Zamawiający:
Gmina Kleszczewo

Tytuł przetargu:
Dostawa ciężkiego samochodu ratowniczo - gaśniczego wraz z dodatkowym sprzętem

CPV:
34144210-3 , 35110000-8

Tryb zamówienia:
przetarg nieograniczony poniżej 207000euro

Warunki:
1. Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Za spełnienie warunku posiadanie uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności Zamawiający uzna dołączenie do oferty oświadczenia Wykonawcy w trybie art. 22 ust. 1 ustawy. Ocena spełnienia warunku udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu dokumenty złożone przez Wykonawcę w niniejszym postępowaniu metodą warunku spełnia/nie spełnia.
2. Wiedza i doświadczenie
Warunek spełnią Wykonawcy którzy wykażą, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali w sposób należyty co najmniej 2 dostawy ciężkiego samochodu ratowniczo - gaśniczego, o wartości min. 750.000zł brutto każdy. W celu oceny spełnienia warunku, Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć wykaz wykonanych głównych dostaw, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane należycie (zgodnie z załącznikiem nr 8). Dowodami, o których mowa powyżej są: - poświadczenie, - oświadczenie Wykonawcy - jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia, o którym mowa powyżej. W przypadku, gdy wykaz lub dowody będą budziły wątpliwości lub gdy z poświadczenia lub innego dokumentu będzie wynikało, że zamówienie nie zostało wykonane lub zostało wykonane nienależycie, Zamawiający, zastrzega sobie prawo zwrócenia się do właściwego podmiotu, na rzecz którego zamówienie zostało wykonane lub miało być wykonane, o przedłożenie dodatkowych informacji lub dokumentów. Wykonawca, który będzie wykazywał spełnienie powyższego warunku polegając na doświadczeniu innych podmiotów zobowiązany jest do oferty dołączyć: - pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia. Treść zobowiązania podmiotu trzeciego powinna określać: kto jest podmiotem przyjmującym zasoby, zakres zobowiązania podmiotu trzeciego, charakteru stosunku, jaki będzie łączył wykonawcę z innym podmiotem, czego konkretnie dotyczy zobowiązanie oraz w jaki sposób będzie ono wykonane, w tym jakiego okresu dotyczy. W takim przypadku, również powinno zawierać wyraźne nawiązanie do uczestnictwa tego podmiotu w wykonaniu przedmiotu zamówienia. - w przypadku, uczestnictwa tego/tych podmiotów w wykonaniu przedmiotu zamówienia oświadczenie w/w podmiotu o braku podstaw do wykluczenia z postępowania (zgodnie z załącznikiem nr 6B).
3.Potencjał techniczny
Za spełnienie warunku dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym do wykonania zamówienia Zamawiający uzna dołączenie do oferty oświadczenia Wykonawcy w trybie art. 22 ust. 1 ustawy. Ocena spełnienia warunku udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu dokumenty złożone przez Wykonawcę w niniejszym postępowaniu metodą warunku spełnia/nie spełnia.
4. Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Za spełnienie warunku dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Zamawiający uzna dołączenie do oferty oświadczenia Wykonawcy w trybie art. 22 ust. 1 ustawy. Ocena spełnienia warunku udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu dokumenty złożone przez Wykonawcę w niniejszym postępowaniu metodą warunku spełnia/nie spełnia.
5. Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Zamawiający uzna spełnienie przedmiotowego warunku, jeżeli Wykonawca wykaże zdolność finansową lub kredytową na kwotę minimum 800.000zł. W celu oceny spełnienia warunku, Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, potwierdzającą, że w dniu jej wystawienia wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytowa Wykonawcy wynosi co najmniej 800.000zł. Wykonawca, który będzie wykazywał spełnienie powyższego warunku polegając na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy, w celu oceny, czy wykonawca będzie dysponował zasobami innych podmiotów w trakcie realizacji zamówienia w stopniu niezbędnym dla należytego wykonania zamówienia oraz oceny, czy stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, zobowiązany jest do oferty dołączyć: - dokument określony w pkt. 5 tego/tych podmiotu/podmiotów; - pisemne zobowiązanie tego/tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia. Treść zobowiązania podmiotu trzeciego powinna określać: kto jest podmiotem przyjmującym zasoby, zakres zobowiązania podmiotu trzeciego, charakteru stosunku, jaki będzie łączył wykonawcę z innym podmiotem, czego konkretnie dotyczy zobowiązanie oraz w jaki sposób będzie ono wykonane, w tym jakiego okresu dotyczy; - w przypadku, uczestnictwa tego/tych podmiotów w wykonaniu przedmiotu zamówienia, również oświadczenie w/w podmiotu o braku podstaw do wykluczenia z postępowania (zgodnie z załącznikiem nr 6B). W przypadku podmiotów występujących wspólnie spełnienie powyższego warunku będzie oceniane łącznie. Podmiot, który zobowiązał się do udostępnienia zasobów odpowiada solidarnie z wykonawcą za szkodę zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia tych zasobów, chyba że za nieudostępnienie zasobów nie ponosi winy. Zamawiający dokona przeliczenia na zł wszelkich wartości i danych finansowych podanych w innych walutach wg średniego kursu NBP z dnia otwarcia ofert.


Termin realizacji:
18.09.2015r.

Osoba odpowiedzialna:
Katarzyna Sznajder - Występska w zakresie merytorycznym, Magdalena Rakszawska w zakresie formalno - prawnym

Miejsce składania ofert:
Urząd Gminy ul. Poznańska 4 Kleszczewo sekretariat pok. nr 16 na 1p.

Oferty można składać do:
2015-07-07 godz: 09:00

Otwarcie ofert:
2015-07-07 godz: 09:15

Miejsce otwarcia ofert:
Urząd Gminy ul. Poznańska 4 Kleszczewo pokój nr 7 parter

Kryteria wyboru:
cena - 94%
okres gwarancji na pojazd - 6%


Wadium:
24.000zł

Uwagi:
UWAGA! Zmiana terminu składania ofert do dnia 09.07.2015r. godz. 9.00.

Wykonawca będzie związany ofertą przez 30 dni od terminu składania ofert, o którym mowa w Rozdziale VII pkt 1 SIWZ.

Zamawiający nie wymaga wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy.
Zamawiający nie będzie udzielał zaliczek na poczet wykonania zamówienia.
Zamawiający nie przewiduje zastosowania aukcji elektronicznej przy wyborze oferty najkorzystniejszej.
Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.
Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych.
Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 7 ustawy.

Ogłoszenie o wszczęciu postępowania zamieszczono w elektronicznym Biuletynie Zamówień Publicznych pod numerem 158950 - 2015 w dniu 29.06.2015r. Zostało ono również wywieszone na tablicy informacyjnej UG.

Zakup w ramach Projektu pt. "Podniesienie poziomu wyposażenia technicznego OSP w Kleszczewie, poprzez zakup ciężkiego samochodu ratowniczo-gaśniczego wraz z dodatkowym sprzętem." realizowanego przez Gminę Kleszczewo w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Wielkopolskiego na lata 2007 -2013.



Firmy uczestniczące
1. Wawrzaszek ISS sp. z o.o.sp.komandytowa, ul. Leszczyńska 22, 43-300 Bielsko Biała, cena oferty brutto - 1.031.400,00 zł, okres gwarancji - 24 miesiące  
2. P.H.U. MOTO-TRUCK Leszek Chmiel, ul. Ściegiennego 270, 25-116 Kielce, cena oferty brutto - 997.920,00 zł, okres gwarancji 24 miesiące