Data posiedzenia:
2008-09-18

Status:
Zakończone

Porządek posiedzenia:
1. Otwarcie.
2. Interpelacje radnych.
3. Przyjęcie protokołu z obrad z poprzedniej Sesji.
4. Sprawozdanie z wykonania uchwał podjętych na ostatniej Sesji.
5. Podjęcie uchwały w sprawie zasad udzielania i rozmiaru zniżek godzin zajęć dyrektorom, wicedyrektorom i psychologom w Zespołach Szkół prowadzonych przez Gminę Kleszczewo oraz określenia tygodniowego obowiązkowego wymiaru godzin nauczycieli realizujących w ramach stosunku pracy obowiązki określone dla stanowisk o różnym tygodniowym obowiązkowym wymiarze godzin.
6. Podjęcie uchwały w sprawie planu sieci publicznych przedszkoli, szkół podstawowych i gimnazjów prowadzonych przez Gminę Kleszczewo oraz określenia granic ich obwodów.
7. Podjęcie uchwały w sprawie nadania nazw ulicom w miejscowościach Gowarzewo, Kleszczewo, Szewce i Tulce.
8. Podjęcie uchwały w sprawie sprzedaży nieruchomości na rzecz użytkownika wieczystego.
9. Podjęcie uchwały w sprawie wyrażenia zgody na zbycie w drodze przetargu nieograniczonego nieruchomości położonych w Krzyżownikach.
10. Podjecie uchwały w sprawie sprostowania oczywistej omyłki pisarskiej w Uchwale Nr XXXVII/181/2005 Rady Gminy w Kleszczewie z dnia 30 września 2005r. w sprawie uchwalenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego Gminy Kleszczewo.
11. Podjęcie uchwały w sprawie zaciągnięcia kredytu długoterminowego.
12. Podjęcie uchwały w sprawie zmiany uchwały budżetowej na 2008r.
13. Podjecie uchwały w sprawie przyjęcia do realizacji w 2009r. zadania inwestycyjnego - "Zakup samochodu ratowniczo- gaśniczego".
14. Podjęcie uchwały w sprawie delegowania kandydata - przedstawiciela Gminy Kleszczewo do Powiatowej Rady Zatrudnienia.
15. Opinia Rady Gminy w sprawie modernizacji - przebudowy drogi gminnej nr 3322P wraz z dojazdami.
16. Koncepcja podziału stref i opłat w komunikacji gminnej.
Gospodarka odpadami stałymi.
Gospodarka wodno-ściekowa - alternatywa rozwiązań.
17. Informacja przewodniczących komisji o tematyce posiedzeń.
18. Sprawozdanie z działalności Wójta w okresie międzysesyjnym.
19. Odpowiedzi na interpelacje.
20. Zapytania i wolne wnioski.
21. Zakończenie.



Uwagi: