Data posiedzenia:
2014-03-27

Status:
Zakończone

Porządek posiedzenia:
1. Otwarcie.
2. Interpelacje radnych.
3. Przyjęcie protokołu z obrad z poprzedniej Sesji.
4. Sprawozdanie z wykonania uchwał podjętych na ostatniej Sesji.
5. Podjęcie uchwały w sprawie ustalenia kryteriów i trybu przyznawania nagród dla nauczycieli zatrudnionych w szkołach i przedszkolach, dla których organem prowadzącym jest Gmina Kleszczewo.
6. Podjęcie uchwały w sprawie zasad udzielania i rozmiaru obniżek tygodniowego obowiązkowego wymiaru godzin zajęć dla dyrektorów i wicedyrektorów, ustalenia tygodniowego obowiązkowego wymiaru godzin zajęć psychologów i logopedów w zespołach szkół prowadzonych przez Gminę Kleszczewo oraz określenia tygodniowego obowiązkowego wymiaru godzin zajęć nauczycieli realizujących w ramach stosunku pracy obowiązki określone dla stanowisk o różnym tygodniowym obowiązkowym wymiarze godzin.
7. Podjęcie uchwały w sprawie zmiany Uchwały Nr XXIII/168/2012 Rady Gminy Kleszczewo z dnia 24 października 2012r. w sprawie podziału Gminy Kleszczewo na jednomandatowe okręgi wyborcze, ustalenia ich granic i numerów.
8. Podjęcie uchwały w sprawie przyjęcia Programu opieki nad zwierzętami bezdomnymi oraz zapobiegania bezdomności zwierząt na terenie Gminy Kleszczewo w 2014r.
9. Podjęcie uchwały w sprawie wyrażenia zgody na wyodrębnienie w budżecie gminy na rok 2015 środków finansowych stanowiących fundusz sołecki.
10. Podjęcie uchwały w sprawie zmiany uchwały w sprawie trybu udzielania i rozliczania dotacji z budżetu gminy Kleszczewo dla przedszkoli niepublicznych oraz przedszkoli i szkół publicznych prowadzonych przez inny niż jednostka samorządu terytorialnego organ.
11. Podjęcie uchwały w sprawie zmiany uchwały w sprawie zatwierdzenia " Planu Odnowy Miejscowości Śródka".
12. Podjęcie uchwały w sprawie uchwalenia Statutu Zakładu Komunalnego w Kleszczewie.
13. Podjęcie uchwały w sprawie zmiany budżetu na 2014r.
14. Wpływ zmian ustawy o systemie oświaty na prowadzenie szkół i przedszkoli na terenie gminy.
15. Informacja przewodniczących komisji o tematyce posiedzeń.
16. Sprawozdanie z działalności Wójta w okresie międzysesyjnym.
17. Zapytania i wolne wnioski.
18. Zakończenie.


Uwagi: