Zamawiający:
Gmina Kleszczewo
Ul. Poznańska 4
63-005 Kleszczewo


Tytuł przetargu:
Dostawa ciężkiego samochodu ratowniczo-gaśniczego wraz z wyposażeniem do celów specjalnych


CPV:
34144210-3

Tryb zamówienia:
Przetarg nieograniczony poniżej 209000euro.

Warunki:
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu określone przez zamawiającego dla niniejszego postępowania (pkt. 2) oraz którzy nie podlegają wykluczeniu z udziału w postępowaniu na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 5 pkt. 1). Na podstawie art. 24 ust. 5 pkt. 1) Pzp z postępowania o udzielenie zamówienia zamawiający wyklucza również wykonawcę w stosunku do którego otwarto likwidację, w zatwierdzonym przez sąd układzie w postępowaniu restrukturyzacyjnym jest przewidziane zaspokojenie wierzycieli przez likwidację jego majątku lub sąd zarządził likwidację jego majątku w trybie art. 332 ust. 1 ustawy z dnia 15 maja 2015 r. - Prawo restrukturyzacyjne (Dz. U. z 2015 r. poz. 978, 1259, 1513, 1830 i 1844 oraz z 2016 r. poz. 615) lub którego upadłość ogłoszono, z wyjątkiem wykonawcy, który po ogłoszeniu upadłości zawarł układ zatwierdzony prawomocnym postanowieniem sądu, jeżeli układ nie przewiduje zaspokojenia wierzycieli przez likwidację majątku upadłego, chyba że sąd zarządził likwidację jego majątku w trybie art. 366 ust. 1 ustawy z dnia 28 lutego 2003 r. - Prawo upadłościowe (Dz. U. z 2015 r. poz. 233, 978, 1166, 1259 i 1844 oraz z 2016 r. poz. 615);
4.2. Zamawiający określa następujące warunki udziału w postępowaniu:
1) Zamawiający nie określa warunku udziału w postępowaniu odnośnie kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej.
2) Wykonawca nie określa warunku udziału w postępowaniu dotyczącego sytuacji ekonomicznej lub finansowej,
3) Wykonawca spełni warunek dotyczący zdolności technicznej lub zawodowej, jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał:
- minimum jedną dostawę która obejmowała swoim zakresem ciężki samochód ratowniczo - gaśniczy o wartości nie mniejszej niż 750 000,00zł brutto.




Termin realizacji:
28 grudnia 2017r.

Osoba odpowiedzialna:
Magdalena Rakszawska, Katarzyna Sznajder - Występska

Miejsce składania ofert:
Urząd Gminy w Kleszczewie ul. Poznańska 4 63-005 Kleszczewo, pok. 16 - Sekretariat - I p

Oferty można składać do:
2017-10-06 godz: 09:00

Otwarcie ofert:
2017-10-06 godz: 10:00

Miejsce otwarcia ofert:
Urząd Gminy w Kleszczewie, ul. Poznańska 4 pok. sala konferencyjna - parter.

Kryteria wyboru:
Cena - 60%
Okres gwarancji i rękojmi na pojazd (miesiące) - 20%
Moc silnika (KM)- 20%


Wadium:
20.000zł

Uwagi:
Postępowanie dotyczy dostawy ciężkiego samochodu ratowniczo-gaśniczego wraz z wyposażeniem do celów specjalnych dla OSP Gowarzewo.
Wykonawca związany jest ofertą przez okres 30 dni licząc od dnia, w którym upłynie termin składania ofert.
Wykonawca samodzielnie lub na wniosek zamawiającego może przedłużyć termin związania ofertą, z tym że zamawiający może tylko raz, co najmniej na 3 dni przed upływem terminu związania ofertą, zwrócić się do wykonawców o wyrażenie zgody na przedłużenie tego terminu o oznaczony okres, nie dłuższy jednak niż 60 dni.
Odmowa wyrażenia zgody, o której mowa w pkt. 10.2., nie powoduje utraty wadium.
Przedłużenie terminu związania ofertą jest dopuszczalne tylko z jednoczesnym przedłużeniem okresu ważności wadium albo, jeżeli nie jest to możliwe, z wniesieniem nowego wadium na przedłużony okres związania ofertą. Jeżeli przedłużenie terminu związania ofertą dokonywane jest po wyborze oferty najkorzystniejszej, obowiązek wniesienia nowego wadium lub jego przedłużenia dotyczy jedynie wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza.
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
Zamawiający nie przewiduje: zawarcia umowy ramowej, możliwosci składania ofert częściowych, rozliczeń w walutach obcych, aukcji elektronicznej, zwrotu kosztów udziału w postępowaniu.
Ogłoszenie o wszczęciu postępowania zamieszczono w elektronicznym Biuletynie Zamówień Publicznych pod numerem 593944-N-2017 27 września 2017r. Ogłoszenie wywieszone zostało również na tablicy ogłoszeń UG.

UWAGA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ZMIANA TERMINU SKĄŁDANIA OFERT NA 9.10.2017R. GODZ. 11:00, OTWARCIA 9.10.2017R. GODZ. 12:00


Firmy uczestniczące