku ich braku umowa zostanie zawarta po przeprowadzeniu negocjacji z Wykonawcą. Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę w trakcie realizacji zamówienia osób wykonujących czynności w zakresie: a) obsługi walców, b) obsługi koparek, c) wykonywania warstw konstrukcyjnych drogi, oraz prac związanych z oznakowaniem; d) układania kanałów kanalizacji deszczowej; z wyjątkiem osób odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi Zamawiajacy dopuszcza możliwość powierzenia realizacji przedmiotu zmaówienia podwykonawcom. W takim przypadku Wykonawca odpowiada za ich działania lub znaiechania jak za swoje własne. UWAGA!!! 04.01.2017 ZMIANA TREŚCI SIWZ!
Gmina Kleszczewo ul. Poznańska 4 63-005 Kleszczewo
Tytuł przetargu:
przetarg nieograniczony poniżej kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy PZP
Warunki:
31 lipca 2018r.
Ewa Olczak w kwestiach technicznych, Magdalena Trubłajewicz- w kwestiach formalnych
Miejsce składania ofert:
Urząd Gminy w Kleszczewie, ul. Poznańska 4, 63-005 Kleszczewo, pok. 16 - Sekretariat - I p.
Oferty można składać do:
2017-01-15 godz: 09:00
Otwarcie ofert:
2017-01-15 godz: 10:00
Miejsce otwarcia ofert:
Urząd Gminy w Kleszczewie, ul. Poznańska 4 pok. 7 sala konferencyjna - parter.
Kryteria wyboru:
cena oferty brutto - waga 60%
okres gwarancji na wykonane roboty w miesiącach - waga 40%
Wadium:
- 9.000zł -w przypadku składania oferty na część I przedmiotu zamówienia7.Zamawiający nie przewiduje: