WYDAWANIE ZAŚWIADCZEŃ O NIEZALEGANIU W PODATKACH LUB STWIERDZENIU ZALEGŁOŚCI.
Podstawa prawna:
Art. 306 e ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 roku - Ordynacja podatkowa (tekst jednolity z 2005r.Dz. U. Nr 8, poz. 60 z późn. zm.).
Zgodnie z art. 306 e Ordynacji podatkowej - organ podatkowy wydaje zaświadczenie o niezaleganiu w podatkach lub stwierdzające stan zaległości.
Wymagane dokumenty:
uzasadniony wniosek o wydanie zaświadczenia (wniosek powinien zawierać dane składającego wniosek: adres, NIP lub PESEL, datę urodzenia, określenie okresu jaki ma być ujęty w zaświadczeniu, w jakim celu ma być wydane zaświadczenie, rodzaj podatku i inne).
Opłaty:
Opłata skarbowa za wydanie zaświadczenia 21,00 zł
Termin odpowiedzi:
Bez zbędnej zwłoki - najpóźniej do 7 dni
Jednostka odpowiedzialna:
Stanowisko d/s księgowości podatkowej
Tryb odwoławczy:
W przypadku odmowy wydania zaświadczenia przysługuje zażalenie do Samorządowego Kolegium Odwoławczego w Poznaniu za pośrednictwem Wójta Gminy Kleszczewo w terminie 7 dni licząc od dnia otrzymania postanowienia. Zażalenie należy złożyć w Sekretariacie Urzędu Gminy w Kleszczewie.
W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.