WYDAWANIE ZAŚWIADCZEŃ O NIEZALEGANIU W PODATKACH LUB STWIERDZENIU ZALEGŁOŚCI.

 

Podstawa prawna:

Art. 306 e ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 roku - Ordynacja podatkowa (tekst jednolity z 2005r.Dz. U. Nr 8, poz. 60 z późn. zm.).

Zgodnie z art. 306 e Ordynacji podatkowej - organ podatkowy wydaje zaświadczenie o niezaleganiu w podatkach lub stwierdzające stan zaległości. 

 

Wymagane dokumenty:

uzasadniony wniosek o wydanie zaświadczenia (wniosek powinien zawierać dane składającego wniosek: adres, NIP lub PESEL, datę urodzenia, określenie okresu jaki ma być ujęty w zaświadczeniu, w jakim celu ma być wydane zaświadczenie, rodzaj podatku i inne).

 

Opłaty:

Opłata skarbowa za wydanie zaświadczenia 21,00 zł

 

Termin odpowiedzi:

Bez zbędnej zwłoki - najpóźniej do 7 dni

 

 

Jednostka odpowiedzialna:

Stanowisko d/s księgowości podatkowej

 

 

Tryb odwoławczy:

 W przypadku odmowy wydania zaświadczenia przysługuje zażalenie do Samorządowego Kolegium Odwoławczego w Poznaniu za pośrednictwem Wójta Gminy Kleszczewo w terminie 7 dni licząc od dnia otrzymania postanowienia. Zażalenie należy złożyć w Sekretariacie Urzędu Gminy w Kleszczewie.