Zamawiający:
Gmina Kleszczewo

Tytuł przetargu:
Budowa zintegrowanego węzła przesiadkowego wraz z budynkiem poczekalni, zadaszeniem peronu, parkingiem i infrastrukturą towarzyszącą w Kleszczewie

CPV:
45200000-9 Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
45000000-7 Roboty budowlane
71300000-1 Usługi inżynieryjne
45300000-0 Roboty instalacyjne w budynkach
45262100-2 Roboty przy wznoszeniu rusztowań
45262500-6 Roboty murarskie i murowe
45410000-4 Tynkowanie
45421100-5 Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów
45450000-6 Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe
45300000-0 Roboty instalacyjne w budynkach
45310000-3 Roboty instalacyjne elektryczne
45330000-9 Roboty instalacyjne wodno - kanalizacyjne i sanitarne
45320000-6 Roboty izolacyjne
45-233-120-6 Roboty w zakresie budowy dróg
45-233-200-1 Roboty w zakresie różnych nawierzchni
45-233-252-0 Podbudowy, nawierzchnie, roboty wykończeniowe, urządzenia bezpieczeństwa ruchu, elementy ulic.
45100000-8 Przygotowanie terenu pod budowę
45231100-6 Ogólne roboty budowlane związane z budową rurociągów
45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne


Tryb zamówienia:
Przetarg nieograniczony poniżej 5.548.000 euro

Warunki:
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, spełniający warunki, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy pzp, tj. nie podlegają wykluczeniu i spełniają następujące warunki udziału w postępowaniu w zakresie:

1) kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań z zakresu tego warunku.

2) zdolności technicznej lub zawodowej:
a) Wykonawca wykaże spełnienie warunku, jeżeli w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, wykonał co najmniej:
- 1 robotę budowlaną polegającą na pracach obejmujących swoim zakresem wykonanie nawierzchni z kostki brukowej oraz branżę elektryczną i instalacyjną o wartości brutto nie mniejszej niż 700 000,00 PLN oraz
- 1 robotę budowlaną polegającą na budowie lub rozbudowie lub przebudowie budynków o wartości brutto nie mniejszej niż 300 000,00 PLN, obejmującą zakresem branżę budowlaną, instalacyjną i elektryczną.

b) Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj. m.in. odpowiedzialnymi za kierowanie robotami budowlanymi posiadającymi uprawnienia budowlane bez ograniczeń w specjalności:

kierownik budowy posiadający uprawnienia w specjalności konstrukcyjno - budowlanej;
kierownik robót w branży instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń sanitarnych;
kierownik robót posiadający uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych;
kierownikiem robót posiadającym uprawnienia w specjalności drogowej
lub odpowiadające im uprawnienia wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów.
Zamawiający dopuszcza możliwość łączenia wyżej wymienionych funkcji, pod warunkiem spełniania przez osobę łączącą te funkcje wszystkich warunków wymaganych dla poszczególnych funkcji.
W przypadku Wykonawców zagranicznych, dopuszcza się również kwalifikacje zdobyte w innych państwach, na zasadach określonych w art. 12a ustawy Prawo budowlane, z uwzględnieniem postanowień ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (tj. Dz. U z 2016 r., poz. 65).
Wykonawca, którego oferta zostanie najwyżej oceniona zostanie wezwany do złożenia wykazu robót - zał. nr 6 do SIWZ z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne dokumenty, wykazu osób - zał. nr 5 do SIWZ oraz oświadczenia na temat wykształcenia i kwalifikacji zawodowych Wykonawcy - zał. nr 8 do SIWZ.
3) sytuacji ekonomicznej i finansowej:
Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań z zakresu tego warunku.


Termin realizacji:
31.10.2019r.

Osoba odpowiedzialna:
Magdalena Trubłąjewicz- w sprawach proceduralnych, Paweł Siudziński - w sprawach technicznych

Miejsce składania ofert:
Urząd Gminy w Kleszczewie, ul. Poznańska 4, 63-005 KLESZCZEWO, pok. 16 - SEKRETARIAT - I p.

Oferty można składać do:
2019-01-16 godz: 11:00

Otwarcie ofert:
2019-01-16 godz: 12:00

Miejsce otwarcia ofert:
Urząd Gminy w Kleszczewie, ul. Poznańska 4 pok. Sala Konferencyjna - parter.

Kryteria wyboru:
1) cena -60%,
2) okres gwarancji - 40%


Wadium:
40 000 zł

Uwagi:
1. Wykonawcy pozostają związani ofertą przez okres 30 dni od upływu terminu składania ofert.
2.Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
3. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
4.Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień polegających na powtórzeniu podobnych robót budowlanych w oparciu o art. 67 ust. 1 pkt. 6 ustawy PZP (j.t. Dz. U. z 2018 r. poz. 1986 ze zm.), do wysokości 50 % wartości zamówienia podstawowego i zgodnych z przedmiotem tego zamówienia. Zamówienie będzie mogło być udzielone w przypadku, gdy Zamawiający będzie dysponował środkami na jego realizację i na warunkach zgodnych z zamówieniem podstawowym.
5.Zamawiający przewiduje zastosowania procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy pzp, tzn. Zamawiający najpierw dokona oceny ofert, a następnie zbada, czy Wykonawca, którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza, nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. W przypadku uchylenia się wybranego Wykonawcy od zawarcia umowy lub braku wniesienia prze niego zabezpieczenia należytego wykonania umowy Zamawiający może zbadać następną najwyżej ocenioną ofertę spośród pozostałych ofert.
6. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.
7. Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupów.
8. Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.
9. Wszelkie rozliczenia związane z realizacją zamówienia publicznego, którego dotyczy niniejsza SIWZ będą dokonywane w PLN.
10. Zamawiający nie dopuszcza udzielania zaliczek.
11. Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę w trakcie realizacji zamówienia osób wykonujących czynności w zakresie:
a) roboty drogowe i przygotowawcze: obsługa koparek, wykonywanie warstw konstrukcyjnych drogi oraz prac związanych z oznakowaniem,
b) roboty ogólnobudowlane: roboty ciesielskie, murowe, dekarskie, malarskie, montażowe, brukarskie,
c) roboty sanitarne: budowa instalacji wod. - kan., roboty wentylacyjne, C.O.,
d) roboty elektryczne: roboty w zakresie instalacji elektrycznej, instalacji niskoprądowej.



Ogłoszenie o wszczęciu postępowania zamieszczono w elektronicznym Biuletynie Zamówień Publicznych pod numerem 662059-N-2018 w dniu 14.12.2018r. Ogłoszenie zostało też wywieszone na tablicy ogłoszeń UG.

UWAGA!!! ZMIANA TERMINU SKŁADANIA I OTWARCIA OFERT NA 25.01.2019. Godziny składania i otwarcia ofert pozostają bez zmian.


Firmy uczestniczące