Gmina Kleszczewo
Rewaloryzacja zabytkowego parku dworskiego w Gowarzewie
45.23.32.60-9 - Roboty budowlane w zakresie dróg pieszych
45.23.31.20-6 - Roboty w zakresie budowy dróg
45.23.33.40-4 - Fundamentowanie ścieżek ruchu pieszego
45.23.33.20-8 - Fundamentowanie dróg
45.23.32.20-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
45.45.31.00-8 - Roboty renowacyjne
77.21.14.00-6 - Usługi wycinania drzew
77.21.15.00-7 - Usługi pielęgnacji drzew,
77.30.00.00-3 - Usługi ogrodnicze
Przetarg nieograniczony poniżej 5.548.000 euro
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu oraz spełniają warunki udziału w postępowaniu określone przez zamawiającego w ogłoszeniu o zamówieniu. Do oferty Wykonawca dołącza aktualne na dzień składania ofert oświadczenie w zakresie wskazanym przez zamawiającego
w SIWZ. Informacje zawarte w oświadczeniu stanowią wstępne potwierdzenie:
a) spełniania warunków udziału w postępowaniu, określonych przez Zamawiającego w ogłoszeniu o zamówieniu oraz SIWZ.
b) braku podstaw wykluczenia.
2. Oświadczenia o których mowa powyżej w pkt. 1 należy złożyć na wzorach załączonych do SIWZ. Załącznik Nr 1 stanowi oświadczenie dotyczące spełniania warunków udziału w postępowaniu. Załącznik Nr 2 stanowi oświadczenie dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania.
3. Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w rozdz. V pkt. 1 SIWZ.
4. Warunki udziału w postępowaniu
1) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu, dotyczące:
a) Kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów.
-- Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonania oceny spełniania warunku w tym zakresie.
b) Sytuacji ekonomicznej lub finansowej.
- Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonania oceny spełniania warunku w tym zakresie.
c) Zdolności technicznej lub zawodowej.
Wykonawca spełni warunek dotyczący zdolności technicznej lub zawodowej, jeżeli wykaże, że:
a) wykonał nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwie roboty budowlane polegające na rewaloryzacji parku wpisanego do rejestru zabytków, które zakresem obejmowały m.in. wykonanie układu komunikacyjnego pieszo - jezdnego oraz wycinkę drzew i krzewów, pielęgnację oraz nasadzenia o wartości nie mniejszej niż 700.000,00zł brutto każda.
Wykaz należy sporządzić wg Załącznika Nr 4 do SIWZ wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty zostały wykonane i ukończone prawidłowo.
b) zapewni, wśród osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia:
- kierownika budowy- osoba posiadająca uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji w budownictwie w specjalności drogowej.
- kierownika prac - osoba posiadająca uprawnienia zgodnie
z art. 37b ust. 1 ustawy z dnia 23 lipca 2003 r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami (tj. Dz. U 2017 poz. 2187) tj. studia drugiego stopnia lub jednolite studia magisterskie, których program obejmował zajęcia lub grupy zajęć umożliwiające nabycie wiedzy i umiejętności dot. prac konserwatorskich lub restauratorskich w zabytkowych parkach, oraz która po rozpoczęciu studiów drugiego stopnia lub po zaliczeniu szóstego semestru jednolitych studiów magisterskich, przez co najmniej 9 miesięcy brała udział w pracach konserwatorskich lub pracach restauratorskich prowadzonych przy tego rodzaju zabytkach wpisanych do rejestru, lub była zatrudniona przy tych pracach w muzeum będącym instytucją kultury.
- minimum 1 osobę, która posiada ukończony kurs lub szkolenie w zakresie obsługi pilarek spalinowych oraz posiada aktualne zaświadczenie lekarskie
o braku przeciwwskazań do pracy na wysokości i minimum 3 letni staż pracy w branży związanej z utrzymaniem terenów zieleni;
- minimum 1 osobę, która posiada ukończony kurs lub szkolenie w zakresie pielęgnacji i usuwania drzew technikami alpinistycznymi oraz posiada aktualne zaświadczenie lekarskie o braku przeciwwskazań do pracy na wysokości i minimum 3 letni staż pracy w branży związanej z utrzymaniem terenów zieleni;
- minimum 1 osobę posiadającą uprawnienia operatora podestów ruchomych samojezdnych tzw. podnośników koszowych montowanych na podwoziu samochodowym - uprawnienia wydane przez Urząd Dozoru Technicznego;
- minimum 1 osobę, która ukończyła kurs pierwszej pomocy.
UWAGA:
W przypadku posiadania wymaganych uprawnień jedna osoba może łączyć wymienione funkcje.
1. Termin przekazania placu budowy i rozpoczęcia robót ustala się na nie więcej niż 10 dni licząc od dnia podpisania umowy.
2. Przedmiot zamówienia należy zrealizować w trzech etapach w nieprzekraczalnych terminach:
a) Etap I- wykonanie wycinki drzew i krzewów, zabiegi pielęgnacyjne - do dnia 01.03.2019r.,
b) Etap II- prace budowlane: wykonanie układu komunikacyjnego, remont ogrodzenia, wykonanie elementów małej architektury, wykonanie placu zabaw wraz
z ogrodzeniem, wykonanie siłowni zewnętrznej, przeniesienie krzyża oraz wykonanie nasadzeń i nawierzchni zielonych - do dnia 31.08.2019r.
c) Etap III - zakończenie wszystkich prac wraz z dokumentacją powykonawczą, w tym geodezyjną inwentaryzacją z potwierdzonym zawiadomieniem o jego złożeniu
w Powiatowym Ośrodku Dokumentacji i Kartografii - do dnia 30.09.2019r.
Karolina El-Masri-Jankiewicz
Urząd Gminy Kleszczewo, ul. Poznańska 4,
63-005 KLESZCZEWO, pok. 16 - SEKRETARIAT - I p.
2019-01-31 godz: 11:00
2019-01-31 godz: 12:00
Urząd Gminy Kleszczewo, ul. Poznańska 4 pok. Sala Konferencyjna - parter.
C - cena oferty brutto - waga 60%
G - okres gwarancji na wykonane roboty w miesiącach- waga 40%
15.000,00 zł
1. Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień polegających na powtórzeniu podobnych robót budowlanych w oparciu o art. 67 ust. 1 pkt. 6 ustawy PZP, do
wysokości 50 % wartości zamówienia podstawowego i zgodnych z przedmiotem tego zamówienia. Zamówienie będzie mogło być udzielone w przypadku, gdy Zamawiający będzie dysponował środkami na jego realizację i na warunkach zgodnych z zamówieniem podstawowym. Ceny za poszczególne pozycje kosztorysowe nie będą mogły być wyższe niż ceny zaproponowane w zamówieniu podstawowym, a w przypadku ich braku umowa zostanie zawarta po przeprowadzeniu negocjacji z Wykonawcą.
2. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.
3. Zamawiający nie przewiduje możliwości składania ofert częściowych
4. Zamawiający nie przewiduje możliwości składania ofert wariantowych.
5. Zamawiający nie przewiduje rozliczeń w walutach obcych.
6. Zamawiający nie przewiduje aukcji elektronicznej.
7. Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu.
8. W niniejszym postępowaniu Zamawiający będzie stosował procedurę określoną w art. 24aa ustawy PZP, tzn. Zamawiający najpierw dokona oceny ofert, a następnie zbada, czy Wykonawca, którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza, nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. W przypadku uchylenia się wybranego Wykonawcy od zawarcia umowy lub braku wniesienia prze niego zabezpieczenia należytego wykonania umowy Zamawiający może zbadać następną najwyżej ocenioną ofertę spośród pozostałych ofert.
9.Wykonawcy pozostają związani ofertą przez okres 30 dni od upływu terminu składania ofert.
10. Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę w trakcie realizacji zamówienia pn. "Rewaloryzacja zabytkowego parku dworskiego w Gowarzewie" osób wykonujących czynności
w zakresie:
a) wycinki drzew i karczowania krzewów wraz z cięciami drzew
b) prac pielęgnacyjnych
c) wykonywania prac załadowczych sortymentów drzewnych
d) ścinki drzew metodą alpinistyczną bez użycia ciężkiego sprzętu za pomocą pilarki łańcuchowej bądź ręcznej;
e) nasadzeń drzew i krzewów;
f) obsługi podnośnika koszowego
g) obsługi koparek, zagęszczarek
h) wykonywania warstw konstrukcyjnych dróg pieszych i jezdnych,
z wyjątkiem osób odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi
tj. kierownikiem robót drogowych i kierownikiem prac z uprawnieniami zgodnie
z ustawą o ochronie zabytków.
11. Ogłoszenie o wszczęciu postępowania zamieszczono w elektronicznym Biuletynie Zamówień Publicznych pod numerem 502923-N-2019 w dniu 14.01.2019r. Ogłoszenie zostało też wywieszone na tablicy ogłoszeń UG.
W dniu 16.01.2019r. zamieszczono w Biuletynie Zamówień Publicznych ogłoszenie o zmianie ogłoszenia pod numerem 540010150-N-2019. Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało również wywieszone na tablicy ogłoszeń.
W dniu 23.01.2019r. zamieszczono w Biuletynie Zamówień Publicznych ogłoszenie o zmianie ogłoszenia pod numerem 540014676-N-2019. Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało również wywieszone na tablicy ogłoszeń
UWAGA:
Zmiana ogłoszenia dotyczy wydłużenia terminu składania ofert.