Wpis do rejestru wyborców
Miejsce załatwienia sprawy Referat Spraw Obywatelskich Wymagane dokumenty Wpis do rejestru wyborców daje możliwość głosowania w miejscu zamieszkania lub przebywania i dotyczy wszystkich wyborów/referendów, nie jest wpisem jednorazowym (tylko do najbliższych wyborów). Wniosek o wpisanie do rejestru można składać przez cały rok, najpóźniej w ostatnim dniu pracy Urzędu przed dniem głosowania - w godzinach pracy Urzędu. Warunki wpisu do rejestru wyborców: Można być wpisanym tylko do jednego rejestru wyborców. Aby wpisać się do rejestru wyborców należy przygotować: Miejsce złożenia dokumentów Urząd Gminy Kleszczewo Referat Spraw Obywatelskich, ul. Poznańska 4, 63-005 Kleszczewo, parter, pokój nr 2 Wniosek można złożyć osobiście w urzędzie lub przez internet – poprzez profil zaufany na platformie ePUAP lub bezpieczny podpis elektroniczny. Opłaty Wpis do rejestru jest bezpłatny. Termin i sposób załatwienia Decyzja zostanie wydana w ciągu 3 dni od złożenia wniosku. Można ją odebrać osobiście lub zostanie wysłana pod adres zamieszkania wskazany we wniosku. Podstawa prawna Tryb odwoławczy Od decyzji o odmowie wpisania do rejestru wyborców - można złożyć skargę do sądu rejonowego za pośrednictwem urzędu, w terminie 3 dni. Obowiązek informacyjny Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. informuję, iż: 1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Wójt Gminy Kleszczewo. 3.. Pani / Pana dane będą przetwarzane w celu wypełnienia obowiązku prawnego dot. rejestru wyborców wynikającego z ustawy z 05.01.2011 r. Kodeks wyborczy. d) żądania ograniczenia przetwarzania, gdy: 6. Ma Pani/Pan prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego, którym jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
2. Wyznaczono inspektora ochrony danych, z którym można się kontaktować poprzez e-mail: urzad@kleszczewo.pl lub pisemnie na adres: Kleszczewo ul. Poznańska 4, 63-005 Kleszczewo
4. Dane po zrealizowaniu celu, dla którego zostały zebrane, będą przetwarzane do celów archiwalnych i przechowywane przez okres niezbędny do zrealizowania przepisów dotyczących archiwizowania danych obowiązujących u Administratora.
5. Osoby, których dane dotyczą, mają prawo do:
a) dostępu do swoich danych osobowych
b) żądania sprostowania danych, które są nieprawidłowe
c) żądania usunięcia danych, gdy:
7. Podanie danych osobowych jest wymogiem ustawowym, podanie nr telefonu i/lub adresu e-mail jest dobrowolne, ułatwi oraz przyspieszy kontakt z wnioskodawcą i/lub innym uczestnikiem postępowania.
8. Dane osobowe nie będą przetwarzane w sposób opierający się wyłącznie na zautomatyzowanym przetwarzaniu, w tym profilowaniu.