ZARZĄDZENIE Nr 35/2018
Wójta Gminy Kleszczewo z dnia 06 lipca 2018r. w sprawie: powołania komisji przetargowej w celu przeprowadzenia postępowania Na podstawie art. 30 ust. 2 pkt 4 ustawy z dnia 08 marca 1990r. o samorządzie gminnym (tekst jednolity Dz. U. z 2018r. poz. 994), art. 19 i art. 21 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2017 r. poz.1579), zarządzam co następuje: § 1 1. Powołuję komisję przetargową do przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na dowóz uczniów niepełnosprawnych z Gminy Kleszczewo do szkół specjalnych w roku szkolnym 2018/2019 wraz z opieką w następującym składzie: Przewodniczący: Magdalena Sołtysiak Sekretarz: Agata Zdobylak Członkowie: Bogumiła Plaszczak Karolina El Masri – Jankiewicz. 2. W razie nieobecności Agaty Zdobylak funkcję sekretarza komisji pełni Karolina El Masri – Jankiewicz. § 2 1. Do obowiązków osób wchodzących w skład komisji należy w szczególności: 1) ocena spełnienia przez wykonawców warunków udziału w postępowaniu, 2) badanie i ocena ofert złożonych przez wykonawców, 3) wnioskowanie o odrzucenie oferty lub wykluczenie wykonawców, w przypadkach określonych w ustawie 4) wybór najkorzystniejszej oferty. 2. Za przeprowadzenie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego pod względem formalno-prawnym oraz prowadzenie dokumentacji i protokołów postępowania odpowiada Sekretarz komisji. § 3 Pracami komisji kieruje przewodniczący, do którego zadań należy w szczególności: 1) wyznaczenie terminów posiedzeń komisji oraz ich prowadzenie, 2) odebranie oświadczeń od członków komisji, o których mowa w art. 17 ust. 2 ustawy, 3) informowanie kierownika zamawiającego o problemach związanych z pracą komisji oraz istnieniu okoliczności wyłączających poszczególne osoby z udziału w postępowaniu. § 4 Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.
o udzielenie zamówienia publicznego na dowóz uczniów niepełnosprawnych z Gminy Kleszczewo do szkół specjalnych w roku szkolnym 2018/2019 wraz z opieką