Zamawiający:
Zakład Komunalny w Kleszczewie

Tytuł przetargu:
Zakup i dostawa ciągnika

CPV:
16700000-2

Tryb zamówienia:
przetarg nieograniczony poniżej progów unijnych

Warunki:
5.1. O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, spełniający następujące warunki:
5.1.1. Spełniają warunki, o których mowa w art.22 ust.1 ustawy - Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z treścią art.22 ust.1 ustawy, (zgodnie z treścią załącznika nr 3 do SIWZ).
5.1.2. Wykażą brak podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia
wykonawcy w okolicznościach o których mowa w art.24 ust.1 ustawy należy złożyć:
- Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia na podstawie art.24 ust.1 ustawy, (zgodnie z
treścią załącznika nr 4 do SIWZ).
- Aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art.24 ust.1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.

5.1.3. Zgodnie z art.26 ust.2d wykonawca wraz z ofertą zobowiązany jest złożyć listę podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art.24 ust.2 pkt 5 ustawy albo informację o tym, że nie należy do grupy kapitałowej - wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 5 do SIWZ.

6. WYKAZ OŚWIADCZEŃ I DOKUMENTÓW, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU.

6.1. Wypełniony i podpisany Formularz Ofertowy wg Załącznika nr 1 do SIWZ (ewentualne upusty muszą być zawarte w cenie, Wykonawca może zaoferować tylko jedną cenę).
6.2. Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z treścią art.22 ust.1 ustawy, (zgodnie z treścią Załącznika nr 3 do SIWZ).
6.3. Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 ustawy, (zgodnie z treścią Załącznika nr 4 do SIWZ).
6.4. Zgodnie z art.26 ust.2d wykonawca wraz z ofertą zobowiązany jest złożyć listę podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art.24 ust.2 pkt 5 ustawy albo informację o tym, że nie należy do grupy kapitałowej - wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 5 do SIWZ.
6.5. Aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art.24 ust.1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
6.6. Parafowany projekt umowy stanowiący Załącznik nr 6 do SIWZ.
6.7. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentów o których mowa :
w pkt 6.5. - składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, zgodnie z § 4 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 lutego 2013 roku w sprawie rodzajów dokumentów jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane. potwierdzające odpowiednio, że:
a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
Jeżeli w kraju miejsca zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów o których mowa w punkcie 6.3 zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie, w którym określa się także osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy, złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, lub przed notariuszem.
W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez Wykonawcę mającego siedzibę lub miejsce zamieszania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, z wnioskiem o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących przedłożonego dokumentu.


Termin realizacji:
14 dni od daty podpisania umowy.

Osoba odpowiedzialna:
Kierownik Zakładu Komunalnego: Marek Jabłoński

Miejsce składania ofert:
Zakład Komunalny w Kleszczewie
ul. Sportowa 3, 63-005 Kleszczewo


Oferty można składać do:
2014-04-17 godz: 11:00

Otwarcie ofert:
2014-04-17 godz: 11:10

Miejsce otwarcia ofert:
Zakład Komunalny w Kleszczewie
ul. Sportowa 3, 63-005 Kleszczewo


Kryteria wyboru:
Najniższa cena

Wadium:
Nie jest wymagane

Uwagi:
1. Termin związania ofertą wynosi 30 dni.
2. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
3. Wykonawca samodzielnie lub na wniosek zamawiającego może przedłużyć termin związania ofertą, z tym że Zamawiający może tylko raz, co najmniej na 3 dni przed upływem terminu związania ofertą, zwrócić się do wykonawców o wyrażenie zgody na przedłużenie tego terminu o oznaczony okres, nie dłuższy niż 60 dni. Przedłużenie terminu związania ofertą jest dopuszczalne tylko z jednoczesnym przedłużeniem okresu ważności wadium albo z wniesieniem nowego wadium na przedłużony okres związania ofertą.
4. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
5. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających.
6. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.
7. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
8. Zamawiający nie przewiduje aukcji elektronicznej.
8. Wykonawca zobowiązany jest do wskazania w swojej ofercie części zamówienia (zakres), których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom.
Ogłoszenie o wszczęciu postępowania zamieszczono w elektronicznym Biuletynie Zamówień Publicznych pod numerem 120538-2014 w dniu 09.04.2014r. Zostało ono również wywieszone na tablicy informacyjnej UG Kleszczewo i zamieszczone na stronach www.bip.kleszczewo.pl i www.kleszczewo.pl


Firmy uczestniczące
Agromarket Jaryszki Ewa Skrzypczak, Mirosław Skrzypczak Sp. Jawna cena brutto 221.400,00 zł   Wygrany